ΑρχικήsecurityΗνωμένο Βασίλειο: Καταργήθηκε διαφήμιση που προωθεί την καριέρα στην κυβερνοασφάλεια

Ηνωμένο Βασίλειο: Καταργήθηκε διαφήμιση που προωθεί την καριέρα στην κυβερνοασφάλεια

Μια καμπάνια που έχει ως στόχο να παρακινήσει μέσα από διαφήμιση άτομα να ακολουθήσουν μία καριέρα στην κυβερνοασφάλεια, δέχτηκε έντονη κριτική και καταργήθηκε λίγες μόνο ώρες μετά την κυκλοφορία της στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Συγκεκριμένα, μία αφίσα που έδειχνε μια γυναίκα με την ονομασία «Φατιμά» ντυμένη μπαλαρίνα με το slogan «η επόμενη δουλειά της Φατιμά θα μπορούσε να είναι στην κυβερνοασφάλεια – απλά δεν το ξέρει ακόμη» δέχτηκε κριτική μετά την ανακοίνωση ότι η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου ενθάρρυνε εκείνους που ασχολούνται με τις παραστατικές τέχνες να ακολουθήσουν καριέρα σε άλλους τομείς.

Ηνωμένο Βασίλειο: Καταργήθηκε διαφήμιση που προωθεί την καριέρα στην κυβερνοασφάλεια

Αρχικά, η εν λόγω διαφήμιση εμφανίστηκε ως έργο του DCMS και του Cyber First του NCSC στο Ηνωμένο Βασίλειο. Ο υφυπουργός του DCMS, Oliver Dowden, αρνήθηκε τη φερόμενη εμπλοκή του στην καμπάνια, υποστηρίζοντας ότι αυτή δεν αποτελεί έργο του Υπουργείου ψηφιακής διακυβέρνησης, πολιτισμού, μέσων και αθλητισμού, ενώ την χαρακτήρισε «κακή».

Επιπλέον, ο Dowden εξήγησε ότι η διαφήμιση προήλθε από μια «καμπάνια συνεργατών που ενθαρρύνει ανθρώπους από όλα τα κοινωνικά στρώματα να σκεφτούν μια καριέρα στην κυβερνοασφάλεια». Ωστόσο, η ιδέα της καμπάνιας αποδόθηκε στην εταιρεία τεχνολογικών δεξιοτήτων “QA”, ενώ ένας εκπρόσωπος του NCSC επιβεβαίωσε ότι η καμπάνια δημιουργήθηκε από το DCMS με την χρήση του υλικού μαθημάτων του Cyber First του NCSC, το οποίο απευθύνεται σε παιδιά και μαθητές, αλλά θα απευθυνόταν τώρα σε ενήλικες μέσω αυτής της καμπάνιας.

Ηνωμένο Βασίλειο: Καταργήθηκε διαφήμιση που προωθεί την καριέρα στην κυβερνοασφάλεια

Αποκαλύφθηκε επίσης ότι η φωτογραφία της «Φατιμά» τραβήχτηκε από Αμερικανό φωτογράφο με έδρα την Ατλάντα της Τζόρτζια. Αυτή αποτελούσε προφανώς μέρος μιας σειράς άρθρων που πρόκειται να κυκλοφορήσουν. Ωστόσο, ένας εκπρόσωπος του πρωθυπουργού του Ηνωμένου Βασιλείου, Μπόρις Τζόνσον, δήλωσε ότι αυτό το συγκεκριμένο περιεχόμενο ήταν ακατάλληλο και έχει ήδη αφαιρεθεί από την καμπάνια.

Σε ένα email στο Infosecurity, ο Javvad Malik, συνήγορος για την ευαισθητοποίηση στην ασφάλεια στην KnowBe4, δήλωσε τα ακόλουθα: «Σε οποιαδήποτε καριέρα και να θέλετε να κατευθύνετε τους ανθρώπους παρακινώντας τους να θέλουν να την επιλέξουν, μόνο όταν οι άνθρωποι απολαμβάνουν, ενδιαφέρονται ή έχουν πάθος για μία δουλειά, νιώθουν πραγματικά το αίσθημα του επιτεύγματος και της ικανοποίησης».

Pohackontas
Pohackontashttps://secnews.gr
Every accomplishment starts with the decision to try.
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS