ΑρχικήinetApple iPad Pro: Ο κόσμος αντιδρά στη νέα διαφημισή του

Apple iPad Pro: Ο κόσμος αντιδρά στη νέα διαφημισή του

iPad Pro διαφήμιση

Η καταστροφική διαφήμιση για το νέο iPad Pro είναι άψογη, όμως η αντίδραση του κόσμου στην Apple για το iPad ήταν απότομη.

Δίκαια πιστώνεται: η διαφήμιση για το νέο iPad Pro είναι άψογη. Στη διαφήμιση, μια υδραυλική πρέσα, όπως αυτές που συνθλίβουν Skittles όλη μέρα στο TikTok, κατεβαίνει αργά πάνω σε μια ολόκληρη ανάμιξη καλλιτεχνικών προσπαθειών. Καθώς η μεγάλη μεταλλική πλάκα πέφτει σαν τη μετοχή της Tesla το 2024, καταστρέφει μουσικά όργανα και κλασικά γλυπτά. Κουβάδες με χρώμα σκάνε σαν μπαλόνια, στέλνοντας ένα καταρράκτη χρώματος πάνω από την προσεκτικά κατασκευασμένη καμβά της Apple από διάφορα αντικείμενα. Τέλος, επιτυγχάνει τον σκοπό της. Αυτή η συνάντηση δημιουργιών που προσπαθούν να αντιπροσωπεύσουν ολόκληρη την ιστορία της ανθρώπινης δημιουργικότητας απλώνεται επίπεδη κάτω από την ασταμάτητη δύναμη της υδραυλικής πίεσης της Apple.

Δείτε επίσης: Θα έχει το νέο iPad Pro πραγματικά το M4 Chip;

Και μετά, καθώς η πρέσα ανεβαίνει αργά, όλος αυτός ο καλλιτεχνικός χαμός εξαφανίζεται.

Αυτό που απομένει είναι το νέο, όμορφα λείο iPad Pro της Apple.

iPad Pro διαφήμιση

Πολλοί ίσως σκέφτηκαν “A, Είναι πολύ όμορφο“, ενώ άλλοι “Ω, αυτή δεν ήταν η σωστή στιγμή για αυτήν τη διαφήμιση.“, η οποία πρέπει να ήταν προϊδεασμένη, επειδή τώρα πολλοί άνθρωποι — κυρίως στην καλλιτεχνική κοινότητα — είναι θυμωμένοι για τη διαφήμιση. Ο Hugh Grant αποκάλεσε τη διαφήμιση “την καταστροφή της ανθρώπινης εμπειρίας” στο X.

Δείτε ακόμα: Apple M4 chip MacBook Air 2025 – Τι να περιμένετε;

Η πρόθεση της Apple είναι προφανής: ό,τι μπορείτε να κάνετε με όλα αυτά τα πράγματα μπορείτε τώρα να το κάνετε με ένα μόνο iPad. Δεν είναι η τεχνολογία εκπληκτική; Αυτή είναι μια τακτική που έχει λειτουργήσει πολύ καλά για τους διαφημιστές της Apple στο παρελθόν, και έχουν αγγίξει αυτή την έννοια πριν — ιδιαίτερα στις αρχικές διαφημίσεις του iPod και του iPhone.

iPad Pro διαφήμιση

Αλλά την τελευταία φορά που η Apple χρησιμοποίησε αυτό το κόλπο, οι συγγραφείς και ηθοποιοί στο Χόλιγουντ δεν είχαν περάσει μισό χρόνο κάνοντας πορείες για την προστασία των θέσεων εργασίας τους από την τεχνητή νοημοσύνη. Οι εταιρείες παιχνιδιών δεν είχαν απολύσει χιλιάδες. Οι μουσικοί της τεχνητής νοημοσύνης δεν είχαν εξαπλωθεί στο YouTube και στο TikTok προς τον θυμό των δισκογραφικών εταιρειών και καλλιτεχνών, και η κληρονομιά του Tupac Shakur δεν είχε εκδώσει την πρώτη διαταγή απαγόρευσης και κατάπαυσης των αντιπαραθέσεων ραπ από τεχνητή νοημοσύνη. Την τελευταία φορά που η Apple έκανε αυτό το κόλπο, οι άνθρωποι δεν μιλούσαν με τόσο μεγάλη επιτακτικότητα για την τεχνητή νοημοσύνη που αφαιρεί όλες τις δουλειές που καλούνταν κάποτε οι άνθρωποι.

Δείτε επίσης: Νέα Έκδοση Firmware για το USB-C Apple Pencil: Τι Αλλάζει;

Η συζήτηση για τους υπολογιστές και την αυτοματοποίηση άλλαξε το τελευταίο διάστημα, και η Apple, που πιάστηκε στον ύπνο της πέρσι με τη διάδοση της τεχνητής νοημοσύνης, ακριβώς έπεσε κάτω από το σίδερο. Την επόμενη φορά, Apple, ίσως ρίξε μια ματιά τριγύρω σου στο δωμάτιο αντί να το καταστρέψεις αργά και βασανιστικά με μια υδραυλική πρέσα.

Πηγή: theverge

SecNews
SecNewshttps://secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS