ΑρχικήsecurityBetterHelp: Πρόστιμο «για κοινή χρήση δεδομένων πελατών»

BetterHelp: Πρόστιμο «για κοινή χρήση δεδομένων πελατών»

Η κυβέρνηση των ΗΠΑ επέβαλε πρόσφατα ένα βαρύ πρόστιμο ύψους 7,8 εκατομμυρίων δολαρίων στην BetterHelp, μια εταιρεία διαδικτυακής θεραπείας, για την αποκάλυψη εμπιστευτικών δεδομένων χρηστών σε εταιρείες μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως η Meta και η Snapchat. Επιπλέον, η εταιρεία απαγορεύεται να χρησιμοποιεί πληροφορίες υγείας των καταναλωτών για διαφημιστικούς σκοπούς στο μέλλον.

Δείτε επίσης: Η Hatch Bank αποκαλύπτει παραβίαση δεδομένων μετά από hack στο GoAnywhere MFT

BetterHelp

Την Πέμπτη, η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ (FTC) επέβαλε την καταβολή σημαντικού προστίμου στην εταιρεία με έδρα την Καλιφόρνια και της απαγόρευσε να αποκαλύπτει δεδομένα υγείας, όπως ευαίσθητες πληροφορίες που σχετίζονται με θέματα ψυχικής υγείας. Μαζί με την απόφαση αυτή, η FTC την υποχρέωσε και σε μερική επιστροφή χρημάτων στους πελάτες της εταιρείας.

Η FTC αναλαμβάνει για πρώτη φορά δράση για την επιστροφή χρημάτων σε καταναλωτές των οποίων τα εμπιστευτικά ιατρικά δεδομένα εκτέθηκαν.

Η FTC προειδοποίησε ότι τα εμπιστευτικά ιατρικά δεδομένα των ατόμων που χρησιμοποίησαν την εταιρεία τηλεϊατρικής από τον Αύγουστο του 2017 έως το 2020 ενδέχεται να έχουν εκτεθεί σε εξωτερικά μέρη.

Δείτε επίσης: Indigo: Μια ρωσική ομάδα hacking είναι υπεύθυνη για την παραβίαση

Η BetterHelp παρέχει εξατομικευμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες για περιθωριοποιημένες κοινότητες, όπως οι έφηβοι και τα μέλη της κοινότητας ΛΟΑΤ+.

Πριν από την έναρξη της συμβουλευτικής διαδικασίας, οι χρήστες πρέπει να συμπληρώσουν ένα ερωτηματολόγιο που τους ζητά να παράσχουν εμπιστευτικές πληροφορίες σχετικά με την ψυχική τους υγεία, συμπεριλαμβανομένου του αν είχαν ποτέ καταθλιπτικά επεισόδια ή αυτοκτονικούς ιδεασμούς, καθώς και αν λαμβάνουν συνταγογραφούμενα φάρμακα.

Πρέπει να υποβάλουν το όνομα, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, την ημερομηνία γέννησης και άλλα στοιχεία ταυτοποίησης για να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

Σύμφωνα με την FTC, η εταιρεία ισχυρίστηκε ότι δεν θα χρησιμοποιούσε ή θα αποκάλυπτε τα προσωπικά δεδομένα υγείας των πελατών για οτιδήποτε άλλο εκτός από περιορισμένους σκοπούς, όπως η παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών.

Η FTC αποκάλυψε ότι η BetterHelp όχι μόνο συνέλεξε, αλλά και κοινοποίησε δεδομένα, όπως διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και διευθύνσεις IP, μαζί με πληροφορίες έρευνας υγείας στο Facebook, το Snapchat, το Criteo και το Pinterest για σκοπούς μάρκετινγκ.

Η FTC σημείωσε ότι η εταιρεία χρησιμοποίησε τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου των καταναλωτών και το γεγονός ότι είχαν στο παρελθόν θεραπεία για να δώσει οδηγίες στο Facebook να εντοπίσει παρόμοιους καταναλωτές και να τους στοχεύσει με διαφημίσεις για την συμβουλευτική υπηρεσία της BetterHelp.

Δείτε επίσης: Tο AI Chatbot του Bing μπορεί να γίνει πειστικός scammer

Η ομοσπονδιακή υπηρεσία είπε ότι αυτή η κίνηση βοήθησε την BetterHelp να προσελκύσει δεκάδες χιλιάδες νέους χρήστες και να κερδίσει πολλά εκατομμύρια δολάρια.

Ο οργανισμός υπογράμμισε το γεγονός ότι η εταιρεία είχε αμελήσει να επιβάλει περιορισμούς στον τρόπο με τον οποίο τρίτοι θα μπορούσαν να χρησιμοποιούν τα δεδομένα υγείας των χρηστών.

Πηγή πληροφοριών: independent.co.uk

Teo Ehc
Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS