ΑρχικήsecurityΗ FTC έχει λάβει σχεδόν 2 εκατ. καταγγελίες για robocalls σε εννέα...

Η FTC έχει λάβει σχεδόν 2 εκατ. καταγγελίες για robocalls σε εννέα μήνες

Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (FTC) έλαβε σχεδόν 2 εκατομμύρια καταγγελίες από Αμερικανούς σχετικά με παράνομα robocalls κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2020.

Αυτά τα στατιστικά στοιχεία περιλαμβάνονται στην Έκθεση του Υπουργείου Δικαιοσύνης των ΗΠΑ που ονομάζεται «Telephone Robocall Abuse Criminal Enforcement and Deterrence Act 2020».

“Τα παράνομα robocalls παραμένουν σημαντικό πρόβλημα στην προστασία των καταναλωτών και ένα από τα κορυφαία παράπονα των καταναλωτών στην Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (FTC)”, αναφέρει η έκθεση.

robocalls

“Μέσα στους πρώτους εννέα μήνες του φορολογικού έτους 2020, η FTC έλαβε περισσότερα από 2,7 εκατομμύρια καταγγελίες σχετικά με ανεπιθύμητες κλήσεις, συμπεριλαμβανομένων 1,9 εκατομμυρίων καταγγελιών σχετικά με robocalls.”

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της FTC, ο ακριβής αριθμός των παραπόνων “Do Not Call” από τις αρχές του 2020 είναι 2.814.851, με 1.988.489 από αυτά να σχετίζονται με robocalls και μόνο 624.634 με πραγματικούς καλούντες.

Πάνω από 160 εκατομμύρια δολάρια σε πρόστιμα

Στην ίδια έκθεση αναφέρεται ότι η FTC άσκησε περίπου 150 αγωγές εναντίον 500 επιχειρήσεων και 400 ατόμων από τότε που το «National Do Not Call Registry» άρχισε να δέχεται εγγραφές πριν από 17 χρόνια.

Η κυβερνητική υπηρεσία συνέλεξε επίσης περισσότερα από 160 εκατομμύρια δολάρια σε αστικές κυρώσεις κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, όπως περιγράφεται λεπτομερώς σε δελτίο τύπου του DoJ που δημοσιεύθηκε νωρίτερα σήμερα.

Κατά τη διάρκεια των Operation Call It Quits των τελευταίων ετών, η FTC και οι συνεργάτες επιβολής του νόμου μαζί με 25 ομοσπονδιακές, πολιτειακές και τοπικές υπηρεσίες συντόνισαν 95 αγωγές εναντίον επιχειρήσεων που ήταν πίσω από πάνω από ένα δισεκατομμύριο παράνομες κλήσεις σε καταναλωτές.

Μέχρι τώρα, η FTC έχει ασκήσει 148 αγωγές εναντίον περισσότερων από 600 ατόμων και εταιρειών που είναι υπεύθυνες για δισεκατομμύρια παράνομες κλοπές και διάφορες άλλες παραβιάσεις “Do Not Call”.

“Μέχρι σήμερα, 140 από αυτές τις ενέργειες επιβολής της FTC έχουν επιλυθεί και σε αυτές τις περιπτώσεις ο οργανισμός έχει ανακτήσει πάνω από 52 εκατομμύρια δολάρια σε ποινικές κυρώσεις και 107 εκατομμύρια δολάρια από αποζημιώσεις”, εξηγεί ο οργανισμός.

Το FCC στοχεύει και τους robocallers

Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Επικοινωνιών των ΗΠΑ (FCC) έχει επίσης χτυπήσει οργανισμούς πίσω από εκστρατείες robocall με εκατοντάδες εκατομμύρια πρόστιμα τα τελευταία χρόνια.

Μεταξύ αυτών, εκδόθηκε πρόστιμο 120 εκατομμυρίων δολαρίων εναντίον ενός telemarketer με έδρα τη Φλόριντα τον Μάιο του 2018 για περίπου 100 εκατομμύρια robocalls που πραγματοποιήσε σε διάστημα τριών μηνών.

Η FCC εξέδωσε επίσης ποινή 82 εκατομμυρίων δολαρίων τον Σεπτέμβριο του 2018 εναντίον ενός telemarketer με έδρα τη Βόρεια Καρολίνα για πάνω από 21 εκατομμύρια robocalls που πραγματοποίησε για την αγορά ασφαλειών υγείας.

Ενώ σε αυτές τις περιπτώσεις, η FCC αναγκάστηκε να ειδοποιήσει τους robocallers κατά την διαδικασία των κυρώσεων, ξεκινώντας από τον Μάιο του 2020 ο οργανισμός δεν εκδίδει πλέον προειδοποιήσεις πριν εκδώσει κυρώσεις.

Η FCC αύξησε επίσης τη μέγιστη ποινή ανά robocall σε 10.000 $ και επέκτεινε το χρονικό πλαίσιο εντός του οποίου μπορεί να τιμωρήσει τους robocallers – τέσσερα χρόνια από τότε που σημειώθηκαν οι παραβιάσεις.

Πηγή πληροφοριών: bleepingcomputer.com

Teo Ehc
Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS