ΑρχικήinetΤο νέο Audi S3 είναι το ισχυρότερο που κατασκευάστηκε ποτέ

Το νέο Audi S3 είναι το ισχυρότερο που κατασκευάστηκε ποτέ

Audi S3

Τα νέα Audi S3 Sportback & Audi S3 Saloon είναι εδώ και είναι τα ισχυρότερα και τα πιο ατίθασα που κατασκευάστηκαν ποτέ απο την Audi.

Έχουν δημοσιευθεί επίσημες φωτογραφίες και λεπτομέρειες για το νέο παιχνιδιάρικο στολίδι της Audi.

Δείτε ακόμα: Το νέο Mercedes-AMG GT 43 ανταλλάσσει τον V8 για 4 κυλίνδρους

Από τότε που ο Early Man βγήκε από το σπήλαιο του για πρώτη φορά, τα S3 ήταν ηρωικά αρμόδια: επιθυμητές μηχανές που μπορούσαν να συμπιέσουν τον χρόνο και τον χώρο με ευκολία, φορώντας premium υλικά. Αυτό παρέμεινε το περιστατικό μέχρι τώρα, επειδή τώρα το σταθερό, λογικό S3 έχει δοθεί στην τεχνολογία ‘torque splitter’ του RS3.

Audi S3

Στη γλώσσα της Audi, επιτρέπει τη “πλήρως μεταβλητή κατανομή ροπής μεταξύ των πίσω τροχών”, χρησιμοποιώντας “ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπλέκτη πολλαπλών δίσκων σε κάθε άξονα οδήγησης για τη βέλτιστη κατανομή της ροπής μεταξύ του πίσω τροχού στο εσωτερικό και του εξωτερικού της στροφής“.

Δείτε επίσης: Audi RS6 Avant GT: Η Απόλυτη Έκδοση με Έμφαση στην Απόδοση

Στην ανθρώπινη γλώσσα, αυτό σημαίνει ότι εάν δώσετε γεμάτο γκάζι σε αυτό το νέο S3, για παράδειγμα, θα πάει με χαρά στην πλευρά. Αυτό το αμέσως το καθιστά ένα αυτοκίνητο διασκεδαστικό και παιχνιδιάρικο. Η ρύθμιση ‘Dynamic +‘ αυξάνει επίσης τις ελάχιστες στροφές στο στροφόμετρο (για καλύτερες εκκινήσεις), αυξάνει την απόκριση του γκαζιού και επιταχύνει τις αλλαγές ταχυτήτων.

Audi S3

Μιλώντας για γρηγοράδα, υπάρχει περισσότερη δύναμη για παιχνίδι αυτή τη φορά, με την Audi να αντιμετωπίζει τον τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2.0 λίτρων TFSI με 23 ακόμα αλόγια και 15 ακόμα κιλά ροπής. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τα νέα συνολικά νούμερα στους 328 ίππους και 310 lb ft ροπής, και τον νέο χρόνο 0-100 χλμ/ώρα των 4.7 δευτερολέπτων. Η τελική ταχύτητα είναι φυσικά περιορισμένη στα 249 χλμ/ώρα.

Δείτε επίσης: Αποκαλύφθηκε το Mercedes-AMG E53 Hybrid 4Matic+ του 2025

Audi S3

Λέγεται ότι και ο κινητήρας και ο επτατάχυτος DSG λαμβάνουν μια “πιο αθλητική” ρύθμιση, με τον τελευταίο να προσφέρει αλλαγές ταχύτερες κατά το ήμισυ από πριν. Φυσικά, όπως και ο μεγάλος αδελφός του RS3, υπάρχουν πλήθος λειτουργιών να αντιμετωπίσουμε, συμπεριλαμβανομένης αυτής της νέας ρύθμισης ‘Dynamic +’ και ενός συνόλου αναβαθμίσεων ανάρτησης και διεύθυνσης.

Audi S3

Πράγματα όπως σκληρότερα ρουλεμάν και νέα ρουλεμάν περιστροφής, τα οποία λέει η Audi ότι δίνουν στο S3 καλύτερη καθοδήγηση και πρόσφυση. Φυσικά, είναι χαμηλότερο – 15 χιλιοστά – από ένα κανονικό A3, και λαμβάνει ειδικές ρυθμίσεις S3 για τη σταθερότητα και άλλα συστήματα. Υπάρχουν μεγαλύτεροι εξαεριζόμενοι δίσκοι φρένων μπροστά που σφηνώνονται από δίσκους δύο εμβόλων. Νέα τακάκια φρένων, επίσης.

Δείτε επίσης: 2025 BMW Z4 M40i: Τώρα και με Χειροκίνητη έκδοση Handschalter

Το S3 είναι μακριά από τις διακριτικές ρίζες του, εδώ διπλασιάζοντας αυτήν τη νέα γρίλια ‘singleframe’, ένα νέο σύνολο αεροτομών και προφυλακτήρων και γυαλιστερές λεπτομέρειες, στοιχεία διακοσμητικών κομματιών που πήραν από την RS, τετράγωνες εξατμίσεις και μια ποικιλία επιλογών μεταλλικών χρωμάτων.

Το εσωτερικό του S3 διαθέτει μερικές αλλαγές – νέες εισαγωγές αέρα, επιστρώσεις υφάσματος, φωτισμός εσωτερικού, αυτού του είδους τα πράγματα – αλλά είναι, ε λοιπόν, δύο βήματα πίσω από το κορυφαίο εσωτερικό του παλιού S3. Σκουρόχρωμο, πολλές οθόνες (10.1ιν) και πολλές εφαρμογές.

Όσο για την τιμή; Η Audi δεν έχει ακόμη απελευθερώσει την ακριβή τιμολόγηση για τα νέα S3 Sportback και Saloon, αλλά περιμένετε να πληρώσετε γύρω στα 50.000€.

Πηγή: topgear

SecNews
SecNewshttps://www.secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS