ΑρχικήUpdatesFacebook προφίλ: Αφαιρούνται θρησκευτικές / πολιτικές απόψεις και σεξουαλικές προτιμήσεις

Facebook προφίλ: Αφαιρούνται θρησκευτικές / πολιτικές απόψεις και σεξουαλικές προτιμήσεις

Το Facebook θα αφαιρέσει κατηγορίες πληροφοριών από τα προφίλ των χρηστών, όπως θρησκευτικές και πολιτικές απόψεις και διευθύνσεις. Θα αφαιρεθεί επίσης το πεδίο “Ενδιαφέρεται για” που υποδεικνύει τις σεξουαλικές προτιμήσεις. Οι αλλαγές θα τεθούν σε εφαρμογή από την 1η Δεκεμβρίου.

Facebook θρησκευτικές πολιτικές απόψεις

Σύμφωνα με τον σύμβουλο social media, Matt Navarra, το Facebook θέλει πλέον οι χρήστες του να σκέφτονται διαφορετικά για την πλατφόρμα. Όταν πρωτοδημιουργήθηκε το Facebook, οι άνθρωποι περνούσαν ώρες συμπληρώνοντας πρόθυμα το προφίλ τους. Τώρα τα πράγματα έχουν αλλάξει. Όταν είχε κυκλοφορήσει το Facebook, οι πληροφορίες των προφίλ έπαιζαν μεγαλύτερο ρόλο σε σχέση με τα προφίλ σε νεότερες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Σήμερα, οι πληροφορίες / βιογραφικά των ανθρώπων στα social media είναι μερικές προτάσεις και ίσως ένα link. Κατά την τελευταία δεκαετία, οι ανησυχίες για την προστασία της ιδιωτικής ζωής έχουν κάνει τους χρήστες να είναι πιο επιφυλακτικοί στο να μοιράζονται προσωπικές πληροφορίες στο διαδίκτυο. Μερικοί άνθρωποι εισάγουν ψευδή στοιχεία.

Δείτε επίσης: Χρήστες Facebook: Ενεργοποιήστε άμεσα αυτές τις τρεις ρυθμίσεις

Ως μέρος των προσπαθειών μας να κάνουμε το Facebook πιο εύκολο στην πλοήγηση και τη χρήση, καταργούμε μια κάποια πεδία προφίλ: Ενδιαφέρεται για, Θρησκευτικές απόψεις, Πολιτικές Απόψεις και Διεύθυνση“, είπε ο Emil Vazquez, εκπρόσωπος της Meta. “Στέλνουμε ειδοποιήσεις σε άτομα που έχουν συμπληρώσει αυτά τα πεδία, ενημερώνοντάς τους ότι αυτά τα πεδία θα καταργηθούν“. Ο εκπρόσωπος είπε ότι αν οι χρήστες θέλουν ακόμα να μοιράζονται αυτές τις πληροφορίες, έχουν τη δυνατότητα να το κάνουν, αλλά σε κάποιο άλλο σημείο του Facebook.

Η αλλαγή αντικατοπτρίζει την ευρύτερη στρατηγική δημοσίων σχέσεων της Meta. Σε γενικές γραμμές, η βιομηχανία της τεχνολογίας θέλει ο μέσος άνθρωπος να μπορεί να ξεχωρίσει τα “ευαίσθητα” δεδομένα από αυτά που θα μπορούσαν απλά να ονομαστούν “κανονικά” δεδομένα. Για παράδειγμα, το Instagram και το Facebook δήλωσαν ότι δεν χρησιμοποιούν ευαίσθητα δεδομένα για διαφημιστικούς σκοπούς -αλλά μόνο αφού οι ερευνητές διαπίστωσαν κάποια σημαντικά ζητήματα.

Αφού παραβίασε τον νόμο Housing Rights Act, επιτρέποντας στους διαφημιστές να χρησιμοποιούν τα συστήματα του Facebook για τη στόχευση διαφημίσεων με βάση τα δημογραφικά στοιχεία της φυλής, της περιοχής και του σεξουαλικού προσανατολισμού – κάτι που τελικά οδηγεί σε διακρίσεις εις βάρος ορισμένων θεατών – το Facebook αναγκάστηκε να αφαιρέσει τις ευαίσθητες αυτές κατηγορίες, όπως τις αποκαλεί. Η πλατφόρμα έχει αφαιρέσει και άλλες κατηγορίες που χρησιμοποιούνταν γι’ αυτό το σκοπό.

Δείτε επίσης: Πώς να αποκρύψετε τα Reels στο Facebook

Ωστόσο, υπάρχουν ακόμα πολλά δεδομένα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν, όπως το ιστορικό περιήγησης και οι πληροφορίες τοποθεσίας. Μια μελέτη διαπίστωσε πρόσφατα ότι το Facebook εξετάζει τα δημογραφικά στοιχεία των ανθρώπων που απεικονίζονται στις διαφημίσεις και στη συνέχεια εμφανίζει αυτές τις διαφημίσεις στους χρήστες με βάση τη φυλή, την ηλικία ή το φύλο τους. Για παράδειγμα, λευκά άτομα είναι λιγότερο πιθανό να δουν διαφημίσεις με έγχρωμους ανθρώπους, οπότε δεν τους εμφανίζονται τέτοιες διαφημίσεις τόσο συχνά.

Το Facebook έχει βρεθεί στο κέντρο πολλών αντιπαραθέσεων και η εταιρεία εργάζεται για να διορθώσει πολλά ζητήματα ασφαλείας και όχι μόνο. Υπάρχουν πάρα πολλές λειτουργίες που μένουν αχρησιμοποίητες και intrefaces που είναι κάπως “μπερδεμένα”. Αυτή η φήμη ότι το Facebook δεν είναι πια τόσο cool έχει οδηγήσει τους χρήστες να εγκαταλείπουν την πλατφόρμα. Ακόμη και το Instagram, το μικρότερο αδελφάκι του Facebook, δεν είναι τόσο δημοφιλές όσο ήταν κάποτε.

Facebook προφίλ σεξουαλικές προτιμήσεις
Facebook: Αφαιρεί από τα προφίλ θρησκευτικές / πολιτικές απόψεις και σεξουαλικές προτιμήσεις

Ως αποτέλεσμα, η εταιρεία αντιμετωπίζει κάποια οικονομικά θέματα. Στα πλαίσια αντιμετώπισης των προβλημάτων, η Meta απέλυσε 11.000 υπαλλήλους την περασμένη εβδομάδα. Ο διευθύνων σύμβουλος Mark Zuckerberg έχει μετατοπίσει ολόκληρη την εστίαση της εταιρείας από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προς την οικοδόμηση ενός μείγματος εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας που αποκαλεί “metaverse“. Προς το παρόν, το Facebook και το Instagram είναι οι βασικές πηγές εσόδων για τη Meta. Το Whatsapp, παρόλο που είναι εξαιρετικά δημοφιλής υπηρεσία ανταλλαγής μηνυμάτων, δεν έχει αποφέρει ακόμη πολλά χρήματα στο Facebook. Οι άνθρωποι της εταιρείας αγωνίζονται να βελτιώσουν τα πράγματα και να βρουν νέες ιδέες που θα κρατήσουν τους χρήστες.

Δείτε επίσης: Facebook: Πώς να κρύψετε τη λίστα φίλων σας από συγκεκριμένους χρήστες;

Η απομάκρυνση ευαίσθητων πληροφοριών από το Facebook προφίλ, όπως η θρησκεία, οι πολιτικές απόψεις και οι σεξουαλικές προτιμήσεις και η επακόλουθη απλοποίηση της περιήγησης στα προφίλ, είναι ένα σωστό βήμα. Ο κόσμος άλλαξε και αν το Facebook θέλει να παραμείνει στο παιχνίδι των social media, θα πρέπει να αλλάξει γρήγορα την πορεία του.

Το Facebook είναι ένας ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης που δημιουργήθηκε για να επιτρέπει στους ανθρώπους να συνδεθούν με φίλους και συγγενείς καθώς και με άτομα που μοιράζονται τα ίδια ενδιαφέροντα. Για πολλά χρόνια ήταν ο βασιλιάς των social media, αλλά με νέες πλατφόρμες να εμφανίζονται συνεχώς, το Facebook πρέπει να εξελιχθεί για να διατηρήσει τους χρήστες του.

Πηγή: gizmodo.com

Digital Fortress
Digital Fortresshttps://www.secnews.gr
Pursue Your Dreams & Live!

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS