ΑρχικήinetApple: Αγωγές από καταναλωτές της Ευρώπης για επιβράδυνση παλιών iPhones

Apple: Αγωγές από καταναλωτές της Ευρώπης για επιβράδυνση παλιών iPhones

Η Apple αντιμετωπίζει νέες αγωγές από καταναλωτές της Ευρώπης λόγω της αμφιλεγόμενης πρακτικής της να επιβραδύνει τα παλαιότερα iPhones.

Apple iPhones Αγωγές
Apple: Αγωγές από καταναλωτές της Ευρώπης για επιβράδυνση παλιών iPhones

Η Euroconsumers, η ομάδα που έκανε τις αγωγές, δήλωσε την Τετάρτη ότι το ζήτημα αφορά την επιβράδυνση εκατομμυρίων συσκευών iPhone 6, 6 Plus, 6S και 6S Plus στο Βέλγιο, την Ισπανία, την Ιταλία και την Πορτογαλία.

Η Apple έχει έρθει αντιμέτωπη με διάφορες αντιδράσεις και αγωγές σε ολόκληρο τον κόσμο, αφού το 2017 παραδέχτηκε ότι οι ενημερώσεις λογισμικού που είχαν σχεδιαστεί για να αποτρέψουν τα προβλήματα στις μπαταρίες παλαιότερων iPhone, επιβράδυναν επίσης τις συσκευές.

Τον Μάρτιο, είχαν γίνει αντίστοιχες νομικές διαδικασίες και στις ΗΠΑ που οδήγησαν σε διακανονισμό 500 εκατομμυρίων δολαρίων. Τον περασμένο μήνα, η Apple πλήρωσε 113 εκατομμύρια δολάρια για να διευθετήσει μια έρευνα για το θέμα αυτό, που έγινε από 34 αμερικανικές πολιτείες, συμπεριλαμβανομένων των Καλιφόρνια και Αριζόνα.

Η Els Bruggeman, βασικό μέλος της Euroconsumers, είπε ότι οι Ευρωπαίοι καταναλωτές πρέπει να αντιμετωπίζονται όπως και οι καταναλωτές των ΗΠΑ, με σεβασμό και δικαιοσύνη.

Η ομάδα είπε ότι οι εξωδικαστικές προσπάθειες επίλυσης του προβλήματος με την Apple ήταν ανεπιτυχείς. Έτσι, στράφηκε στη νομική οδό και ζητά αποζημίωση 60 € (72,30 $) κατά μέσο όρο για κάθε καταναλωτή. Με βάση τις εκτιμήσεις της Euroconsumers, με αυτή την αποζημίωση και με τις συσκευές που έχουν επηρεαστεί, το κόστος για την Apple θα είναι περίπου 180 εκατομμύρια ευρώ (217 εκατομμύρια δολάρια).

Οι καταναλωτές ενοχλούνται από τα προϊόντα που φθείρονται πολύ γρήγορα, και τα μοντέλα iPhone 6 είναι ένα πολύ συγκεκριμένο παράδειγμα αυτού“, δήλωσε η Bruggeman.

καταναλωτές
Apple: Αγωγές από καταναλωτές της Ευρώπης για επιβράδυνση παλιών iPhones

Μετά την κατακραυγή από τους δυσαρεστημένους χρήστες iPhone, η Apple ζήτησε συγγνώμη και έκανε τις αντικαταστάσεις της μπαταρίας φθηνότερες. Ωστόσο, τόσο η νέα όσο και κάποιες πιο παλιές αγωγές, αναφέρουν ότι η Apple επιβραδύνει σκόπιμα τα τηλέφωνα για να αγοράζουν οι χρήστες νέες συσκευές. Η εταιρεία αρνείται τις κατηγορίες.

Ποτέ δεν κάναμε κάτι σκόπιμα για να συντομεύσουμε τη ζωή οποιουδήποτε προϊόντος της Apple ή να υποβαθμίσουμε την εμπειρία χρήστη“, δήλωσε η Apple στην απάντησή της στις νέες αγωγές.

Όπως είπαμε και παραπάνω, η Apple έχει αντιμετωπίσει πολλά νομικά ζητήματα σε όλο τον κόσμο. Η αντιμονοπωλιακή αρχή της Ιταλίας είχε επιβάλει πρόστιμο 10 εκατομμυρίων ευρώ (12 εκατομμύρια δολάρια) στην εταιρεία, το 2018, αφού διαπίστωσε ότι είχε παραπλανήσει τους καταναλωτές να εγκαταστήσουν ενημερώσεις λογισμικού σε παλαιότερα iPhone, χωρίς να τους προειδοποιήσει για την επίδραση στην απόδοση της συσκευής. Τον Μάιο, ένα δικαστήριο στην Ιταλία επιβεβαίωσε την κύρωση, αφού η Apple άσκησε έφεση.

Οι καταναλωτές δεν δέχονται πλέον αυτού του είδους τη συμπεριφορά”, είπε η Bruggeman. “Όχι μόνο προκαλεί απογοήτευση και οικονομική ζημία, αλλά και από περιβαλλοντική σκοπιά είναι εντελώς ανεύθυνη πρακτική“.

Πηγή: CNN International

Digital Fortress
Digital Fortresshttps://www.secnews.gr
Pursue Your Dreams & Live!

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS