ΑρχικήinetTesla: Πελάτες αντιμέτωποι με διπλές χρεώσεις-Δεν έχει βρεθεί ακόμα λύση

Tesla: Πελάτες αντιμέτωποι με διπλές χρεώσεις-Δεν έχει βρεθεί ακόμα λύση

Την περασμένη εβδομάδα, τρεις κάτοικοι της Νότιας California, που είχαν πρόσφατα αγοράσει Tesla αυτοκίνητα, ανακάλυψαν ότι η εταιρεία τους χρέωσε δύο φορές, παίρνοντας δεκάδες χιλιάδες δολάρια από τους τραπεζικούς λογαριασμούς τους χωρίς εξουσιοδότηση ή προειδοποίηση. Δύο άλλοι πελάτες δήλωσαν, επίσης, ότι παρατήρησαν διπλές χρεώσεις από την Tesla, γεγονός που τους δημιούργησε μεγάλα προβλήματα. Ο ένας από αυτούς ξεπέρασε το όριο υπερανάληψης και ήρθε αντιμέτωπος με εκκρεμείς χρεώσεις για λογαριασμούς πιστωτικών καρτών.

Δείτε επίσης: Η Tesla αυξάνει δραστικά τις τιμές των Solar Roof

Tesla διπλές χρεώσεις
Tesla: Πελάτες αντιμέτωποι με διπλές χρεώσεις-Δεν έχει βρεθεί ακόμα λύση

Όπως είναι γνωστό, το κόστος ενός Tesla αυτοκινήτου δεν είναι ασήμαντο. Σύμφωνα με το CNBC, τα ποσά που ελήφθησαν από τους λογαριασμούς των παραπάνω πελατών, κυμαίνονταν από 37.000 $, (η τιμή μιας βασικής έκδοσης 2021 Tesla Model 3 sedan), έως 71.000 $ (η τιμή ενός 2021 Tesla Model Y crossover SUV φορτωμένο με premium επιλογές).

Ο Dave Excell, ιδρυτής της Featurespace, μιας τεχνολογικής εταιρείας που ειδικεύεται στην πρόληψη οικονομικού εγκλήματος, δήλωσε ότι οι διπλές χρεώσεις είναι ένα κοινό πρόβλημα στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στις τραπεζικές υπηρεσίες, γενικά.

Χωρίς να μιλήσει συγκεκριμένα για την Tesla, ο Excell είπε ότι οι πλατφόρμες που επεξεργάζονται συναλλαγές ACH μπορούν να χρησιμοποιούν τα λεγόμενα “de-duplicate functions” για να αποτρέψουν την εμφάνιση εσφαλμένων διπλών χρεώσεων.

Δείτε επίσης: Tesla Cybertruck update: Ο Elon Musk δίνει ένα στοιχείο για το σχεδιασμό

Για τους καταναλωτές που έρχονται αντιμέτωποι με διπλές χρεώσεις, ο Excell είπε: “Το καλύτερο είναι να επιστρέψετε στον έμπορο και να τον ενημερώσετε για το σφάλμα που προέκυψε. Ζητήστε του να επιστρέψει τα χρήματα. Αυτός πρέπει να είναι ο ευκολότερος τρόπος“. Η επικοινωνία με την τράπεζα για να γίνει αντιστροφή της συναλλαγής, μπορεί επίσης να βοηθήσει, αλλά μπορεί να διαρκέσει περισσότερο καθώς η τράπεζα θα πρέπει να διευθετήσει το θέμα με τους εμπόρους.

Tesla: Πελάτες αντιμέτωποι με διπλές χρεώσεις-Δεν έχει βρεθεί ακόμα λύση

Τι έγινε με τους πελάτες της Tesla;

Στις 24 Μαρτίου, ένας από τους πελάτες έλαβε ένα μήνυμα από την Tesla που έλεγε ότι το αυτοκίνητο που είχε παραγγείλει τον Ιανουάριο, θα έφτανε στο σπίτι του μέσα σε τρεις ημέρες μέσω της “ανέπαφης” υπηρεσίας παράδοσης της εταιρείας.

Η Tesla θα πήγαινε το αυτοκίνητο στην κατοικία του πελάτη, ο οποίος θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή Tesla ως ψηφιακό κλειδί, για να μπει σε αυτό την πρώτη φορά.

Η διαδικασία παράδοσης χωρίς επαφή είναι αυτή που η Tesla έχει χαρακτηρίσει ως ασφαλή και βολική κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Το μόνο που έπρεπε να κάνει ο πελάτης ήταν να ολοκληρώσει την παραγγελία του και να επιλέξει έναν τρόπο πληρωμής.

Όταν οι πελάτες πληρώνουν προκαταβολικά και διαδικτυακά, μπορούν να το κάνουν και μέσω Bitcoin ή με πάγια εντολή στην τράπεζα. Ο συγκεκριμένος πελάτης πρόσθεσε τον τραπεζικό λογαριασμό του και έδωσε την εντολή για μεταφορά χρημάτων.

Δείτε επίσης: Η Tesla (TSLA) αρχίζει να δέχεται πληρωμές σε Bitcoin

Όταν, όμως, έλεγξε τον λογαριασμό του το επόμενο πρωί, στις 25 Μαρτίου, ανακάλυψε ότι του έλειπαν 53.000 $ παραπάνω από αυτό που είχε υπολογίσει. Ουσιαστικά, η Tesla τον χρέωσε δύο φορές για το 2021 Tesla Model Υ, που είχε παραγγείλει.

Έτσι προσπάθησε να επικοινωνήσει αμέσως με την Tesla, για να την ενημερώσει για το λάθος. Η διαδικασία δεν ήταν εύκολη. Οι υπάλληλοι είτε δεν σήκωναν το τηλέφωνο είτε δεν έδιναν ξεκάθαρες απαντήσεις σχετικά με την επιστροφή χρημάτων.

Τελικά, ο πελάτης πήγε στο κατάστημα και στο κέντρο εξυπηρέτησης της Tesla, στο Burbank της Καλιφόρνια, για να μιλήσει αυτοπροσώπως με το προσωπικό πωλήσεων.

Μου είπαν να τηλεφωνήσω στην τράπεζά μου και να ζητήσω από την τράπεζά μου να αντιστρέψει τη συναλλαγή. Αυτό δεν είναι αποδεκτό. Χρεώνετε περισσότερα από 50.000 $ παραπάνω και λέτε στον πελάτη να το λύσει μόνος του; Συνέχισα να πιέζω“, είπε.

Πέντε ημέρες αργότερα, ο Slattery περιμένει ακόμη την επιστροφή των χρημάτων ή έστω κάποια γραπτή δέσμευση για την ημερομηνία επιστροφής.

Το χρηματικό ποσό που αποσύρθηκε από το λογαριασμό του είναι μεγάλο και του προκαλεί προβλήματα, καθώς πρέπει να διευθετήσει και άλλες υποχρεώσεις.

Ενώ δεν σκοπεύει να εγκαταλείψει την Tesla, ο πελάτης είπε: “Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι οι πωλήσεις και οι υπηρεσίες γίνονται χειρότερες. Έχουν κλαπεί σχεδόν 53.000 $ από τον τραπεζικό μου λογαριασμό. Και κανείς, κανείς δεν μου τηλεφώνησε ή δεν μου έστειλε ένα email. Δεν υπάρχει καμία αίσθηση επείγοντος για την επίλυση αυτού του ζητήματος“.

Εν τω μεταξύ, η τράπεζά του τού είπε ότι μπορεί να χρειαστούν από 10 ημέρες έως 45 ημέρες για την επεξεργασία της επιστροφής χρημάτων και ότι θα ήταν πιο γρήγορη η διαδικασία αν τη διευθετούσε η Tesla.

Δεν είναι ο μόνος που έχει έρθει αντιμέτωπος με διπλές χρεώσεις από την Tesla

Σύμφωνα με το προσωπικό της ίδιας της εταιρείας, εκατοντάδες πελάτες αντιμετώπιζαν το ίδιο πρόβλημα.

Ένας κάτοικος του Λος Άντζελες διηγήθηκε στο CNBC μια παρόμοια ιστορία.

Ήταν ενθουσιασμένος για την παραλαβή του Tesla Model Y. Η Tesla του είπε ότι το αυτοκίνητο θα έφτανε στο σπίτι του μέσα σε 1-3 ημέρες και του ζήτησε να ολοκληρώσει την πληρωμή. Στις 24 Μαρτίου, ο πελάτης είχε κάνει τις απαραίτητες διαδικασίες.

Στις 25 Μαρτίου, υπάληλλος της Tesla τηλεφώνησε στον πελάτη και τον ενημέρωσε για την ώρα παράδοσης του αυτοκινήτου, ενώ του είπε, επίσης, ότι ο λογαριασμός του είχε χρεωθεί δύο φορές.

Tesla διπλές χρεώσεις
Tesla: Πελάτες αντιμέτωποι με διπλές χρεώσεις-Δεν έχει βρεθεί ακόμα λύση

Μου είπε να καλέσω την τράπεζα και να σταματήσω την πληρωμή για αυτό“, είπε ο πελάτης. “Είπα ότι τα χρήματα έχουν φύγει από τον λογαριασμό μου. Είμαι πολύ εξοικειωμένος με τον τρόπο λειτουργίας των τραπεζικών μεταφορών. Όταν τα χρήματα φεύγουν, φεύγουν! Επέμεινε ότι έπρεπε να τηλεφωνήσω στην τράπεζά μου. Έτσι κι έκανα. Επιβεβαίωσαν ότι τα χρήματα ήταν στον λογαριασμό της Tesla. Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα για αυτό μέχρι να το διευθετήσουν εκείνοι“.

Ο πελάτης και η οικογένεια του ανυπομονούσαν για την παραλαβή του νέου αυτοκινήτου. Ωστόσο, αναρωτιέται γιατί ήταν δυνατή η πληρωμή 71.000 $ για ένα πολυτελές όχημα μέσα σε λίγα λεπτά, αλλά δεν είναι δυνατή η άμεση επιστροφή αυτού του τεράστιου χρηματικού ποσού που έγινε από δικό τους λάθος.

Ένας εκπρόσωπος της τράπεζας του είπε ότι δεν ήταν ο μόνος που είχε καλέσει για να επιλύσει αυτό το ζήτημα.

Ο πελάτης ανέφερε το θέμα και στα social media και τόνισε: “Για μια εταιρεία που έχει τόση τεχνογνωσία, το να συμβαίνει αυτό σε πολλούς ανθρώπους δημιουργεί πραγματικά ερωτήματα“.

Ένας άλλος νέος πελάτης της Tesla, ο Christopher T. Lee, λέει ότι το Model Y ήταν το αυτοκίνητο των ονείρων του, αλλά απογοητεύτηκε όταν ήρθε αντιμέτωπος με την κατάσταση που αναφέρθηκε παραπάνω.

Ο Lee είναι γνωστός ως “Everyday Chris” στο YouTube. Κάνει reviews και how-to videos στο κανάλι του. Στις 27 Μαρτίου, ανέβασε ένα βίντεο που αναφέρεται στο περιστατικό.

Ο Lee είπε στο CNBC ότι ελπίζει ότι το βίντεό του θα βοηθήσει άλλους αγοραστές της Tesla να αποφύγουν παρόμοια ζητήματα ή τουλάχιστον να τα λύσουν πιο γρήγορα.

Πηγή: CNBC

Digital Fortress
Digital Fortresshttps://www.secnews.gr
Pursue Your Dreams & Live!

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS