ΑρχικήΕπιστήμη & ΤεχνολογίαElectrify America: Θέλει τους φορτιστές EV τόσο εύχρηστους όσο οι αντλίες βενζίνης

Electrify America: Θέλει τους φορτιστές EV τόσο εύχρηστους όσο οι αντλίες βενζίνης

Η Electrify America παρουσίασε έναν επανασχεδιασμό των σταθμών φόρτισής της, προκειμένου να γίνουν πιο φιλικοί προς τους καταναλωτές. Οι αλλαγές περιλαμβάνουν ετικέτες που υποδεικνύουν ξεκάθαρα τα επίπεδα φόρτισης, ένα νέο σύστημα «ισορροπημένης φόρτισης» που προσφέρει τη μέγιστη δυνατή χρέωση σε κάθε όχημα και σαφέστερες επιλογές πληρωμής. Οι ενημερώσεις έγιναν μετά από έρευνες των οδηγών EV και έχουν σχεδιαστεί για να δημιουργήσουν μια πιο οικεία εμπειρία που μοιάζει με «πρατήριο βενζίνης», δήλωσε η εταιρεία.

Δείτε επίσης: «Ηλιακό δέντρο» μπορεί να είναι ο σταθμός φόρτισης EV του μέλλοντος

Electrify America

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα με τους σταθμούς φόρτισης, είναι ότι οι καταναλωτές συχνά δεν γνωρίζουν τις ταχύτητες φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων τους. Για το λόγο αυτό, η Electrify America θα διατηρήσει το CHAdeMo για χαμηλό επίπεδο (φόρτιση έως 50 kW), αλλά θα χρησιμοποιήσει νέες ετικέτες για παραπάνω: Ultra-Fast (έως 150 kW και Hyper-Fast (έως 350 kW). Εμφανίζει επίσης έναν, δύο ή τρεις κεραυνούς για τα επίπεδα φόρτισης, τον τύπο του βύσματος και την ετικέτα CHAdeMO ή CCS επάνω.

«Θέλουμε να διευκολύνουμε τη μετάβαση στη φόρτιση EV μεταφράζοντας τις βαθμολογίες κιλοβάτ σε απλά ονόματα όπως Hyper-Fast και Ultra-Fast με αντίστοιχα χρώματα για να τους βοηθήσουμε να κάνουν μια επιλογή στο φορτιστή», δήλωσε ο Robert Barrosa της Electrify America.

Δείτε ακόμα: Toyota: Τριπλάσια η επένδυση για τα EV στη Βόρεια Καρολίνα
φορτιστές EV

Επιπλέον, η Electrify America εισάγει κάτι που ονομάζεται “ισορροπημένη φόρτιση” για κάθε ζεύγος φορτιστών σε ένα ενιαίο ντουλάπι τροφοδοσίας, για να διασφαλίσει ότι το EV σας θα έχει τα μέγιστα δυνατά κιλοβάτ. Για παράδειγμα, για ένα όχημα που μπορεί να χειριστεί μια φόρτιση 150 kW, ο φορτιστής θα ανιχνεύσει τη χωρητικότητά του και θα αποδώσει τα μέγιστα 150 kW. Εάν ένα άλλο με χωρητικότητα 280 kW φορτιστεί στο ίδιο μηχάνημα, θα παραδώσει αυτόματα 200 kW στο δεύτερο όχημα έως ότου το πρώτο ζητήσει λιγότερα από 150 kW. Κάθε φορτιστής που υποστηρίζει αυτό το σύστημα θα επισημαίνεται με σαφήνεια ως “Ισορροπημένος”.

Δείτε επίσης: Honda και LG Energy Solution θα φτιάξουν εργοστάσιο μπαταριών για EV στις ΗΠΑ

Τέλος, θα διευκολύνει και την πληρωμή. Μπορείτε να φορτίσετε σε έναν σταθμό ως μέλος (μέσω NFC) ή ως επισκέπτης (τερματικό πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας), αλλά πολλοί χρήστες δεν ήξεραν ποιο να χρησιμοποιήσουν. Για το σκοπό αυτό, η Electrify America έχει δημιουργήσει νέες ετικέτες που υποδεικνύουν ότι η περιοχή στόχος NFC είναι εκεί που τα μέλη πρέπει να χρησιμοποιούν τα τηλέφωνά τους. Οι συσκευές ανάγνωσης πιστωτικών καρτών φέρουν επίσης σαφέστερη σήμανση, ώστε οι επισκέπτες να μπορούν να κατανοήσουν ευκολότερα πού να τοποθετήσουν την κάρτα τους. Η εταιρεία διευκόλυνε επίσης την πρόσβαση στην υποστήριξη σε περίπτωση προβλημάτων, κάνοντας τον αριθμό τηλεφώνου πιο εμφανή και προσθέτοντας έναν κωδικό QR.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS