Η Hyundai άνοιξε το δρόμο για μια νέα εργοστασιακή μονάδα ηλεκτρικών οχημάτων στην πατρίδα της, τη Νότια Κορέα, σήμερα. Η πλήρης κατασκευή του εργοστασίου θα ξεκινήσει πριν το τέλος του 2023, οπότε η Hyundai δεν χάνει καθόλου χρόνο.
Δείτε επίσης: Hyundai και Kia κυκλοφόρησαν patch για επικίνδυνο ελάττωμα ασφαλείας
Μετά την ολοκλήρωση, η εγκατάσταση αξίας 1,5 δισεκατομμυρίου δολαρίων θα έχει τη δυνατότητα να παράγει 200.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα ετησίως και θα αποτελέσει το πρώτο νέο εργοστάσιο κατασκευής της Hyundai στην Κορέα εδώ και σχεδόν 30 χρόνια. Η Hyundai κατασκευάζει το εργοστάσιο στον τόπο του πρώην χώρου δοκιμών στο Ulsan. Όσον αφορά στο πότε θα ξεκινήσει πραγματικά τη διαδικασία κατασκευής αυτοκινήτων, η Hyundai στοχεύει για το πρώτο τρίμηνο του 2026 – περίπου σε δύο χρόνια από τώρα.
Η εργοστασιακή μονάδα, με επιφάνεια περίπου 550.000 τετραγωνικά μέτρα, θα λειτουργεί αποκλειστικά με ανανεώσιμη ενέργεια, όπως επιβεβαιώνεται από το πιστοποιητικό RE100. Ακόμα, η Hyundai θα χρησιμοποιήσει “χαμηλού άνθρακα” τεχνικές κατασκευής για να κατασκευάσει το εργοστάσιο, με στόχο να επιτύχει μια εγκατάσταση όσο γίνεται καθαρή από άνθρακα.
Ηλιακή καταιγίδα ίσως επηρεάσει την ανάκαμψη από τον τυφώνα
Αποκαλύφθηκαν τα Cybercab robotaxi και Tesla Robovan
Πώς τα εργαλεία της OpenAI επηρεάζουν τις εκλογές;
Δείτε ακόμα: Bugs σε mobile app της Hyundai και άλλων brands επέτρεπαν παραβίαση οχημάτων
Τον προηγούμενο μήνα, η Hyundai ανακοίνωσε ότι ολοκλήρωσε το έργο των θεμελιώσεων για το επερχόμενο εργοστάσιο ηλεκτρικών οχημάτων και μπαταριών της στην Georgia των ΗΠΑ, ακολουθώντας τα νέα ότι εργαζόταν για ένα ακόμα εργοστάσιο ηλεκτρικών οχημάτων στη Σαουδική Αραβία. Το εργοστάσιο της Georgia θα μπορούσε να ξεκινήσει την παραγωγή ήδη μέχρι το τέλος του 2024, ξεπερνώντας τις αρχικές εκτιμήσεις για το χρονοδιάγραμμα. Η Hyundai ήδη κατασκευάζει ένα ηλεκτρικό όχημα στις ΗΠΑ, το GV70, υπό την προηγμένη μάρκα Genesis.
Δεν είναι γνωστό ποια οχήματα θα παράγει αυτό το νέο εργοστάσιο στην Κορέα όταν αρχίσει να λειτουργεί, αλλά οι εκδόσεις παραγωγής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων EV3 και EV4 θα μπορούσαν να είναι πιθανές επιλογές. Διαβάστε περισσότερα στην πλήρη ανακοίνωση εδώ.
Δείτε επίσης: Το νέο IONIQ6 EV της Hyundai, εξαντλήθηκε μέσα σε μία ημέρα
Η βιομηχανία των ηλεκτρικών οχημάτων αντιμετωπίζει μια σειρά πρωταρχικών προκλήσεων. Μία από τις κύριες προκλήσεις είναι η ανάπτυξη ενεργειακής υποδομής για τη φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων. Πολλοί οδηγοί ανησυχούν για την απόσταση που μπορούν να διανύσουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πριν χρειαστεί να ξαναφορτιστούν και για την πρόσβαση σε φορτιστές σε διάφορες περιοχές. Η ανάπτυξη ενός ευρέος δικτύου φορτιστών είναι ζωτικής σημασίας για την αποδοχή των ηλεκτρικών οχημάτων από τους καταναλωτές.
Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας που αντιμετωπίζει η βιομηχανία των ηλεκτρικών οχημάτων είναι η τιμή των μπαταριών. Οι μπαταρίες αποτελούν ένα από τα πιο ακριβά μέρη ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου και η υψηλή τιμή τους μπορεί να αποθαρρύνει πολλούς καταναλωτές. Η βιομηχανία πρέπει να επικεντρωθεί στην ανάπτυξη πιο οικονομικών και αποδοτικών μπαταριών, προκειμένου να μειώσει το κόστος των ηλεκτρικών οχημάτων και να τα καταστήσει πιο προσιτά για το ευρύ κοινό.
Επιπλέον, η έλλειψη επαρκούς υποδομής για την ανακύκλωση των μπαταριών αποτελεί μια ακόμα πρόκληση για τη βιομηχανία των ηλεκτρικών οχημάτων. Οι μπαταρίες έχουν περιορισμένη διάρκεια ζωής και χρειάζονται να αντικατασταθούν κατά τη διάρκεια της ζωής ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Η ανακύκλωση των μπαταριών είναι σημαντική για τη μείωση των αποβλήτων και την αποφυγή της ρύπανσης του περιβάλλοντος. Η ανάπτυξη αποτελεσματικών και βιώσιμων διαδικασιών ανακύκλωσης είναι απαραίτητη για τη βιωσιμότητα της βιομηχανίας των ηλεκτρικών οχημάτων.
Πηγή: electrek