ΑρχικήinetGoogle Workspace: Πως ξεκλείδωσε την αγορά του συνδρομητικού λογισμικού

Google Workspace: Πως ξεκλείδωσε την αγορά του συνδρομητικού λογισμικού


Στην πραγματικότητα η Google έκανε πιο εύκολο το πεδίο για τους μικρότερους παίκτες.

Μια startup που ξεκινάει το 2020 φαίνεται να είναι πολύ διαφορετική από μια startup εταιρεία που κυκλοφόρησε το 2007. Το 2007, μια νέα εταιρεία απαιτούσε μεγάλες κεφαλαιουχικές δαπάνες για τη δημιουργία μιας υποδομής Windows για εργαλεία email, αποθήκευσης αρχείων, λογιστικής και μάρκετινγκ. Θα κόστιζε δεκάδες χιλιάδες ευρώ και θα απαιτούσε πρόσληψη εμπειρογνωμόνων IT για την ανάπτυξη και την διαχείριση των υποδομών.

Google Workspace

Σήμερα, όλες αυτές οι λύσεις μπορούν να «αγοραστούν» χρησιμοποιώντας μια πιστωτική κάρτα και με την πληρωμή ενός μηνιαίου ποσού. Με μόλις μια δεκαετία να έχει περάσει, όλες οι βασικές λύσεις που απαιτούνται για να λειτουργήσει μια εταιρεία είναι εξαιρετικά εύκολο να αγοραστούν και να εγκατασταθούν – για να αγοραστούν χρειάζεται μόνο μια πιστωτική κάρτα.

Πώς φτάσαμε όμως σε κάτι τέτοιο; Σίγουρα δεν συνέβη από την μια ημέρα στην άλλη, και εμείς αντιλαμβανόμαστε ότι τις μεγάλες αλλαγές τις έκανε η Google που οδήγησε στην αποδοχή του «λογισμικού ως υπηρεσία» στις επιχειρήσεις.

Το Google Workspace είναι η ολοκληρωμένη λύση που προσφέρει η Google για να κάνετε τα πάντα όπως λέει. Πολλοί επιχειρηματίες χρησιμοποιούν το Google Workspace αφού συγκεντρώνει το Gmail, το Calendar, το Drive, τα Docs, τα Sheets, τα Slides και πάρα πολλά άλλα, οπότε πιστεύουμε ότι είναι σημαντικό για τους επιχειρηματίες να συνειδητοποιήσουν την επιρροή που είχε η Google και τι σημαίνει αυτό για τις επιχειρήσεις του σήμερα.

Ένα βασικό πράγμα που πρέπει να θυμάστε είναι ότι το Google Workspace όχι μόνο βοήθησε στην απλοποίηση των υποδομών IT των εταιρειών, αλλά ενίσχυσε και την καινοτομία. Πριν από το Google Workspace, η Microsoft ήταν η μόνη “παίκτρια” στον επιχειρηματικό τομέα. Το Outlook ήταν το μόνο email που ήταν διαθέσιμο σε desktop – ακόμη και οι φορητές συσκευές είτε χρησιμοποίησαν το Outlook είτε απαιτούσαν αποκλειστικές «συνδέσεις» σε έναν server Exchange.

Ο μόνος τρόπος για να εξασφαλιστεί η «παραγωγικότητα» ήταν το Microsoft Office. Εάν θέλατε να δημιουργήσετε μια εφαρμογή, ο μόνος τρόπος ανάπτυξης ήταν να συνδεθείτε απευθείας στην υπηρεσία Active Directory. Εν ολίγοις, στην εταιρική τεχνολογία leader ήταν η Microsoft και οι εφαρμογές της.

Επομένως, αντί να φοβόμαστε τη δημοτικότητα της Google, πιστεύουμε ότι είναι σημαντικό να δούμε πως άνοιξε την αγορά σε νέες συνδρομητικές λύσεις software.

Στην αρχή, οι επαγγελματίες στο τομέα του IT δίσταζαν να «αναθέσουν σε τρίτους» την διαχείριση και αποθήκευση των email τους, αλλά με την πάροδο του χρόνου εξαλείφθηκαν οι αμφιβολίες τους. Τα τμήματα IT δεν ένιωθαν ότι θα χάσουν τη δουλειά τους επιτρέποντας στην Google να φιλοξενεί τα email τους. Άρχισαν να βλέπουν ότι ήταν ένας τρόπος να ελευθερώσουν πόρους για να επικεντρωθούν στη μόχλευση της τεχνολογίας ως επιχειρηματικό εργαλείο αντί να επιδιορθώνουν τους “σπασμένους servers“.

Σήμερα, ως αποτέλεσμα όλων των παραπάνω, υπάρχουν πολλές καινοτομίες στις επιχειρήσεις που δεν θα μπορούσαν να υπάρξουν στο παρελθόν.

Πριν 15 χρόνια βρισκόμασταν σε έναν κόσμο όπου όλα όσα έκανε μια επιχείρηση ήταν συνδεδεμένα με μια εφαρμογή Microsoft ή κάτι που ενδεχομένως απαιτούσε εκατομμύρια για την ανάπτυξη προσαρμοσμένου software. Καθώς οι εταιρείες ένιωσαν πιο άνετα με την Google, ξαφνικά ένιωσαν και πιο άνετα και με πολλές άλλες διαδικτυακές εταιρείες που βοηθούν στη διαχείριση των εταιρικών τους δραστηριοτήτων.

Teo Ehc
Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS