ΑρχικήReviewsChevrolet Malibu: Ένα Αυτοκίνητο που δεν άξιζε αυτό το τέλος

Chevrolet Malibu: Ένα Αυτοκίνητο που δεν άξιζε αυτό το τέλος

Chevrolet Malibu

Το Chevrolet Malibu ήταν ένα καλό αυτοκίνητο και κανείς δεν το πρόσεξε, ούτε καν η Chevrolet

Μετά από μια σταθερή πορεία 60 ετών, το Chevrolet Malibu θα διακοπεί επίσημα τον Νοέμβριο. Ιστορικά, το Malibu ήταν ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα μοντέλα της Chevy και φαίνεται ότι άρεσε στους ανθρώπους, καθώς πούλησε πάνω από 10 εκατομμύρια μοντέλα μέσα στα χρόνια. Ωστόσο, το Malibu έχει εξαφανιστεί στην πλειονότητα των περιπτώσεων τα τελευταία χρόνια. Το 2019 ήταν η πιο πρόσφατη ενημέρωση για το μυθιστορηματικό σεντάν, αφήνοντάς το να κρέμεται στον αέρα για πέντε μοντέλα πριν η Chevy το διώξει.

Δείτε επίσης: Στο Κυνήγι της Ισχύος: Το Ram 1500 RHO vs. F-150 Raptor

Παρά το ότι η διακοπή υπονοεί, όμως, δεν νομίζω ότι το Malibu αξίζει πολλή οργή. Πριν σταλεί στον Μεγάλο Χώρο Των Μεταχειρισμένων Αυτοκινήτων, ήταν πραγματικά ένα αρκετά καλό αυτοκίνητο. Η τελευταία γενιά του Malibu εργαζόταν με αξιοπρέπεια και σιωπή, φαίνεται, μέχρι που η GM (General Motors) είδε ότι είχε ξεχάσει να απενεργοποιήσει το διακόπτη “Παραγωγής Malibu” και να αρχίσει να κατασκευάζει περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως είχε υποσχεθεί πριν αρκετά χρόνια.

Chevrolet Malibu

Εκπληκτικό για το 2016

Η τελευταία γενιά του Chevrolet Malibu ξεκίνησε το 2016 και ήταν σχετικά γεμάτη χαρακτηριστικά και προσφέρθηκε σε λογική τιμή: 22.500 δολάρια ΗΠΑ για το βασικό μοντέλο, ή 29.662 δολάρια ΗΠΑ στα σημερινά χρήματα. Μπορούσατε να το φορτώσετε ως Premier με έναν 2,0 λίτρων τουρμπο-κατευθυνόμενο τετρακύλινδρο κινητήρα που απέδιδε αρκετά γερά 250 ίππους ή, αν ήσασταν περισσότερο περιβαλλοντικά συνειδητοποιημένοι, ήταν διαθέσιμο ως υβριδικό το οποίο η EPA εκτιμούσε ότι μπορούσε να πετύχει 46 συνδυασμένα μίλια ανά γαλόνι.

Δείτε ακόμα: Aston Martin DBX707: “Ρίχνει σαγόνια” το ανανεωμένο σαλόνι του

Για να συγκριθεί, ένα Toyota Camry Hybrid από το ίδιο έτος θα μπορούσε να φτάσει μόνο στα 40 συνδυασμένα μίλια ανά γαλόνι. Έξι μίλια ανά γαλόνι καλύτερα από την Toyota, τον Βασιλιά των Υβριδικών, δεν είναι και τίποτα ασήμαντο.

Chevrolet Malibu

Το εσωτερικό ήταν εξαιρετικό για ένα αυτοκίνητο του 2016 και απόλυτα μελλοντικό για ένα Chevy. Θερμαινόμενα, εξαεριζόμενα καθίσματα από δέρμα ήταν διαθέσιμα, καθώς και ένα σύστημα Infotainment 8″ ιντσών με Apple CarPlay και Android Auto. Ακόμα και ασύρματα περιφερειακά φόρτισης ήταν εφικτά. Ειλικρινά, θερμαινόμενα καθίσματα και ασύρματες πλατφόρμες φόρτισης είναι αποφασιστικά προηγμένα το 2024, και η Chevy πιθανότατα δεν το γνώριζε καν τότε. Ήταν προορατικό και η Chevy πιθανότατα δεν το γνώριζε καν τότε.

Δείτε επίσης: Ford Mustang Mach-E 2024: Καλύτερη Αυτονομία & Έκδοση Rally

Δεν ήταν ο χρόνος ή ο τόπος

Κανείς δεν θα πει ότι το Malibu ήταν απόλυτα καινοτόμο ή ότι έσπασε τα ταβάνια για το τι μπορούσε να είναι ένα μεσαίο sedan. Αλλά ήταν απίστευτα ικανό και καλά εκτελεσμένο. Η στόχευση του κοινού απλώς δεν φάνηκε αρκετή για να κρατήσει το Malibu ζωντανό.

Δεν θα περιμένατε να πάει καλά ένα σόου των Iron Maiden σε ένα αφιέρωμα στον Hank Williams, γιατί ενώ δεν υπάρχει τίποτα λάθος με τους Iron Maiden ή τον Hank Williams, τα στυλ απλώς δεν ταιριάζουν. Αντίστοιχα, δεν υπήρχε τίποτα λάθος με τα αυτοκίνητα της αγοράς ή με το Malibu, απλώς δεν ήταν ο χρόνος ή ο τόπος.

Η Chevrolet έδινε μόνο την ανάλογη προσοχή για να γίνουν αλλαγές στο Malibu μέχρι το 2019, και στη συνέχεια φαίνεται ότι την ξέχασε υπέρ των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Το Impala — αυτές τις μέρες που μπαίνει στην κατηγορία των μοντέρνων κλασικών — υπέφερε από τα ίδια. Τώρα το εργοστάσιο εξαντλείται από οτιδήποτε σχετικό με το Malibu προς όφελος του μέλλοντος με Ultium. Δεν ήταν προσωπικό, απλά ήταν επαγγελματικό.

Δείτε ακόμα: Το νέο Audi S3 είναι το ισχυρότερο που κατασκευάστηκε ποτέ

Chevrolet Malibu

Η αγορά αποφασίζει.

Το Malibu κατάφερε να συνδυάσει μια καλή τιμή με πρακτικότητα και μια πραγματικά καλή λίστα χαρακτηριστικών, σε ένα πακέτο που πιθανώς δεν θα κόστιζε πολύ στην ασφάλιση (παρατηρητής κινητήρας ανεξάρτητα, το Malibu δεν προκαλεί ακριβώς εικόνες ανεύθυνης οδήγησης πεντάλ). Ακόμη και σήμερα, στο Σύμπαν των Crossover στο οποίο βρισκόμαστε, το Malibu θα ήταν πιθανότατα ένα καλό αυτοκίνητο για ένα μεγάλο ποσοστό οδηγών εκεί έξω. Το πρόβλημα είναι ότι, όπως ανακάλυψε και η Ford, οι πελάτες τείνουν να αγοράζουν πράγματα για την εικόνα που εκπέμπουν, παρά για την πρακτικότητα.

Δείτε ακόμα: Η Tesla λανσάρει το νέο Model Y μεγάλης εμβέλειας στην Ευρώπη

Οι άνθρωποι τείνουν στα SUV, όταν ίσως να χρειάζονται εξίσου — ή καλύτερα — ένα minivan ή απλώς ένα station wagon. Φυσικά, δεν είναι ασυνήθιστο για αυτοκινητο-δημοσιογράφους να λένε στους ανθρώπους ότι θα έπρεπε να αγοράσουν περισσότερα wagons και minivans, ακριβώς όπως δεν είναι ασυνήθιστο για τους ανθρώπους να αγνοούν τις συμβουλές των αυτοκινητοδημοσιογράφων. Όλα αυτά λέγονται, το Malibu θα μπορούσε να ικανοποιήσει πολλές αυτοκινητικές ανάγκες, αλλά η Chevy δεν φάνηκε να το συνειδητοποιεί, και η αγορά δεν ένοιωσε.

Πολύ αργά για το Malibu.

Για το πολύ τελευταίο έτος του Malibu, το 2024, η Chevy έκοψε όλες τις ενδιαφέρουσες επιλογές κινητήρα (το υβριδικό και το 2,0 λίτρων), υπέρ ενός 1,5 λίτρου τετρακύλινδρου συνδυασμένου με ένα CVT. 30 συνδυασμένα μίλια ανά γαλόνι και μια νέα επιλογή χρώματος δεν είναι και τόσο άσχημα, αλλά είναι πολύ μακριά από τον αισιόδοξο πρώην εαυτό της το 2016. Έχουμε ήδη καλύψει πόσο καλή συμφωνία ήταν το Malibu σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές της, αλλά μπορείτε να πείτε ότι η Chevy προσπαθούσε να κλείσει τα φώτα και να κλειδώσει την πόρτα στο Malibu για αρκετά χρόνια. Τουλάχιστον μπορεί να πει ότι κρατήθηκε περισσότερο από τα επιβατικά σεντάν της Ford.

Όχι μόνο οι τάσεις της αγοράς είναι σκληρές, η αενάως επιτίθεται πορεία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων περισπάτε να μην κάνει καμία θυσία, και το Malibu είναι θύμα και των δύο φαινομένων. Δεν είναι μια έκπληξη, πραγματικά, ότι το τελευταίο σεντάν στη σειρά της Chevy πηγαίνει τον δρόμο του περιστεριού, απλώς είναι λίγο λυπηρό που συνέβη στο Malibu, ένα αυτοκίνητο που φαίνεται ότι κανείς δεν πρόσεξε μέχρι να είναι πολύ αργά.

Requiesce in pace, Chevy Malibu.

Πηγή: slashgear

SecNews
SecNewshttps://secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS