Στην αρχή της χρονιάς, η Kia αφαίρεσε τον όρο «εταιρεία αυτοκινήτων» από την εταιρική της επωνυμία, ενώ αποκάλυψε κι ένα νέο λογότυπο και σύνθημα, ως μέρος του λεγόμενου PΙan S. Πρόκειται για μία νέα στρατηγική, που θα μετατοπίσει την επιχείρησή της μακριά από κινητήρες εσωτερικής καύσης και θα την κατευθύνει προς τα ηλεκτρικά οχήματα, τις υπηρεσίες κινητικότητας και την τεχνολογία Αυτόνομων οχημάτων.
Η αυτοκινητοβιομηχανία με έδρα τη Νότια Κορέα, έχει αρχίσει να παρουσιάζει περισσότερες λεπτομέρειες για το πρώτο όχημα που θα κυκλοφορήσει ως μέρος του Plan S. Η Kia κυκλοφόρησε την Τρίτη αρκετές εικόνες του EV6, του πρώτου αποκλειστικά ηλεκτρικού οχήματος με μπαταρία, που κατασκευάστηκε στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα Modular, γνωστή και ως πλατφόρμα E-GMP. Αυτή η πλατφόρμα χρησιμοποιείται από κοινού με την Hyundai και είναι το βασικό θεμέλιο του νέου Hyundai Ioniq 5 compact crossover.
Ωστόσο καθώς πρόκειται για teasers, το όχημα δεν εμφανίζεται ολόκληρο. Φυσικά, αρκετά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά είναι ορατά και μας δίνουν μία πρώτη ιδέα για να κατανοήσουμε τη «σχεδιαστική γλώσσα» της Kia σχετικά με το EV6 και το μελλοντικά οχήματά της.
Το EV6 είναι ένα τετράθυρο crossover, γεγονός που δεν αποτελεί έκπληξη αν ληφθεί υπόψη η δημοτικότητα τέτοιων οχημάτων στις ΗΠΑ. Το χαμηλό μπροστινό μέρος υψώνεται σε μια οροφή που θυμίζει κουπέ. Οι προβολείς LED έχουν τμηματικό μοτίβο και η παραδοσιακή μάσκα που βρίσκεται στα οχήματα εσωτερικής καύσης έχει φύγει.
Ηλιακή καταιγίδα ίσως επηρεάσει την ανάκαμψη από τον τυφώνα
Αποκαλύφθηκαν τα Cybercab robotaxi και Tesla Robovan
Πώς τα εργαλεία της OpenAI επηρεάζουν τις εκλογές;
Η εταιρεία αποκάλυψε επίσης ένα νέο μοτίβο ονομασίας, για να βοηθήσει τους καταναλωτές να αναγνωρίζουν εύκολα τα ηλεκτρικά οχήματα της σειράς τους. Τα ηλεκτρικά οχήματα αποκλειστικά με μπαταρία, θα ξεκινούν με το πρόθεμα «EV». Ένας αριθμός θα ακολουθεί το “EV” για να δείξει τη θέση του οχήματος στη σειρά. Αυτό βάζει το EV6 κάπου στη μέση της επερχόμενης σειράς του.
Η Kia είπε ότι το EV6 θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021.
«Στόχος μας είναι να σχεδιάσουμε τη φυσική εμπειρία της μάρκας μας και να δημιουργήσουμε τολμηρά, πρωτότυπα και εφευρετικά ηλεκτρικά οχήματα», δήλωσε ο Karim Habib, ανώτερος αντιπρόεδρος και επικεφαλής του Kia Global Design Center.
Η στρατηγική της Kia είναι πιο φιλόδοξη από τη δημιουργία τολμηρών, αυθεντικών και εφευρετικών ηλεκτρικών οχημάτων. Η εταιρεία είπε πέρυσι ότι ήθελε να γίνει πρωτοπόρος στην εποχή των EVs, μια μάρκα που θα αγαπηθεί από όλες της γενιές και θα αποτελέσει σύμβολο πρόκλησης και καινοτομίας. Η Kia έχει βάλει υψηλούς στόχους για τις πωλήσεις των προϊόντων της. Φιλοδοξεί να κυκλοφορήσει 11 EV έως το 2025, που θα της δώσει το 6,6% του παγκόσμιου μεριδίου στην αγορά EV, πωλώντας 500.000 ηλεκτρικά οχήματα ετησίως έως το 2026 και προσφέροντας εξατομικευμένα ειδικά κατασκευασμένα ηλεκτρικά οχήματα.