ΑρχικήgamingΤο νέο Update 1.9.51 του Starfield φέρνει σημαντικές αλλαγές

Το νέο Update 1.9.51 του Starfield φέρνει σημαντικές αλλαγές

Starfield

Μετά από μια σύντομη περίοδο στο Steam Beta, ένα σημαντικό update για το Starfield του 2024 είναι πλέον διαθέσιμο, με μία από τις σημαντικότερες αλλαγές να επικεντρώνεται στη βελτίωση του φωτισμού σε διάφορα μέρη του παιχνιδιού.

Δείτε επίσης: Starfield: Καταλήγει σε ‘Κυρίως Αρνητικές’ Κριτικές στο Steam

Συγκεκριμένα, οι σημειώσεις της ενημέρωσης αναφέρουν ότι η Bethesda Game Studios βελτίωσε τον φωτισμό σε 73 τοποθεσίες. Ενώ δεν παρέχονται λεπτομέρειες, οι παίκτες του Starfield έχουν αρχίσει ήδη να δημοσιεύουν πριν και μετά τις εικόνες από διάφορα μέρη του παιχνιδιού.

Εντυπωσιακότερα, ο χρήστης του Reddit με το όνομα DinDisco δημοσίευσε μια συλλογή από εικόνες που δείχνουν πώς ήταν το Starfield σε κάποια μέρη πριν και μετά την εγκατάσταση της ενημέρωσης. Φωτογραφίες συγκεκριμένων περιοχών, όπως το Red Mile και τα ορυχεία, έχουν δραστικές διαφορές στον φωτισμό. Για παράδειγμα, ένα σπήλαιο που προηγουμένως είχε γκρι-καφέ χρωματική σύνθεση αντικαταστάθηκε με μπλε μεταλλικά ορυκτά, με τον φωτισμό να έχει ένα δροσερό μπλε χρώμα. Σύμφωνα με τις σημειώσεις της ενημέρωσης, έγιναν βελτιώσεις και στη σελίδα δημιουργίας χαρακτήρων.

Στην κριτική του IGN για το Starfield, το οποίο τιμήθηκε με 7 στα 10, ανέφεραν: “Το Starfield αντιμετωπίζει πολλές δυσκολίες, αλλά τελικά, η γοητεία των εκτεταμένων ρόλων και ο σεβαστός αγώνας καθιστούν δύσκολο το να αντισταθεί κανείς στη βαρύτητά του.”.

Δείτε ακόμα: Overwatch 2 Patch Notes για το Season 9

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τις πλήρεις σημειώσεις για την ενημέρωση:

Starfield Update 1.9.51.0 Σημειώσεις

Διορθώσεις και Βελτιώσεις

Κίνηση

  • Διορθώθηκε το πρόβλημα με τα μάτια του χαρακτήρα που παρέμεναν κλειστά αντί να κλείνουν στη προβολή τρίτου πρόσωπου.
  • Αντιμετωπίστηκαν σπάνιες περιπτώσεις όπου μικρές αναδυόμενες κινήσεις μπορούσαν να παρατηρηθούν στη προβολή τρίτου πρόσωπου.

Πλάσματα και Εχθροί

  • Διορθώθηκαν ορισμένα αθέατα πλάσματα σε ορισμένους πλανήτες.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που θα μπορούσε να συμβεί σε ορισμένους εχθρούς και να τους κάνει να στέκονται αντί να πέφτουν στο έδαφος.
  • Πλήρωμα και Σύντροφοι
  • Διορθώθηκε η θέση των μελών του πληρώματος και των συντρόφων κοντά στο κόκπιτ μετά τη γρήγορη μετακίνηση προς το διαστημόπλοιο.
  • Σύντροφοι: Διορθώθηκε ένα πιθανό κλείδωμα ελέγχου όταν μιλούσε κάποιος με ένα σύντροφο χωρίς να εισέλθει σε διάλογο ταυτόχρονα που προσπαθεί να βγει από το διαστημόπλοιο.

Γενικά

  • [ΠΡΟΣΤΕΘΗΚΕ ΣΤΗΝ 1.9.51] Αντιμετωπίστηκε ένα κρασάρισμα που θα μπορούσε να συμβεί όταν αλλάζετε από την προβολή σε παράθυρο. (PC)
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που εμπόδιζε τους χρήστες των Windows να αποθηκεύουν αν το όνομα χρήστη περιείχε κάποιους χαρακτήρες (PC).
  • Διορθώθηκαν σπάνιες καταστροφές αποθηκευμένου παιχνιδιού στο PC (MSS και Steam).
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που θα μπορούσε να οδηγήσει σε κλείδωμα ελέγχου ή κρασάρισμα μετά τη φόρτωση ενός γρήγορου αποθηκευμένου παιχνιδιού ενώ βρίσκεστε σε κατάσταση στόχευσης.
  • Ο δείκτης του παίκτη δεν θα εμφανίζεται πλέον πάνω στην κάμερα στον επιφανειακό χάρτη.
  • Διορθώθηκε ένα σπάνιο πρόβλημα που θα μπορούσε να εμποδίσει την πρόσβαση στο κύριο μενού όταν σας ζητούσε να “Πατήσετε οποιοδήποτε κουμπί για Έναρξη” (Xbox).
  • Ο τύπος του σώματος δεν θα επαναφέρεται πλέον στην προκαθορισμένη ρύθμιση όταν φορτώνετε ένα αποθηκευμένο από το Starborn από το κύριο μενού.
  • Διορθώθηκε flickering κατά την άντληση στον ανελκυστήρα του Neon’s Trade Tower.
  • Βελτιώθηκε η εμφάνιση του υλικού του Ryujin Kiosk κατά τη διάρκεια της νύχτας.
  • Διορθώθηκε σπάνιο πρόβλημα με τον τρόπο που το panel της Cydonia εμφάνιζε τις ώρες χωρίς περιστατικά.
  • Προστέθηκαν βελτιστοποιήσεις στο συγχρονισμό νεφών των αποθηκευμένων παιχνιδιών (MSS/Xbox).
  • Βελτιώθηκε ο τρόπος που συμπεριφέρονται τα πλήθη όταν ο επιθυμητός στόχος είναι κατοχυρωμένος.
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που θα μπορούσε να οδηγήσει σε πόρτες αερολόγων που φαίνονται καμένες στον ουρανό όταν φτάνετε σε τοποθεσίες.
  • Διορθώθηκε μη επιθυμητό κείμενο που εμφανιζόταν στη διεπαφή δημιουργού διαστημόπλοιου.
  • Διορθώθηκε πρόβλημα κατά την επαναφορά της κονσόλας από την κατάσταση εξοικονόμησης ενέργειας (Xbox).
  • Διάφορες βελτιώσεις στη σταθερότητα.

Γραφικά

  • Βελτιώθηκε η υποστήριξη των ευρυγώνιων οθονών (32:9, 21:9 και 16:10).
  • Προστέθηκε υποστήριξη για την εμφάνιση αστέρων με γεωμετρία δίσκου ηλίου.
  • Οι σκιές τώρα είναι ορατές στους δακτυλίους πλανητών από την επιφάνεια του πλανήτη.
  • Βελτιώθηκαν τα μάτια και ο τόνος του δέρματος στους χαρακτήρες του πλήθους.
  • Βελτιώθηκε η αντανάκλαση στο νερό.
  • Βελτιώθηκαν οι σκιές στο δέρμα του χαρακτήρα (Xbox και PC Medium/High/Ultra).
  • Βελτιώθηκαν οι σκιές στο ύφασμα του χαρακτήρα (PC High/Ultra).
  • Βελτιώθηκαν οι σκιές επαφής στο πρώτο πρόσωπο (PC Ultra).
  • Βελτιώθηκε ο φωτισμός στο μενού δημιουργίας χαρακτήρων.
  • Μειώθηκε η εμφάνιση ορισμένων μικρών αστεριών κατά τη μετάβαση της κάμερας κατά τη διάρκεια των μεταβάσεων της κάμερας της σκηνής.
  • Διορθώθηκε το flickering των διάφορων ειδικών εφέ (αμμοθύελλα, λιωμένες πισίνες με διαβρωτικό υγρό, καταρράκτες).
  • Διορθώθηκε ένα σπάνιο πρόβλημα όπου η κάμερα θα κλειδωνόταν ενώ βρισκόσασταν στη λειτουργία handscanner κατά την παρακολούθηση πτηνών που πετούν (Xbox).
  • Διορθώθηκε πιθανό κλείδωμα ελέγχου κατά το άνοιγμα του μενού κάμερας από το μενού ρυθμίσεων.
  • Διορθώθηκε πιθανό κλείδωμα ελέγχου κατά το άνοιγμα ενός μενού παιχνιδιού λίγο πριν ενεργοποιηθεί διάλογος με άλλο χαρακτήρα.
  • Αντιμετωπίστηκαν διάφορα προβλήματα με τρεμόπαιγμα και popping σκιών, flickering και θεμάτων artifact.
  • Βελτιώθηκε ορατότητα της λάμψης του ηλίου κατά τη δύση και την ανατολή.
  • Διορθώθηκε σπάνιο πρόβλημα όπου αφρός ή βρωμιά δεν εμφανίζονταν.
  • Διορθώθηκε σπάνιο τρεμόπαιγμα στα οπτικά εφέ στο διάστημα (Xbox Series S).
  • Διορθώθηκε σπάνιο τρεμόπαιγμα στα μαλλιά (Xbox Series X/S).
  • Διορθώθηκε περιοδικό τρεμόπαιγμα σε digiframes και οθόνες τηλεόρασης.
  • Προσαρμόστηκε η εμφάνιση της λάμψης κατά την ενεργοποίηση του handscanner.
  • Βελτιώθηκε η εμφάνιση των συννεφιών κατά την μετάβαση του καιρού.
  • Διορθώθηκαν σπάνιες περιπτώσεις όπου η ευθυγράμμιση του χόρτου και του ανέμου μπορεί να φανεί αποσυνδεδεμένη.
  • Μειώθηκε η ένταση του bloom κατά την ενεργοποίηση του motion blur (PC).
  • Αντιμετωπίστηκαν προβλήματα με το concealment effect που δεν εφαρμόζεται πάντα κατά τη χρήση του handscanner.
  • Διορθώθηκε η ορατή άκρη του ωκεανού στην απόσταση όταν παρατηρείται από πολύ ψηλό σημείο.
  • Διορθώθηκαν σπάνιο λευκό τρεμόπαιγμα που εμφανίζονται γύρω από τα μαλλιά των χαρακτήρων κατά τις σκηνές κοπής.
  • Διορθώθηκε πρόβλημα αναγνωσιμότητας στο Starmap κατά τη χρήση μεγάλης γραμματοσειράς στο μενού.
  • Το μενού ενδεχομένως να μην παράγει προεπισκοπήσεις ενότητας κατά τη χρήση ποντικιού (PC).
  • Διορθώθηκε σύντομο πρόβλημα βάθους πεδίου που ενδεχομένως παρουσιάζεται κατά την σκοπευτική, alt-tabbing ή αποχώρηση από οθόνη διαλόγου.
  • Περιοδικά προβλήματα μετάβασης φωτισμού μετά τη φόρτωση ή την έξοδο από έναν τόπο.
  • Διορθώθηκε πρόβλημα που μπορεί να προκαλέσει την εμφάνιση ζωντανών μπαντών στην απόσταση της ομίχλης.
  • Σπάνιο πρόβλημα που μπορεί να προκαλέσει το χρώμα της ομίχλης να εμφανίζεται ασυνεπές.
  • Σπάνιο πρόβλημα που μπορεί να προκαλέσει τα βράχια να εξαφανιστούν κοντά στον παίκτη στην επιφάνεια ενός πλανήτη.
  • Διορθώθηκε κρασάρισμα που θα μπορούσε να συμβεί κατά την εναλλαγή σε DLSS με την ενεργό δυναμική ανάλυση (PC).
  • Τρεμόπαιγμα και καθυστερημένες σκιές που περιλαμβάνονται κατά την απόσυρση του παιχνιδιού.
  • Διορθώθηκαν διάφορα artifacts FSR2 και DLSS (θόρυβος, μαύρα σημεία, φαντάσματα).
  • Τρεμόπαιγμα κατά τη χρήση του handscanner με ενεργοποιημένο DLSS.
  • Οι αρχικές συνθήκες φωτισμού κατά την προσγείωση σε έναν πλανήτη.
  • Βελτιωμένος φωτισμός σε 73 τοποθεσίες.
  • Διορθώθηκαν διάφορα προβλήματα γεωμετρίας, υφής και εμφάνισης φαντασμάτων.

Εξωτερικοί Χώροι

  • Διορθώθηκε ένα σπάνιο πρόβλημα λείανσης εδάφους που θα μπορούσε να συμβεί μετά από ταξίδι σε ένα εξωτερικό προσκήνιο κοντά στη Νέα Ατλαντίδα.
  • Διορθώθηκε πρόβλημα όπου αντικατέστησαν αντικείμενα κατά την επιστροφή σε ένα εξωτερικό προσκήνιο.
  • Διορθώθηκε πρόβλημα που προκάλεσε την παραμονή της ζημιάς από κίνδυνο ακόμα και όταν αφαιρέθηκε ο κίνδυνος από λειτουργία bulldozing στους εξωτερικούς χώρους.
  • Διορθώθηκε πρόβλημα όπου οι σύνδεσμοι φορτίου ενός εξωτερικού προσκηνίου θα αφαιρούνταν από τη λίστα τερματικού αν συνδέονταν, αποσυνδέονταν και ξανασυνδέονταν σε άλλο σύνδεσμο φορτίου κατά τη διάρκεια της ακολουθίας προσγείωσης φορτηγού φορτίου.
  • Διορθώθηκε πρόβλημα όπου οι θήκες όπλων που κατασκευάζονταν από τον παίκτη σε ένα εξωτερικό προσκήνιο θα γεμίζονταν όπλα και πυρομαχικά μετά την επαναφόρτιση του παιχνιδιού.

Δυνάμεις

  • Διορθώθηκε σπάνιο πρόβλημα που θα μπορούσε να οδηγήσει στη διατήρηση ενεργοποιημένης της δύναμης Phased Time.
  • Διορθώθηκε η έκταση της ταχύτητας που θα μπορούσε να συμβεί στο μηδέν G κατά τη χρήση της δύναμης Phased Time.
  • Η δύναμη Solar Flare λαμβάνει τώρα υπόψη τις κρίσιμες πληγές.

Αποστολές και Τυχαία Συναντήσεις

  • Absolute Power: Διορθώθηκε λείανση στην ασφαλές που εμποδίζει την ολοκλήρωση της προαιρετικής αποστολής “Εντοπισμός Αποδεικτικών για Εκβιασμό της Ayumi Komiko”.
  • Background Checks: Διορθώθηκε δυνατό κλείδωμα ελέγχου που θα μπορούσε να συμβεί αν πιαστεί από την ασφάλεια.
  • Derelict Ship: Διορθώθηκε πρόβλημα που εμποδίζει τον παίκτη από το να φτάσει στη θέση του πιλότου αν δεν έχει πρόσβαση σε προηγμένα κλειδώματα.
  • Drinks on the House: Επιδιορθώθηκε σπάνια περίπτωση όπου η πόρτα προς το Sub 12 θα μπορούσε να παραμείνει κλειδωμένη.
  • Echoes of the Past: Διορθώθηκε κολλημένος Delgado στο κάτω μέρος της σκάλας κατά τη διάρκεια του “Συνέχιση της Εξερεύνησης του Κλειδιού” που θα μπορούσε να συμβεί αν το Lock εγκαταλείπονταν κατά τη διάρκεια του διαλόγου του Delgado.
  • Echoes of the Past: Επιλύθηκε πρόβλημα που μπορεί να προκαλέσει τα όπλα του Mathis ‘και Delgado’ να είναι αόρατα.
  • Eye of the Storm: Διορθώθηκε πρόβλημα που μπορεί να προκαλέσει τη μη έναρξη μεταφοράς δεδομένων μετά τοποθέτηση του Data Core.
  • Eye of the Storm: Διορθώθηκε πρόβλημα όπου το προτρεπτικό ναυσιπλούμενου θα έλειπε από το διαστημόπλοιο Legacy αν ο παίκτης εξήλθε με το Legacy και στη συνέχεια ανανέωσε ένα αποθηκευμένο παιχνίδι πριν ξεκινήσει την αποστολή.
  • Executive Level: Διορθώθηκε πρόβλημα όπου οι παίκτες μπορούσαν να κολλήσουν σε ένα καρεκλάκι στην αίθουσα συνεδριάσεων του Ryujin Industries HQ.
  • Failure to Communicate: Διορθώθηκε πρόβλημα που απέτρεπε τον παίκτη από το να ολοκληρώσει την αποστολή αν απενεργοποίησε όλα τα μέλη της Συμμαχίας Άμυνας (Alban Lopez, Jacquelyn Lemaire και Chanda Banda).
  • Further Into the Unknown: Διορθώθηκε σπάνιο κρασάρισμα που θα μπορούσε να συμβεί κατά την προσπάθεια να δοκιμάσει να συνδεθεί με το Eye.
  • Groundpounder: Διορθώθηκε πρόβλημα όπου η πόρτα προς το Lezama θα μπορούσε καμιά φορά να είναι κλειδωμένη αν ο παίκτης έφευγε από τον τόπο κατά τη διάρκεια της αποστολής και επέστρεφε αργότερα.
  • Hostile Intelligence: Διορθώθηκαν κλειδωμένες πόρτες στο δωμάτιο Steam Tunnels όπου πραγματοποιείται ο μετασχηματισμός Terrormorph.
  • Into the Unknown: Διορθώθηκε σπάνιο πρόβλημα που θα μπορούσε να εμποδίσει την έναρξη της αποστολής μετά την ολοκλήρωση της Παλιάς Γειτονιάς.
  • Into the Unknown: Διορθώθηκε σπάνιο πρόβλημα όπου μια τοποθεσία του Ναού ενδέχεται να μην εμφανιζόταν κατά τη λήψη του “Μετάβαση στην” αντικείμενο.
  • Legacy’s End: Διορθώθηκε πρόβλημα που μπορούσε να αποτρέψει την αλληλεπίδραση με τον Delgado όταν ήταν πίσω από το γυαλί μέσα στο κέντρο ελέγχου του Key.
  • Legacy’s End: Διορθώθηκε στοιβαγμένο χώμα όπου ο παίκτης θα μπορούσε να κολλήσει προσπαθώντας να φτάσει στην Αίθουσα Εστίασης.
  • Missed Beyond Measure: Διορθώθηκε διάλογος μεταξύ Sarah και Walter που δεν παίζει στο Lodge.
  • No Sudden Moves: Τα συντροφικά πλάνα δεν ακολουθούν τον παίκτη κατά τις προσωπικές αποστολές.
  • On The Run: Διορθώθηκαν διάφορα προβλήματα που σχετίζονται με την απροσβιβασιμότητα της Mei Devine όταν το αντικείμενο ενημερώθηκε σε “Ακούστε την Εισαγωγή της Mei Devine”.
  • On The Run: Διορθώθηκε πιθανό κλείδωμα ελέγχου κατά την καθιστική στο τραπέζι για να μιλήσει με την Jade MacMillan.
  • One Small Step: Διορθώθηκε σπάνιο πρόβλημα που θα μπορούσε να εμποδίσει τον Lin / Heller από το να εξέλθει από τον αεροθάλαμο.
  • Operation Starseed: Διορθώθηκε κακή θέα που θα μπορούσε να συμβεί αν το Beagle επιβιβαζόταν μετά από μια μεγάλη αδράνεια.
  • Power From Beyond: Διορθώθηκε πρόβλημα που προκαλούσε λείπουν Starborn ναοί και διαταραχές σαρωτή που μπορούσαν να εμποδίσουν την απόκτηση όλων των δυνάμεων Starborn από αυτό το σύμπαν.
  • Rough Landings: Επιλύθηκε πρόβλημα που θα μπορούσε να προκύψει κατά τη διάρκεια του “Συνάντηση με την Milena Axelrod” που θα μπορούσε να εμποδίσει τα διαστημόπλοια από το να εμφανιστούν στην επιθυμητή τοποθεσία.
  • Shadows in Neon: Διορθώθηκε πρόβλημα που θα μπορούσε να προκύψει κατά την επαναλαμβανόμενη χρήση της πόρτας γραφείου του Jaylen Pryce πριν προχωρήσει στο Neon Core.
  • Supra et Ultra: Διορθώθηκε κλείδωμα ελέγχου που θα μπορούσε να συμβεί κατά την είσοδο στο Flight Simulator ενώ ένας φρουρός προσπαθεί να συλλάβει.
  • Tapping the Grid: Διορθώθηκαν μη προσβάσιμες κιβώτια τμημάτων που θα μπορούσαν να συμβούν αφού ο Κυνηγός επιτεθεί στο Lodge.
  • The Best There Is: Διορθώθηκε πρόβλημα που θα μπορούσε να αποτρέψει την πρόοδο του αντικειμένου κατά τη συνομιλία με την Naeva και τη Jasmine στο engineering room.
  • The Empty Nest: Διορθώθηκε πρόβλημα που θα μπορούσε να προκαλέσει το όπλο του Sam Coe να είναι αόρατο όταν βρίσκεται μέσα στο σπίτι του Jacob.
  • The Heart of Mars: Διορθώθηκε άλλη τοποθεσία που θα μπορούσε πιθανώς να αποτρέψει την ανάκτηση της καρδιάς του Άρη.
  • The Pale Lady: Διορθώθηκε σπάνια περίπτωση προσβάσιμης αναφοράς καρτέλας πληρώματος διαστημόπλοιου που καθιστά αδύνατη την ολοκλήρωση της συνάντησης.
  • Top of the L.I.S.T.: Ο Phil Hill πρέπει τώρα να δέχεται δεδομένα έρευνας για το Sumati.
  • War Relics: Επιλύθηκε πρόβλημα που θα μπορούσε να αποτρέψει τον Kaiser από το να μετακινηθεί στην τοποθεσία της αποστολής.
  • Where Hope is Built: Διορθώθηκε κρασάρισμα που θα μπορούσε να συμβεί με συγκεκριμένη σειρά συμπεριφορών του παίκτη.

Διαστημόπλοια και Προσαρμογή

  • Επιλύθηκε άλλη περίπτωση που θα μπορούσε να οδηγήσει σε έναν αστεροειδή να ακολουθεί ένα διαστημόπλοιο στο διάστημα.
  • Διορθώθηκε η σήμανση της πόρτας του διαστημόπλοιου ως προσβάσιμη μετά από αλλαγή σε ένα νέο διαστημόπλοιο.
  • Διορθώθηκε πρόβλημα που μπορεί να προκύψει κατά το άμεσο ταξίδι κατά τη διάρκεια ενός grav jump.
  • Διορθώθηκε πρόβλημα που μπορεί να προκύψει κατά την είσοδο στη λειτουργία επίθεσης του διαστημόπλοιου.
  • Διορθώθηκε πρόβλημα που μπορεί να προκύψει κατά την είσοδο στη λειτουργία επίθεσης του διαστημόπλοιου μετά την επιλογή ενός Grav Jump.
  • Διορθώθηκε πρόβλημα που προκαλούσε μη λειτουργικές σκάλες να εμφανίζονται όταν ο παίκτης τροποποίησε το διαστημόπλοιο του με ένα Taiyo All-In-One Berth Top A και ένα Deimos 1×1.
  • Διορθώθηκε πρόβλημα όπου το θρυλικό διαστημόπλοιο θα μπορούσε να πάρει πολύ καιρό για να επαναλάβει το πυροβολισμό μετά την επισκευή των όπλων.
  • Ο διαστημικός αγώνας πρέπει τώρα να ταιριάζει με την αύξηση της δυσκολίας του εδάφους με τα διαδοχικά ταξίδια μέσω της Unity.
  • Διορθώθηκε πρόβλημα όπου η φόρτωση εξόδου που δημιουργήθηκε ενώ ήταν δεμένο σε ένα διάστημα σταθμό θα μπορούσε να προκαλέσει την αλλαγή των ονομάτων των διαστημόπλοιων.
  • Η ενδεικτική δεν δείχνει προς το τρέχον διαστημόπλοιο μετά την εκτέλεση ενός save/load μεταξύ διαφορετικών διαστημόπλοιων.
  • Διορθώθηκε το σφάλμα που θα μπορούσε να προκύψει αν αφαιρεθεί ένα μη-κεντρικό διαστημόπλοιο από μια πλατφόρμα προσγείωσης.

Δεξιότητες

  • REJUVENATION: Τα VFX της δεξιότητας Rejuvenation δεν επαναλαμβάνονται πλέον κάθε φορά που ανοίγετε το τρίτο πρόσωπο.
  • SURVEYING: Διορθώθηκε πρόβλημα προόδου προκλήσεων ερευνητικού προβλήματος με μεταλλευτικό πόρο.
  • ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΣΗΣ: Διορθώθηκαν ανεπάρκειες στα επίπεδα 3 και 4.

Όπλα και Αντικείμενα

  • Διορθώθηκαν εσφαλμένα ποσά επαναφόρτισης που θα μπορούσαν να προκύψουν κατά την κατανάλωση ενός Trauma Pack.
  • Διορθώθηκαν προβλήματα FOV και zoom με την διόπτρα των όπλων.
  • Διορθώθηκαν ήχοι εφέ όπλων που συνέχιζαν να παίζουν περιστασιακά μετά τον φόνο ενός εχθρού.
  • Διορθώθηκε το γεγονός ότι η κατάσταση του κορυφώματος δεν επανήλθε σωστά μετά από αποθήκευση και φόρτωση.
  • Διορθώθηκε πρόβλημα που θα μπορούσε να προκληθεί όταν ο παίκτης εισέρχεται στη λειτουργία επίθεσης διαστημόπλοιου αμέσως μετά την επιλογή ενός Grav Jump.
  • Διορθώθηκε πρόβλημα που μπορεί να προκληθεί όταν ο παίκτης εισέρχεται στη λειτουργία επίθεσης διαστημόπλοιου αμέσως μετά την επιλογή ενός Grav Jump.
  • Διορθώθηκε πρόβλημα που προκαλούσε τις μη λειτουργικές σκάλες να εμφανίζονται όταν ο παίκτης τροποποιούσε το διαστημόπλοιο του με ένα Taiyo All-In-One Berth Top A και ένα Deimos 1×1.
  • Διορθώθηκε πρόβλημα όπου το θρυλικό διαστημόπλοιο θα μπορούσε να πάρει πολύ καιρό για να επαναλάβει το πυροβολισμό μετά την επισκευή των όπλων.
  • Ο διαστημικός αγώνας πρέπει τώρα να ταιριάζει με την αύξηση της δυσκολίας του εδάφους με τα διαδοχικά ταξίδια μέσω της Unity.
  • Διορθώθηκε πρόβλημα όπου η φόρτωση εξόδου που δημιουργήθηκε ενώ ήταν δεμένο σε ένα διάστημα σταθμό θα μπορούσε να προκαλέσει την αλλαγή των ονομάτων των διαστημόπλοιων.
  • Η ένδειξη δεν δείχνει προς το τρέχον διαστημόπλοιο μετά την εκτέλεση ενός save/load μεταξύ διαφορετικών διαστημόπλοιων.
  • Διορθώθηκε το σφάλμα που θα μπορούσε να προκύψει αν αφαιρεθεί ένα μη-κεντρικό διαστημόπλοιο από μια πλατφόρμα προσγείωσης.

SecNews
SecNewshttps://secnewsgr.kinsta.cloud
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS