ΑρχικήUpdatesΓιατί το Spotify λανσάρει τη δική του γραμματοσειρά, Spotify Mix;

Γιατί το Spotify λανσάρει τη δική του γραμματοσειρά, Spotify Mix;

Spotify Mix

Το Spotify λάνσαρε τη δική του γραμματοσειρά, ανακοίνωσε η εταιρεία την Τετάρτη. Η υπηρεσία μουσικής streaming ελπίζει ότι η νέα γραμματοσειρά της, “Spotify Mix”, θα βοηθήσει το Spotify να διακρίνει τη δική του μοναδική οπτική ταυτότητα.

Δείτε ακόμα: Meta: Τα Ray-Ban AR γυαλία αποκτούν νέες hands-free λειτουργίες

Η Spotify Mix είναι μια γραμματοσειρά χωρίς πατούρες (sans-serif) σχεδιασμένη σε συνεργασία με την Dinamo Typefaces, ένα στούντιο σχεδιασμού γραμματοσειρών με έδρα το Βερολίνο, το οποίο έχει συνεργαστεί με μεγάλες εταιρείες, όπως οι Burberry, Discord, Nike, Patreon και Tumblr, μεταξύ άλλων. Οι γραμματοσειρές sans-serif είναι πιο απλές από τις γραμματοσειρές με πατούρες (serif) και είναι δημοφιλείς μεταξύ πολλών εμπορικών σημάτων, συμπεριλαμβανομένων των γιγάντων της τεχνολογίας Google και Microsoft. Αυτός ο τύπος γραμματοσειράς είναι επίσης γνωστός για το ότι είναι πιο προσιτός, καθώς είναι πιο εύκολος στην ανάγνωση σε μικρότερες συσκευές.

Δείτε επίσης: Η Apple Προσθέτει Υποστήριξη για Live Activities στο Shazam

Το Spotify περιγράφει τη νέα γραμματοσειρά ως ένα “συνδυασμό από αιχμηρές γωνίες και απαλές καμπύλες, που της δίνει έναν “διακριτικό χαρακτήρα,” έγραψε ο παγκόσμιος επικεφαλής σχεδιασμού μάρκας του Spotify, Rasmus Wängelin, στην ανάρτηση του ιστολογίου.

Δείτε ακόμα: Το Twitch επιτρέπει το φιλτράρισμα και θάμπωμα σεξουαλικού περιεχομένου

Για να σχεδιάσουμε αυτή τη γραμματοσειρά, απελευθερωθήκαμε από τους παραδοσιακούς τυπογραφικούς περιορισμούς και συγχωνεύσαμε στοιχεία από διάφορα στυλ γραμματοσειρών. Αυτή η προσέγγιση αντικατοπτρίζει τη δυναμική και εξελισσόμενη φύση της ακουστικής κουλτούρας κατά τη διάρκεια των ετών,” πρόσθεσε ο Wängelin.

Η Spotify Mix αντικαθιστά την τρέχουσα γραμματοσειρά που χρησιμοποιείται στην πλατφόρμα, Circular, την οποία δημιούργησε ο Ελβετός σχεδιαστής Laurenz Brunner.

Η Spotify Mix αποτελεί παράδειγμα για τις νεοσύστατες επιχειρήσεις που επιθυμούν να καθιερώσουν μια μοναδική ταυτότητα μάρκας μέσω της χρήσης διακριτικών στυλ γραμματοσειρών. Ενώ κάποιοι μπορεί να θεωρήσουν μια αλλαγή γραμματοσειράς ως μικρή, άλλοι πιστεύουν ότι έχει ουσιαστικό αντίκτυπο στον τρόπο που γίνεται αντιληπτή μια επιχείρηση. Μια γραμματοσειρά όπως η Comic Sans — ευρέως θεωρούμενη ως η πιο αντιπαθητική γραμματοσειρά λόγω της παιδαριώδους και μη σοφιστικέ φύσης της — θα μπορούσε, για παράδειγμα, να προκαλέσει έντονη, αρνητική αντίδραση από τους χρήστες.

Πολλές μεγάλες εταιρείες έχουν προβεί σε ανανέωση γραμματοσειρών για να δώσουν στις μάρκες τους τη δική τους μορφή οπτικής έκφρασης. Το 2021, το Twitter/X παρουσίασε τη δική του γραμματοσειρά, Chirp, για να της δώσει περισσότερη προσωπικότητα και να βελτιώσει την αναγνωσιμότητα του περιεχομένου για τους χρήστες. Όταν το Instagram προχώρησε σε οπτική ανανέωση, εισήγαγε μια νέα γραμματοσειρά. Η απόφαση της Microsoft να εγκαταλείψει την Calibri ως την προεπιλεγμένη γραμματοσειρά στο Office έκανε επίσης πρωτοσέλιδα. Και πριν από χρόνια, όταν η Google αποκάλυψε τη νέα γλώσσα σχεδιασμού της, Material Design, συμπεριλάμβανε μια ενημερωμένη έκδοση της συστημικής γραμματοσειράς της, Roboto.

Δείτε επίσης: Το Galaxy Z Fold 6 ίσως τελικά αποκτήσει νέο σχεδιασμό κάμερας

Η Spotify Mix ξεκινά να κυκλοφορεί σταδιακά από σήμερα και θα συνεχίσει να κυκλοφορεί τις επόμενες εβδομάδες. Προς το παρόν, είναι διαθέσιμη μόνο για περιεχόμενο γραμμένο σε “όλες τις γλώσσες με σενάρια που βασίζονται στο λατινικό αλφάβητο, καθώς και στα βιετναμέζικα,” δήλωσε η εταιρεία.

Πηγή: techcrunch

SecNews
SecNewshttps://secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS