ΑρχικήgamingΟι τεχνολογικές και gaming προβλέψεις για το 2024 από αναλυτές

Οι τεχνολογικές και gaming προβλέψεις για το 2024 από αναλυτές

Νέο hardware, περισσότερες απολύσεις, μεγάλες συμφωνίες, τεχνητή νοημοσύνη στην ανάπτυξη παιχνιδιών (gaming): Προβλέψεις αναλυτών για το 2024

Οι τεχνολογικές και gaming προβλέψεις για το 2024 από αναλυτές

Η ετήσια ομάδα παρακολούθησης της βιομηχανίας επανεξετάζει τις προβλέψεις τους για το 2023 και προσφέρει νέες προβλέψεις για το επόμενο έτος.

Δείτε επίσης: Cybersecurity: Προετοιμασία για τις Νέες Τάσεις του 2024

Προβλέψεις για το 2024

Η κάλυψη της αγοράς της Niko Partners περιλαμβάνει τη Κίνα, την Ανατολική Ασία, την Νοτιοανατολική Ασία, τη Νότια Ασία και τη MENA (Middle East and North Africa), που αντιστοιχούν για πάνω από το μισό του συνολικού παγκόσμιου κόστους στα video games. Αφού απομονώσουμε τα PC και τα κινητά παιχνίδια, αυτές οι αγορές έχουν παραδοσιακά αντιστοιχήσει σχεδόν στο 60% των παγκόσμιων δαπανών των παικτών. Πιστεύουμε ότι η ανάπτυξη από όλες τις αγορές, αλλά ιδιαίτερα από την Ινδία, την Ινδονησία και την Αίγυπτο, θα τις οδηγήσει πάνω από το 60% των παγκόσμιων συνολικών το 2024.

Η εκτός εφαρμογής αποζημίωση θα αντιστοιχεί σε 25% των δαπανών για κινητά παιχνίδια στη Νοτιοανατολική Ασία

“Καθώς η πίεση συνεχίζει να εντείνεται, αναμένουμε από την Apple και την Google να κάνουν περαιτέρω παραχωρήσεις φέτος, οδηγώντας σε αύξηση των εσόδων από εναλλακτικά κανάλια πληρωμών”

– Lisa Cosmas Hanson

Καθώς η νομοθεσία συνεχίζει να ευνοεί το “άνοιγμα των κλειστών κήπων” για τους κατόχους κινητών πλατφορμών, βλέπουμε μια ευκαιρία για τους εκδότες κινητών παιχνιδιών να δημιουργήσουν υψηλότερα έσοδα από εναλλακτικές στρατηγικές αποζημίωσης, συμπεριλαμβανομένης των εξόδων εφαρμογής αποζημίωσης. Καθώς η πίεση συνεχίζει να εντείνεται, προβλέπουμε από την Apple και την Google να κάνουν περαιτέρω παραχωρήσεις φέτος, οδηγώντας σε αύξηση των εσόδων από εναλλακτικά καταστήματα εφαρμογών, εξόδου εφαρμογής αποζημίωσης και άλλα εναλλακτικά κανάλια πληρωμών.

Δείτε επίσης: Τα Πολυαναμενόμενα Video Games του 2024

Θα ανακοινωθεί εξαγορά παιχνιδιού με αξία άνω των 2,5 δισ. δολαρίων (μία Top Ten συμφωνία)

Υπήρξε μια απότομη πτώση στον συνολικό αριθμό και την αξία των σχετικών με βιντεοπαιχνίδια συγχωνεύσεων και εξαγορών το 2023, καθώς μακροοικονομικοί άνεμοι, μετατοπίσεις στρατηγικής και αδυναμία απόδοσης σε νέους τομείς τεχνολογίας επηρέασαν τις συμφωνίες. Η Niko Partners προβλέπει ότι θα δούμε μια ανάκαμψη για τις σχετικές με βιντεοπαιχνίδια συγχωνεύσεις και εξαγορές το 2024, με τουλάχιστον μια συμφωνία με αξία άνω των 2,5 δισ. δολαρίων. Αυτό θα την καθιστούσε μία από τις δέκα μεγαλύτερες συγχωνεύσεις και εξαγορές που σχετίζονται με βιντεοπαιχνίδια όλων των εποχών. Προβλέπουμε την εταιρεία που θα αγοράσει ή η εταιρεία-στόχος να έχει έδρα της την Ασία και την MENA.

Το ποσοστό των γυναικών gamers σε Ινδία και MENA (Middle East and North Africa), θα υπερβεί το 40%

gaming 2024
Οι τεχνολογικές και gaming προβλέψεις για το 2024 από αναλυτές

Η έρευνα της Niko δείχνει ότι, εξαιρουμένης της Κίνας, το 46% των gamers στην Ασία και τη MENA είναι γυναίκες. Ωστόσο, αυτό μειώνεται στο 34% όταν απομονώνουμε την Ινδία, τη Σαουδική Αραβία, την Αίγυπτο και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Με αυξημένες πρωτοβουλίες για gamers γυναίκες σε αυτές τις αγορές, περισσότερα περιεκτικά παιχνίδια και έναν ρυθμό ανάπτυξης για τις gamers γυναίκες διπλάσιο από αυτόν των ανδρών, η πρόβλεψη μας για το 2024 είναι ότι οι gamers γυναίκες θα αποτελέσουν μεγαλύτερο μερίδιο του πληθυσμού gamers τα επόμενα τρία χρόνια.

Τα instant games θα φτάσουν πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρήστες στην Ασία και τη MENA

Το “instant game” σημαίνει ένα παιχνίδι που απαιτεί λίγη προσπάθεια για να παιχτεί ή μπορεί να παιχτεί αμέσως. Super εφαρμογές όπως το TikTok, το Facebook και το WeChat δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στα instant games μέσω mini games και cloud games.

Ενώ τα παιχνίδια σε αυτές τις πλατφόρμες ήταν παραδοσιακά στο είδος hypercasual, αρχίζουμε να βλέπουμε τους παίκτες να αποδέχονται τίτλους hybrid-casual μέσω πλατφορμών instant gaming, που χρηματοδοτούνται τόσο μέσω διαφημίσεων όσο και μέσω αγορών εντός του παιχνιδιού. Πιστεύουμε ότι αυτά τα παιχνίδια θα έχουν πρόσβαση από πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρήστες τα επόμενα τρία χρόνια και θα ενθαρρύνουν τους free to play χρήστες να γίνουν συνδρομητές.

Δείτε επίσης: CES 2024: Ανοίγει το παράθυρο στο μέλλον της τεχνολογίας

Το 2024 θα είναι ένα έτος ανακοινώσεων νέου hardware για κονσόλες.

Το 2023 ήταν ένα ισχυρό έτος για τον κόσμο των κονσόλων καθώς ο εφοδιασμός υλικού επέστρεψε στα φυσιολογικά και οι υψηλής ποιότητας τίτλοι AAA κυκλοφόρησαν μετά από προηγούμενες καθυστερήσεις. Η Niko Partners κάνει την πρόβλεψη ότι το 2024 θα είναι επικεντρωμένο στο υλικό, με την ανακοίνωση μιας κονσόλας νέας γενιάς από τη Nintendo. επίσης κονσόλες μεσαίας γενιάς από το PlayStation, καθώς και ένα νέο συμμετέχοντα στον κόσμο των handheld gaming κονσόλων.

Η Generative AI θα ενσωματωθεί στα παιχνίδια για τους παίκτες.

Η Generative AI έγινε το πιο hot θέμα του 2023 και πολλές εταιρείες παιχνιδιών τη χρησιμοποιούν ήδη για να υποστηρίξουν την επαγγελματική ανάπτυξη παιχνιδιών. Ωστόσο, η χρήση της σε αυτόν τον τομέα απαιτεί μια αναθεώρηση των αρχών σχεδιασμού παιχνιδιών, της αποδοχής του χρήστη και θέτει νομικά ζητήματα. Αντί για αυτό, πιστεύουμε ότι τα παιχνίδια το 2024 θα χρησιμοποιήσουν κυρίως τη Generative AI για να ενισχύσουν την αλληλεπίδραση και την εμπειρία του χρήστη, προσφέροντας νέους τρόπους αλληλεπίδρασης με συστήματα παιχνιδιών, NPCs και UGC.

Οι παγκόσμιοι πόλοι του e-sports θα μετακινηθούν.

gaming 2024

Η φούσκα των e-sports σκάει το 2023 και πλέον όλο και λιγότερες ομάδες και χορηγοί προσεγγίζουν τον τομέα. Σίγουρα όσοι το επιχειρούν, είναι πιο προσεκτικοί και έχουν μια βιώσιμη προσέγγιση στις επενδύσεις» αναφέρει η Lisa Cosmas Hanson. Τα esports θα έχουν μικρότερη επίδραση στις ΗΠΑ και την Ευρώπη και μεγαλύτερη επίδραση στην Ασία, καθώς και στη ΜΕΝΑ και τη Λατινική Αμερική. Η ΜΕΝΑ θα συνεχίσει να αναπτύσσεται ως επιχειρηματικό και εκδηλώσεων κέντρο για το esports. Το smartphone θα συνεχίσει να αυξάνεται ως πλατφόρμα για το esports, ενώ τα PC e-sports θα παραμείνουν σε πτώση.

Η Blizzard θα επιστρέψει στην Κίνα με επίσημη ιδιότητα.

Η Niko Partners προέβλεπε πέρυσι ότι η Activision Blizzard θα ανακοινώσει έναν νέο συνεργάτη για την αγορά της Κίνας το 2023, με τα παιχνίδια της να ξανα κυκλοφορούν το 2024. Ενώ δεν ανακοινώθηκε νέος συνεργάτης, η εταιρεία κυκλοφόρησε μερικά από τα παιχνίδια της στη διεθνή έκδοση του Steam, επιτρέποντας στους κινέζους παίκτες να έχουν πρόσβαση στους τίτλους. Η πρόβλεψη μας για το 2024, είναι η Blizzard να ανακοινώσει επίσημα την επιστροφή της στην αγορά της Κίνας και να ξανακυκλοφορήσει τα παιχνίδια της.

Δείτε επίσης: World of Warcraft: Ανακοινώθηκε το RoadMap του 2024

Περισσότερα από 100 εισαγωγικά παιχνίδια θα λάβουν ISBN για κυκλοφορία στην Κίνα.

Ο Ρυθμιστής Βιντεοπαιχνιδιών της Κίνας, η Εθνική Διοίκηση Τύπου και Έκδοσης, εξέδωσε άδειες εισαγωγής για 98 τίτλους το 2023, αυξημένα από τους 44 του 2022, τους 78 του 2021 και τους 97 του 2020. Ενώ οι εγκρίσεις εισαγωγής δεν έχουν επιστρέψει στα υψηλά επίπεδα που είδαμε το 2019 ή το 2017, παρατηρούμε μια θετική τάση για τις έγκρισης παιχνιδιών το 2024. Η Niko Partners προβλέπει ότι περισσότεροι από 100 τίτλοι από εταιρείες παιχνιδιών εξωτερικού θα λάβουν έγκριση το 2024, συμπεριλαμβανομένων παιχνιδιών που θα έχουν εκδόσει άδεια μέσω της εγχώριας διαδικασίας έγκρισης λόγω της ύπαρξης Κινέζου προγραμματιστή, εκδότη και συμφωνίας άδειας IP.

Πηγή: gamesindustry

SecNews
SecNewshttps://secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS