Είναι σχεδόν αδύνατο να καταγραφούν όλες οι συζητήσεις που έχουν λάβει χώρα σε μια συνάντηση. Αν αντιμετωπίζετε δυσκολίες στη διατήρηση του ρυθμού των συναντήσεων ή στην καταγραφή σημαντικών πληροφοριών, τότε τα Έγγραφα Google μπορούν να αποδειχθούν πολύτιμα για εσάς.
Δείτε επίσης: Google Play: Εφαρμογές με 2,5 εκατομμύρια εγκαταστάσεις φορτώνουν διαφημίσεις όταν η οθόνη είναι απενεργοποιημένη
Φυσικά, τα Έγγραφα Google παρέχουν ένα ειδικό πρότυπο σημειώσεων που επιτρέπει στους χρήστες να αποκτούν οργανωμένες σημειώσεις από την αρχή με ευκολία και ευκρίνεια. Με μόνο λίγα κλικ στον υπολογιστή σας, μπορείτε να λάβετε ένα εξατομικευμένο πρότυπο που αντλεί λεπτομέρειες από την εκδήλωση του Ημερολογίου Google που επιλέγετε. Αυτό περιλαμβάνει την ημερομηνία, τον τίτλο και τους συμμετέχοντες της συνάντησης. Εκτός από αυτά, το πρότυπο θα περιλαμβάνει επίσης ειδικές ενότητες για σημειώσεις και στοιχεία ενεργειών που παρουσιάζονται με μια λίστα ελέγχου.
Δείτε ακόμα: Πώς να κάνετε Video Lock στο Google Meet
Clone Alpha: Νέο επαναστατικό ανθρωποειδές ρομπότ
Χάκερ χρησιμοποιούν webcam χωρίς να εντοπίζονται
Αστεροειδής φλέγεται πάνω από τη Σιβηρία
Δείτε πώς μπορείτε να ρυθμίσετε ένα πρότυπο σημειώσεων σύσκεψης στα Έγγραφα Google:
- Ανοίξτε ένα υπάρχον έγγραφο ή δημιουργήστε ένα νέο έγγραφο στα Έγγραφα Google
- Πληκτρολογήστε @ στο έγγραφο και επιλέξτε Σημειώσεις συσκέψεων από την ενότητα Δόμηση
- Θα εμφανιστεί ένα αναπτυσσόμενο μενού συμβάντων από το Ημερολόγιο Google.
- Επιλέξτε το συμβάν για το οποίο θέλετε να κρατήσετε σημειώσεις. Μπορείτε επίσης να αναζητήσετε το συμβάν εάν δεν υπάρχει στο αναπτυσσόμενο μενού.
Μετά από αυτό, μπορείτε να μοιραστείτε το έγγραφο με μερικούς τρόπους:
Θα εμφανιστεί ένα πλαίσιο στη δεξιά πλευρά του εγγράφου, το οποίο θα σας ρωτάει εάν θέλετε να μοιραστείτε τις σημειώσεις με άλλους που συμμετέχουν στη σύσκεψη. Εάν θέλετε να παραχωρήσετε πρόσβαση, κάντε κλικ στο “Κοινή χρήση“. Εάν είστε το άτομο που οργάνωσε τη σύσκεψη, θα δείτε επίσης μια επιλογή “Κοινή χρήση και επισύναψη“, η οποία θα επισυνάψει τις σημειώσεις απευθείας στο συμβάν.
Δείτε επίσης: Google: Διευκολύνει την αφαίρεση των πληροφοριών σας από την αναζήτηση
Αν προτιμάτε να στείλετε τις σημειώσεις της συνάντησης μετά από αυτήν μέσω email, μπορείτε να το κάνετε εύκολα χρησιμοποιώντας την υπηρεσία του Gmail. Στο αριστερό μέρος του εγγράφου, όπου βρίσκεται η ημερομηνία και ο τίτλος της συνάντησης, υπάρχει ένα εικονίδιο φακέλου. Όταν τοποθετείτε το δείκτη του ποντικιού πάνω του, θα λέει “Σημειώσεις συνάντησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου“. Μπορείτε επίσης να κάνετε κλικ στις τρεις τελείες δίπλα στο εικονίδιο και να επιλέξετε “Αποστολή σημειώσεων συνάντησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου“. Οποιαδήποτε από αυτές τις επιλογές θα δημιουργήσει ένα πρόχειρο email στο Gmail. Μπορείτε να το επεξεργαστείτε και να το αποστείλετε όταν είστε έτοιμοι.