ΑρχικήinetΤα Netflix και Disney+ με διαφημίσεις δεν ενδιαφέρουν τους χρήστες

Τα Netflix και Disney+ με διαφημίσεις δεν ενδιαφέρουν τους χρήστες

Ενώ η Apple πιθανότατα διερευνά την επιλογή να προσφέρει ένα πακέτο που θα περιέχει διαφημίσεις για την υπηρεσία streaming της, έρευνα αποκαλύπτει ότι το Netflix και η Disney+ δυσκολεύονται να προσελκύσουν νέους συνδρομητές στα δικά τους πακέτα με διαφημίσεις. Μια πρόσφατη έρευνα του Variety έδειξε ότι δεν είναι πολλοί άνθρωποι πρόθυμοι να πληρώσουν για αυτές τις υπηρεσίες με διαφημίσεις.

Δείτε επίσης: Μάθετε πώς να κάνετε streaming Netflix μέσω του Discord

Netflix διαφημίσεις

Δυστυχώς, φαίνεται ότι πολύ λίγα άτομα ενδιαφέρονται για υπηρεσίες streaming όπως το Netflix ή το Disney+ με διαφημίσεις.

Με την τελευταία έρευνα της SmithGeiger, φαίνεται ότι οι ad-supported συνδρομές μπορεί να μην είναι τόσο ελκυστικές για όλους:

Σύμφωνα με την έρευνα, η συνδρομή “Basic With Ads” του Netflix δεν έχει ακόμη επιτύχει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Το φιλικό προς τον προϋπολογισμό πρόγραμμα με διαφημίσεις λανσαρίστηκε τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο μόνο το 5% των συνδρομητών σκόπευε να αλλάξει συνδρομή. Επιπλέον, μόνο το 6,5% των μη μελών δήλωσε ότι θα ενταχθεί στο Netflix τον επόμενο μήνα λόγω του ad-supported plan.

Ομοίως, η έρευνα αποκάλυψε ότι μόνο το 19% των μη συνδρομητών εξέφρασε το ενδιαφέρον του για την συνδρομή με διαφημίσεις του Disney+. Ωστόσο, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι αυτό το στατιστικό στοιχείο δεν λαμβάνει υπόψη ένα συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο για τη συνδρομή.

Netflix διαφημίσεις

Επίσης, το 6% των χρηστών του Disney+ σκοπεύει να υποβαθμίσει τη συνδρομή του, ποσοστό ελαφρώς υψηλότερο από το ποσοστό του Netflix.

Δείτε επίσης: SAG Awards: Το Netflix αποκτά τα live streaming δικαιώματα

Μετά τη διενέργεια έρευνας με 2.089 συμμετέχοντες, διαπιστώθηκε ότι το 13% των ερωτηθέντων επιθυμούσε να αλλάξει τα συνδρομητικά του πακέτα σε ένα πακέτο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις. Τα αποτελέσματα αυτά δεν αφορούν αποκλειστικά το Netflix ή το Disney+.

Netflix διαφημίσεις

Παραδόξως, όταν η έρευνα ταξινόμησε τους ανθρώπους ανάλογα με το επίπεδο εισοδήματος, όσοι κέρδιζαν 100.000 δολάρια ή περισσότερα ετησίως είχαν σχεδόν διπλάσιες πιθανότητες να υποβαθμίσουν τις υπηρεσίες τους (19%) σε σύγκριση με όσους έβγαζαν κάτω από 50.000 δολάρια ετησίως (11%).

Δείτε επίσης: Netflix iOS: Ανανεωμένο interface για τους χρήστες iPhone

Netflix διαφημίσεις

Συνολικά, το φαινόμενο αυτό υποδηλώνει ότι το ενδιαφέρον των καταναλωτών για συνδρομές που υποστηρίζονται από διαφημίσεις μπορεί να μην είναι τόσο ισχυρό όσο θα πίστευε κανείς. Αυτή τη στιγμή είναι πολύ νωρίς για να καταλήξουμε σε οριστικά συμπεράσματα, ωστόσο προσφέρει σε Netflix και Disney+ κάποια τροφή για σκέψη σχετικά με το πώς μπορούν να κάνουν αυτά τα προγράμματα πιο ελκυστικά. Ας περιμένουμε και ας παρατηρήσουμε αν θα υπάρξουν αλλαγές με την πάροδο του χρόνου.

Για όσους δεν γνωρίζουν:

Από την κυκλοφορία του το 1997, το Netflix έχει γίνει ένα παγκόσμιο φαινόμενο. Από το ταπεινό του ξεκίνημα ως υπηρεσία ενοικίασης DVD μέσω ταχυδρομείου έως τη σημερινή του ενσάρκωση ως γίγαντα του online streaming, το Netflix έχει φέρει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι παρακολουθούν τηλεόραση και ταινίες και έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο η βιομηχανία της ψυχαγωγίας δραστηριοποιείται επιχειρηματικά.

Τον Νοέμβριο του 2019, η Disney παρουσίασε στο κοινό την υπηρεσία streaming, Disney+. Ως αποτέλεσμα, οι θεατές μπορούν πλέον να έχουν πρόσβαση σε ακόμη περισσότερο από το αγαπημένο τους περιεχόμενο της Disney από οπουδήποτε στον κόσμο.

Πηγή πληροφοριών: phonearena.com

Teo Ehc
Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS