HomeinetMicrosoft: Επανήλθαν οι υπηρεσίες μετά από διακοπή λειτουργίας

Microsoft: Επανήλθαν οι υπηρεσίες μετά από διακοπή λειτουργίας

Τα Microsoft Outlook, Office 365, Teams και άλλες υπηρεσίες επανήλθαν για τους «περισσότερους χρήστες» μετά τη διακοπή λειτουργίας.

microsoft
Microsoft: Επανήλθαν οι υπηρεσίες μετά από διακοπή λειτουργίας

Ορισμένες υπηρεσίες της Micrοsoft, συμπεριλαμβανομένων των Outlook, Office 365 και Microsoft Teams, αντιμετώπισαν πολύ – λειτουργική διακοπή, τη Δευτέρα, αλλά μέχρι τώρα θα πρέπει να άρχισαν να επανέρχονται σιγά σιγά, για τους περισσότερους χρήστες, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας.

«Επιβεβαιώσαμε μέσω της παρακολούθησής μας ότι η πλειονότητα των υπηρεσιών έχουν επιστρέψει στην κανονική τους λειτουργία για τους περισσότερους χρήστες,» αναφέρει μια ειδοποίηση στη σελίδα του Micrοsoft Office 365 Status.

«Ωστόσο, συνεχίζουμε να βλέπουμε ένα μικρό υποσύνολο πελατών των οποίων η χρήση των υπηρεσιών εντοπίστηκε ότι γίνεται στην περιοχή της Βόρειας Αμερικής, και εξακολουθούν να επηρεάζονται. Εξετάζουμε τώρα βήματα περιορισμού της διακοπής λειτουργίας και επαναφορά των υπηρεσιών για εκείνους τους πελάτες που εξακολουθούν να επηρεάζονται.»

Η εταιρεία αναγνώρισε για πρώτη φορά τα ζητήματα το απόγευμα της Δευτέρας, στις 5:44 μ.μ. ET μέσω του λογαριασμού της στο Twitter του Microsoft 365 Status, και είπε ότι είχε επαναφέρει την αλλαγή που θεωρείται ότι ήταν αιτία που προκάλεσε το ζήτημα, στις 6:36 μ.μ. ET. Αλλά μόλις 13 λεπτά αργότερα, η εταιρεία έγραψε ξανά στο Twitter για να πει ότι «δεν παρατηρεί αύξηση των επιτυχημένων συνδέσεων μετά την επαναφορά μιας πρόσφατης αλλαγής». Η Micrοsoft έγραψε στο Twitter ότι οι υπηρεσίες επέστρεψαν κυρίως κατά τις 10:30 μ.μ. ET, δηλαδή περίπου 5 ώρες αργότερα.

Microsoft: Επανήλθαν οι υπηρεσίες μετά από διακοπή λειτουργίας

«Η πλειονότητα των υπηρεσιών ανακτάται πλέον για τους περισσότερους χρήστες.»

Ωστόσο, η υπηρεσία Azure Active Directory της Microsoft εξακολουθεί να αντιμετωπίζει προβλήματα, σύμφωνα με τη σελίδα κατάστασης Azure. Ωστόσο, η Microsoft είπε σε ένα tweet στις 8:57 μ.μ. ET από τον λογαριασμό Azure Support ότι έχει «εφαρμόσει βήματα επαναφοράς» για να προσπαθήσει να διορθώσει το πρόβλημα και ότι «οι περισσότεροι πελάτες πρέπει να βλέπουν σημάδια ανάκαμψης αυτή τη στιγμή».

spot_img

LIVE NEWS