ΑρχικήinetT-Mobile: Πουλά δεδομένα σε διαφημιστές, αλλά όχι χρηστών iPhone

T-Mobile: Πουλά δεδομένα σε διαφημιστές, αλλά όχι χρηστών iPhone

Η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας T-Mobile, κυκλοφόρησε επίσημα το νέο της πρόγραμμα «App Insights» μετά από περισσότερο από ένα χρόνο σε έκδοση beta. Το App Insights επιτρέπει στους επαγγελματίες μάρκετινγκ να αγοράζουν δεδομένα χρήστη απευθείας από την T-Mobile, με ιδιαίτερη έμφαση στα δεδομένα που δείχνουν ποιες εφαρμογές έχετε στο τηλέφωνό σας και ποιες εφαρμογές χρησιμοποιείτε τακτικά.

Δείτε επίσης: Επιθέσεις ransomware: Ποια δεδομένα θέλουν πραγματικά οι χάκερ

Χάρη στις αυστηρές απαιτήσεις απορρήτου της Apple ωστόσο, οι χρήστες iPhone προστατεύονται στο μεγαλύτερο βαθμό από αυτό.

Η είδηση ​​της επίσημης κυκλοφορίας του προγράμματος App Insights της T-Mobile αναφέρθηκε για πρώτη φορά από το Ad Exchanger μετά από μια συνέντευξη με τον Jess Zhu, επικεφαλής των διαφημιστικών προϊόντων και ανάπτυξης της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας. Ουσιαστικά, το App Insights είναι μια νέα πλατφόρμα ανάλυσης που βασίζεται σε εφαρμογές που «επιτρέπει στους επαγγελματίες μάρκετινγκ να παρακολουθούν, να τμηματοποιούν και να στοχεύουν συνδρομητές ασύρματης σύνδεσης T-Mobile, με βάση τις εφαρμογές που έχουν εγκαταστήσει στο τηλέφωνό τους και τα μοτίβα αφοσίωσης τους».

Δείτε ακόμα: TikTok: Κινέζοι υπάλληλοι είχαν πρόσβαση σε δεδομένα Αμερικανών χρηστών

Αυτό αποτελείται από δεδομένα όπως το πότε οι χρήστες ανοίγουν μία σελίδα, τα δίκτυα WiFi στα οποία συμμετέχουν και ποιους τομείς επισκέπτονται σε ένα πρόγραμμα περιήγησης ιστού. Στη συνέχεια, τα δεδομένα συγκεντρώνονται και συνδυάζονται με άλλα αναλυτικά στοιχεία για να δημιουργηθούν «πρόσωπα», εναλλακτικά γνωστά ως «personas». Οι διαφημιστές μπορούν στη συνέχεια να αγοράσουν αυτές τις πληροφορίες και να τις χρησιμοποιήσουν για να στοχεύσουν άτομα με διαφημίσεις.

Αλλά μιλώντας στο Ad Exchanger, ο Zhu επεσήμανε ότι η T-Mobile κλείνει τη γραμμή στη συλλογή οποιουδήποτε είδους δεδομένων χρήστη από πελάτες iOS. Η Apple έχει αυστηρές οδηγίες απορρήτου και παρόλο που η T-Mobile θα μπορούσε τεχνικά να συλλέγει δεδομένα από χρήστες που επιλέγουν την παρακολούθηση, δεν θεωρεί ότι αξίζει τον κίνδυνο αυτή τη στιγμή.

Δείτε επίσης: Το Microsoft Excel στα Windows θα εισάγει δεδομένα από φωτογραφίες

Ο Zhu εξήγησε ότι ενώ η T-Mobile χάνει έσοδα από διαφημίσεις επειδή δεν παρακολουθεί τους χρήστες iOS, μια σκέψη ήταν ότι τα δεδομένα θα ήταν χαμηλότερης πιστότητας από αυτά που συλλέγονται από συσκευές Android λόγω των αυστηρών οδηγιών της Apple.

Ο Mike Peralta, GM του νέου ομίλου «Advertising Solutions» της T-Mobile, σημείωσε ότι η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας ρισκάρει με την ενσωμάτωση δεδομένων iOS στο πρόγραμμα App Insights. Προς το παρόν ωστόσο, η εστίαση είναι στα δεδομένα που συλλέγονται από συσκευές Android και στη χρήση αυτών των δεδομένων για την εξαγωγή συμπερασμάτων για χρήστες iOS.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS