ΑρχικήinetΗ Unity απολογείται για την πολιτική χρέωσης εγκατάστασης

Η Unity απολογείται για την πολιτική χρέωσης εγκατάστασης

Η Unity ζήτησε συγγνώμη για την “σύγχυση και την ανησυχία που προκλήθηκε από την πολιτική της χρέωσης χρόνου εγκατάστασης” που ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα και αναφέρει ότι θα προβεί σε αλλαγές σε αυτήν. Οι λεπτομέρειες των αλλαγών αυτών θα ανακοινωθούν τις προσεχείς ημέρες.

Unity

Η Unity ανακοίνωσε μέσω του Twitter/X, ότι έχει επικοινωνήσει με πολλούς εσωτερικούς και εξωτερικούς συνεργάτες και σκοπεύει να επανεξετάσει την αμφιλεγόμενη πολιτική της. Παρόλο που δεν αποκάλυψε λεπτομέρειες σχετικά με τις αλλαγές που μπορεί να επέλθουν, υποσχέθηκε ότι θα υπάρξει περαιτέρω ενημέρωση σύντομα.

Δείτε ακόμα: Unity: Ακυρώνει προγραμματισμένη συνάντηση λόγω απειλών

“Ακούσαμε τις ανησυχίες σας”, δήλωσε η Unity. “Λυπούμαστε για τη σύγχυση και την αγωνία που προκλήθηκαν από την πολιτική της χρέωσης χρόνου εγκατάστασης που ανακοινώσαμε την Τρίτη. Ακούμε, συνομιλούμε με τα μέλη της ομάδας, την κοινότητα, τους πελάτες και τους συνεργάτες μας και θα προβούμε σε αλλαγές στην πολιτική. Θα ανακοινώσουμε τις ενημερώσεις σε λίγες ημέρες. Σας ευχαριστούμε για τα ειλικρινή σας σχόλια.”

Η πολιτική χρέωσης χρόνου εκτέλεσης του Unity αναμένεται να τεθεί σε ισχύ στην 1η Ιανουαρίου 2024 και θα περιλαμβάνει μια χρέωση 0,20 $ ανά εγκατάσταση για οποιοδήποτε παιχνίδι με περισσότερες από 200.000 εγκαταστάσεις. Αυτό προκαλεί αμφιβολίες καθώς η έννοια της “εγκατάστασης” είναι δύσκολο να περιγραφεί με σαφήνεια τη σημερινή εποχή. Για παράδειγμα, οι προγραμματιστές θα χρεώνονται για πολλαπλές εγκαταστάσεις, συμπεριλαμβανομένης της απεγκατάστασης και της επανεγκατάστασης των παιχνιδιών τους; Παρόλο που ο καταναλωτής δεν χρεώνεται μετά τη μηνιαία χρέωση, λαμβάνονται υπόψη οι εγκαταστάσεις του Xbox Game Pass ή του PlayStation Plus;

Η Unity προσπάθησε να διευκρινίσει την πολιτική της, αναφέροντας ότι θα λαμβάνει υπόψη μόνο τις “καθαρές νέες εγκαταστάσεις” σε κάθε συσκευή από την 1η Ιανουαρίου, εξαιρώντας τις επανεγκαταστάσεις, τις “δόλιες” εγκαταστάσεις μέσω botnet και παρόμοιες, τις δοκιμαστικές εκδόσεις, τις ιστοσελίδες και τα παιχνίδια ροής, καθώς και τις εγκαταστάσεις που σχετίζονται με φιλανθρωπικούς σκοπούς. Η Unity τόνισε επίσης, ότι αυτή η αλλαγή δεν θα επηρεάσει το 90% των πελατών της.

Δείτε ακόμα: Opera GX: Προσθέτει Aria AI για να βελτιώσει την gaming εμπειρία

Η προτεινόμενη αναθεώρηση και διευκρίνιση αντιμετωπίστηκε με έλλειψη ευγένειας από την κοινότητα ανάπτυξης, προκαλώντας αντιδράσεις σε πολλές ομάδες παγκοσμίως. Οι προγραμματιστές της Facepunch Studios, συμπεριλαμβανομένων αυτών που ασχολούνται με το Rust 2, δήλωσαν πως δεν σκοπεύουν πλέον να χρησιμοποιήσουν το Unity για την ανάπτυξη των παιχνιδιών τους. Ορισμένες ομάδες, όπως η Massive Monster, απείλησαν να αποσύρουν το παιχνίδι Cult of the Lamb, που δημιουργήθηκε με τη βοήθεια του Unity, από την 1η Ιανουαρίου, εάν δεν γίνουν οι απαιτούμενες αλλαγές.

Η απειλή ήταν τόσο πειστική, που ανάγκασε τα γραφεία της Unity στο Σαν Φρανσίσκο και στο Ώστιν να κλείσουν.

Unity

Σίγουρα θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε στενά αυτήν την ιστορία και να μοιραζόμαστε όλες τις νέες λεπτομέρειες που κοινοποιεί η Unity. Μέχρι τότε ωστόσο, είναι σημαντικό να εξετάζετε προσεκτικά τους λόγους για τους οποίους αυτές οι νέες εγκαταστάσεις προκαλούν μαζικές αντιδράσεις μεταξύ των προγραμματιστών παιχνιδιών και της κοινότητας των παιχνιδιών Unity. Οι αλλαγές αυτές είναι αμφιλεγόμενες και μπορεί να επηρεάσουν σημαντικά τον τομέα.

Πηγή: ign.com

SecNews
SecNewshttps://www.secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS