ΑρχικήBusinessΗ εταιρεία iFixit τερματίζει τη συνεργασία της με τη Samsung

Η εταιρεία iFixit τερματίζει τη συνεργασία της με τη Samsung

Η εταιρεία επισκευής συσκευών iFixit ανακοίνωσε σήμερα σε ανάρτηση στο blog της ότι τερματίζει τη συνεργασία της με τη Samsung.

iFixit

Η συνεργασία τους, που διήρκησε δύο χρόνια, διαλύεται επειδή οι δύο εταιρείες δεν μπόρεσαν να επιτύχουν μια νέα συμφωνία.

Η iFixit είχε στόχο να δημιουργήσει ένα φιλικό προς την επισκευή οικοσύστημα για ανεξάρτητες επιχειρήσεις και καταναλωτές μέσω του Samsung Repair Hub, κάτι που δεν κατάφερε να επιτύχει. Η εταιρεία εξέφρασε αμφιβολίες για τη «δέσμευση της Samsung να κάνει την επισκευή πιο προσιτή».

Η συνεργασία της Samsung με την iFixit αποσκοπούσε στη διευκόλυνση ενός προγράμματος αυτοεπισκευής για τους πελάτες της, παρέχοντας οδηγούς επισκευής βήμα προς βήμα για την αντικατάσταση οθονών, υαλοπινάκων πλάτης, θυρών φόρτισης και άλλων εξαρτημάτων. Ωστόσο, η iFixit αναφέρει ότι υπήρχαν συνεχώς εμπόδια στη συνεργασία, όπως η υψηλή τιμή των εξαρτημάτων.

#secnews #zuckerberg #ai #contentcreator
Σε μια πρόσφατη συνέντευξη, ο Mark Zuckerberg μοιράστηκε το όραμά του για ένα μέλλον όπου οι content creators θα έχουν τα δικά τους AI bots - κλώνους.
Σε μια πρόσφατη συνέντευξη, ο Zuckerberg μοιράστηκε το όραμά του για ένα μέλλον όπου οι δημιουργοί περιεχομένου θα έχουν κάτι σαν τα δικά τους AI bots, που θα αποτυπώνουν την προσωπικότητά τους και τους «επιχειρηματικούς στόχους» τους. Κατά τον Zuckerberg, αυτά τα bots θα αναλαμβάνουν μέρος της επικοινωνίας με το κοινό, ενώ οι content creators θα έχουν περισσότερο χρόνο για άλλες, πιθανώς πιο σημαντικές εργασίες.
Μάθετε περισσότερα: https://www.secnews.gr/610371/zuckerberg-sto-mellon-content-creators-tha-xrisimopoioun-ai-klonous/
00:00 Εισαγωγή
00:20 Απουσία χρόνου για τους content creators
00:40 Χρήση AI bots - κλώνων
01:40 Πιθανά προβλήματα
Follow us:
Facebook: https://www.facebook.com/SecNews
Instagram: https://www.instagram.com/secnews.gr/
X (Twitter): https://twitter.com/Secnews_GR
TikTok: https://www.tiktok.com/@secnewsgr

#secnews #zuckerberg #ai #contentcreator

Σε μια πρόσφατη συνέντευξη, ο Mark Zuckerberg μοιράστηκε το όραμά του για ένα μέλλον όπου οι content creators θα έχουν τα δικά τους AI bots - κλώνους.

Σε μια πρόσφατη συνέντευξη, ο Zuckerberg μοιράστηκε το όραμά του για ένα μέλλον όπου οι δημιουργοί περιεχομένου θα έχουν κάτι σαν τα δικά τους AI bots, που θα αποτυπώνουν την προσωπικότητά τους και τους «επιχειρηματικούς στόχους» τους. Κατά τον Zuckerberg, αυτά τα bots θα αναλαμβάνουν μέρος της επικοινωνίας με το κοινό, ενώ οι content creators θα έχουν περισσότερο χρόνο για άλλες, πιθανώς πιο σημαντικές εργασίες.

Μάθετε περισσότερα: https://www.secnews.gr/610371/zuckerberg-sto-mellon-content-creators-tha-xrisimopoioun-ai-klonous/

00:00 Εισαγωγή
00:20 Απουσία χρόνου για τους content creators
00:40 Χρήση AI bots - κλώνων
01:40 Πιθανά προβλήματα

Follow us:
Facebook: https://www.facebook.com/SecNews
Instagram: https://www.instagram.com/secnews.gr/
X (Twitter): https://twitter.com/Secnews_GR
TikTok: https://www.tiktok.com/@secnewsgr

0

YouTube Video VVVDWG45SzRBbWhLQjFZMjNHbjY5YWV3Lld6bThQR094Umc0

Zuckerberg: Oι content creators θα χρησιμοποιούν AI κλώνους

SecNewsTV18 hours ago

Διαβάστε επίσης: Συνεργασία Airbnb & ChargePoint για την εγκατάσταση οικιακών EV φορτιστών

Τα εξαρτήματα επισκευής ήταν τόσο ακριβά που οι πελάτες προτιμούσαν να αντικαταστήσουν τις συσκευές τους αντί να τις επισκευάζουν. Για παράδειγμα, οι μπαταρίες και οι οθόνες έρχονταν σε προ-κολλημένα πακέτα και οι πελάτες δεν μπορούσαν να αντικαταστήσουν μόνο την μπαταρία χωρίς να αλλάξουν και την οθόνη, καθιστώντας την επισκευή πολύ πιο ακριβή. Επίσης, η iFixit δεν μπορούσε να παράσχει ανταλλακτικά σε καταστήματα επισκευής σε τιμές και ποσότητες «που είχαν νόημα». Ο Διευθύνων Σύμβουλός της, Kyle Wiens, δήλωσε στο The Verge ότι η Samsung περιόριζε το iFixit να πωλεί όχι περισσότερα από επτά εξαρτήματα ανά πελάτη κάθε τρεις μήνες.

Η Samsung δεν απέστειλε ποτέ εξαρτήματα iFixit για τις σειρές Galaxy S23, Z Flip 5 και Z Fold 5 και δεν έχει στείλει τίποτα από την κυκλοφορία της σειράς S22. Τα εξαρτήματα για τα πιο πρόσφατα smartphone της Samsung πωλούνται μέσω του Encompass. Μια αναφορά από το 404 Media αποκαλύπτει ότι η Samsung απαιτεί από τα ανεξάρτητα συνεργεία επισκευής να παρέχουν στοιχεία επικοινωνίας και άλλες πληροφορίες κάθε πελάτη που έχει κάνει επισκευή. Το συμβόλαιο της Samsung περιλαμβάνει επίσης ρήτρα που απαιτεί την «άμεση αποσυναρμολόγηση» κάθε smartphone που έχει επισκευαστεί με aftermarket ανταλλακτικά.

Από τον Ιούνιο, το iFixit δεν θα είναι πλέον ο εξουσιοδοτημένος τρίτος διανομέας εξαρτημάτων και εργαλείων της Samsung. Οι υπάρχουσες πληροφορίες επισκευής θα παραμείνουν διαθέσιμες στο iFixit, αλλά η εταιρεία δεν θα συνεργάζεται πλέον με τη Samsung για την ανάπτυξη νέων εγχειριδίων επισκευής. Παράλληλα, το iFixit σχεδιάζει να συνεχίσει να πουλά ανταλλακτικά και κιτ επισκευής για συσκευές Samsung, χρησιμοποιώντας ανταλλακτικά OEM όταν είναι διαθέσιμα, καθώς και aftermarket εξαρτήματα, όπως ήδη κάνει για τα ανταλλακτικά iPhone.

Η Samsung είχε προηγουμένως συνεργαστεί με την iFixit για να ανακοινώσει ένα πρόγραμμα Galaxy Upcycling που τελικά δεν υλοποιήθηκε ποτέ. Έτσι, αυτό αποτελεί το δεύτερο αποτυχημένο εγχείρημα της Samsung με το iFixit. «Φαίνεται ότι δεν μάθαμε το μάθημά μας την πρώτη φορά και πριν από δύο χρόνια τους αφήσαμε να μας πείσουν ότι ήταν σοβαροί για την επισκευή», αναφέρει το blog του iFixit.

Το iFixit ανέφερε ότι «προσπάθησε να το υλοποιήσει», αλλά η Samsung εκμεταλλεύτηκε την απλήρωτη εργασία στους οδηγούς επισκευής. Τελικά, το iFixit είναι «απογοητευμένο» και δεν θα αφήσει «μια κακή μονάδα να χαλάσει το σύνολο». Παρά τις δυσκολίες με τη Samsung, το iFixit συνεχίζει να συνεργάζεται με την Google, τη Valve, τη Lenovo, τη Motorola, τη Microsoft και άλλες εταιρείες στον τομέα της επισκευής.

iFixit Samsung

Δείτε περισσότερα: Pixel Fold: Το κόστος επισκευής δείχνει την υψηλή τιμή της καινοτομίας

Η Samsung πιθανότατα θα φέρει περισσότερες από τις επιλογές αυτο-επισκευής της εσωτερικά, ακολουθώντας το παράδειγμα της Apple. Η Apple εισήγαγε το πρόγραμμα Self Service Repair το 2021, προσφέροντας εγχειρίδια επισκευής και εξαρτήματα ώστε οι πελάτες να μπορούν να πραγματοποιούν τις δικές τους επισκευές.

Πηγή: macrumors

SecNews
SecNewshttps://www.secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS