ΑρχικήinetCOVID-19: Πώς επηρεάζει τις αγορές-συμπεριφορά των καταναλωτών;

COVID-19: Πώς επηρεάζει τις αγορές-συμπεριφορά των καταναλωτών;

COVID-19

Η Salesforce έκανε μια έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 3.500 καταναλωτές από όλο τον κόσμο. Στόχος της έρευνας ήταν η κατανόηση των συμπεριφορών, των αναγκών και των προσδοκιών των καταναλωτών σε σχέση με τις αγορές, όπως αυτές έχουν διαμορφωθεί τους τελευταίους μήνες, λόγω COVID-19.

Ας δούμε, λοιπόν, πώς ο COVID-19 έχει αλλάξει τη συμπεριφορά αγορών στις Ηνωμένες Πολιτείες:

Ο COVID-19 έχει επηρεάσει τις αγορές σε φυσικά καταστήματα: Η ασφάλεια αποτελεί προτεραιότητα

Σύμφωνα με την έρευνα, το 62% των ερωτηθέντων στις ΗΠΑ ισχυρίστηκαν ότι πραγματοποιούν λιγότερες αγορές σε φυσικά καταστήματα σε σχέση με αυτές που πραγματοποιούσαν πριν από την έναρξη της πανδημίας COVID-19.

Η έρευνα δείχνει ότι οι καταναλωτές έχουν αυξήσει τη χρήση των ακόλουθων συμπεριφορών σε σχέση με τις αγoρές τους. Επίσης, όλες δείχνουν προτίμηση για το ηλεκτρονικό εμπόριο έναντι των αγορών στο φυσικό κατάστημα:

  • Ανέπαφη παράδοση
  • Ανέπαφες πληρωμές
  • Self-checkout
  • Online αγoρές
  • Συνδρομητικές υπηρεσίες
  • Αυτοματοποιημένα καταστήματα λιανικής
  • Αγορές μέσω κοινωνικών μέσων

Οι online αγορές θα συνεχίσουν να αυξάνονται ακόμα και με το ασφαλές άνοιγμα των φυσικών καταστημάτων

Οι καταναλωτές στρέφονται όλο και περισσότερο στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Το 44% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι πραγματοποιεί περισσότερες αγορές στο διαδίκτυο. Το 68% εκατό δήλωσε ότι θα συνεχίσει να αγοράζει βασικά προϊόντα από το διαδίκτυο ακόμα και μετά την υποχώρηση της απειλής COVID-19.

Οι νεότεροι άνθρωποι, που είναι περισσότερο εξοικειωμένοι με την τεχνολογία, είναι πιο πιθανό να επιλέξουν τις online αγορές. Ωστόσο, η έρευνα έδειξε ότι και οι μεγαλύτεροι, σε ηλικία, καταναλωτές (57%) στρέφονται, επίσης, στις αγoρές στο Διαδίκτυο.

Η έρευνα αποκάλυψε επίσης ότι το 52% των καταναλωτών είναι πρόθυμο να πληρώσει για εικονικές εκδόσεις προϊόντων ή υπηρεσιών, που παραδοσιακά παρέχονται αυτοπροσώπως.

Επιπλέον, το 71% των ερωτηθέντων με υψηλό εισόδημα προβλέπει περισσότερες διαδικτυακές αγορές στο μέλλον. Το ίδιο ισχύει και για το 68% των ατόμων με μεσαίο εισόδημα και το 65% των ατόμων με χαμηλό εισόδημα.

Οι καταναλωτές θέτουν ως προτεραιότητα την ασφάλεια και την υγεία: Απαιτούν μέτρα ασφαλείας για να κάνουν αγορές σε φυσικά καταστήματα

Τι ζητούν οι καταναλωτές για να γυρίσουν στα φυσικά καταστήματα;

  • Μέτρα κοινωνικής απόστασης
  • Απαιτούμενο εξοπλισμό ατομικής προστασίας για εργαζομένους
  • Απαιτούμενο εξοπλισμό ατομικής προστασίας για πελάτες
  • Εξετάσεις για COVID-19
  • Εμβόλιο για COVID-10
  • Θεραπεία για COVID-19
  • Διαβεβαίωση από την τοπική αυτοδιοίκηση ότι οι αγορές είναι ασφαλείς
  • Διαβεβαίωση από την κυβέρνηση ότι οι αγορές είναι ασφαλείς
αγορές

Τα καταστήματα πρέπει να τηρούν τα μέτρα απόστασης και να διαθέτουν απολυμαντικά χεριών, μαντηλάκια κλπ. Επίσης, θα πρέπει να ελέγχεται ο αριθμός των ατόμων που μπορούν να βρίσκονται στο κατάστημα, να τοποθετούνται εμπόδια που επιτρέπουν τη διατήρηση αποστάσεων κλπ.

Digital Fortress
Digital Fortresshttps://www.secnews.gr
Pursue Your Dreams & Live!

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS