Το Facebook, το οποίο προσελκύει περισσότερους χρήστες από οποιαδήποτε άλλη διεθνή εταιρεία στην Ινδία, αναλαμβάνει μία νέα πρωτοβουλία, με στόχο να στηρίξει και να προωθήσει την εκπαίδευση, σε συνδυασμό με το διαδίκτυο, στην χώρα. Συγκεκριμένα, ο τεχνολογικός γίγαντας συνεργάστηκε με το Κεντρικό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (CBSE) της Ινδίας, ένα κυβερνητικό όργανο που επιβλέπει την εκπαίδευση σε ιδιωτικά και δημόσια σχολεία της χώρας, για να ξεκινήσει ένα νέο πιστοποιημένο πρόγραμμα σπουδών που θα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και μαθητές της χώρας και θα αφορά την διαδικτυακή ασφάλεια και ευημερία καθώς και την επαυξημένη πραγματικότητα. Με αυτόν τον τρόπο, το Facebook και το CBSE έχουν ως στόχο να προετοιμάσουν τους μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τρέχουσες και αναδυόμενες θέσεις εργασίας και να τους βοηθήσουν να αναπτύξουν δεξιότητες για ασφαλή περιήγηση στο διαδίκτυο, να κάνουν επιλογές που να αποδεικνύουν ότι είναι “καλά ενημερωμένοι”, καθώς και να σκεφτούν την ψυχική τους υγεία. Το Facebook ανέφερε πως θα παρέχει αυτό το εκπαιδευτικό πρόγραμμα σε διάφορες φάσεις. Στην πρώτη φάση, θα εκπαιδευτούν περισσότεροι από 10.000 εκπαιδευτικοί. Στη δεύτερη, θα εκπαιδευτούν 30.000 μαθητές. Η εκπαίδευση διάρκειας τριών εβδομάδων για την επαυξημένη πραγματικότητα (AR) θα καλύψει τις βασικές αρχές της νέας τεχνολογίας και τους τρόπους χρήσης του Spark AR Studio του Facebook για τη δημιουργία εμπειριών επαυξημένης πραγματικότητας.
Ο Ramesh Pokhriyal, υπουργός Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού της Ινδίας, παρότρυνε, σε σχετική του δήλωση, τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές να υποβάλουν αίτηση για το πρόγραμμα που ξεκινά σήμερα, 6 Ιουλίου 2020.
Το Facebook έχει αυξήσει τα τελευταία χρόνια τις προσπάθειές του για να ευαισθητοποιήσει και να προειδοποιήσει το κοινό για την “κακή” πλευρά της τεχνολογίας, καθώς πολλοί καταχρώνται τις υπηρεσίες της πλατφόρμας του. Πέρυσι, συνεργάστηκε με τον γίγαντα των τηλεπικοινωνιών “Reliance Jio Platforms”, στον οποίο τελικά θα επενδύσει 5,7 δισεκατομμύρια δολάρια για να ξεκινήσει το “Digital Udaan”, το μεγαλύτερο πρόγραμμα ψηφιακού γραμματισμού που έγινε ποτέ για first-time χρήστες του διαδικτύου. Η Ινδία είναι η μεγαλύτερη αγορά για το Facebook σε χρήστες. Επιπλέον, ο οδηγός του Instagram για την οικοδόμηση “υγιών” ψηφιακών συνηθειών, ο οποίος αναπτύχθηκε σε συνεργασία με το Ίδρυμα Jed και το Young Leaders for Active Citizenship, στοχεύει να βοηθήσει τους νέους να κατανοήσουν καλύτερα τον κοινωνικο-συναισθηματικό χώρο στον οποίο δραστηριοποιούνται, καθώς και να συμμετάσχουν σε σχετικές συζητήσεις.
Ο Manoj Ahuja, πρόεδρος του CBSE, εξέφρασε τον ενθουσιασμό του για το γεγονός ότι το CBSE είναι το μόνο Διοικητικό Συμβούλιο που έχει εισαγάγει τις ενότητες Ψηφιακής Ασφάλειας και Online Ευεξίας, Instagram Toolkit για εφήβους και Επαυξημένης Πραγματικότητας. Πρόσθεσε, ακόμη, πως η ενσωμάτωση της τεχνολογίας και της διαδικτυακής ασφάλειας στο σχολικό πρόγραμμα θα διασφαλίσει ότι οι μαθητές όχι μόνο θα αποκτούν γνώσεις για να πετύχουν στην ψηφιακή οικονομία, αλλά επίσης θα μαθαίνουν και θα συνεργάζονται σε ένα ασφαλές διαδικτυακό περιβάλλον.
5 βασικές συμβουλές ασφαλείας για τους gamers
NASA: Θέλει να στείλει αστροναύτες στον Άρη έως το 2035
Γιατί αναβάλλεται η εκτόξευση του Europa Clipper;
Η ανακοίνωση αυτή έρχεται αφότου το Νέο Δελχί ξεκίνησε να αποκλείει σχεδόν 60 υπηρεσίες που αναπτύχθηκαν από κινεζικές εταιρείες για λόγους κυβερνοασφάλειας. Μία από τις υπηρεσίες που επλήγησαν από την απόφαση της Ινδίας ήταν η δημοφιλής εφαρμογή του TikTok. Η υπηρεσία, που διαχειρίζεται ο κινεζικός γίγαντας “ByteDance”, προσεγγίζει περισσότερους από 200 εκατομμύρια χρήστες στην Ινδία, οι περισσότεροι από τους οποίους ζουν σε μικρές πόλεις. Το TikTok άρχισε να εργάζεται με αρκετούς δημιουργούς περιεχομένου και εταιρείες στην Ινδία πέρυσι, για να συμπληρώσει την υπηρεσία short-form βίντεο με εκπαιδευτικά βίντεο.