ΑρχικήinetMeta: Θα δώσει στους ερευνητές περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη στόχευση πολιτικών...

Meta: Θα δώσει στους ερευνητές περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη στόχευση πολιτικών διαφημίσεων

Η Meta, η οποία κατέχει το Facebook και το Instagram, είπε ότι σχεδιάζει να δώσει σε εξωτερικούς ερευνητές πιο λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο στόχευσης των πολιτικών διαφημίσεων στην πλατφόρμα της, παρέχοντας πληροφορίες για τους τρόπους με τους οποίους οι πολιτικοί, οι υπεύθυνοι εκστρατειών και οι πολιτικοί στρατηγοί αγοράζουν και χρησιμοποιούν διαφημίσεις πριν από τις ενδιάμεσες εκλογές.

Δείτε επίσης: Η Meta απαγορεύει στους εργαζόμενους να μιλούν για την άμβλωση

Meta πολιτικών διαφημίσεων
Meta: Θα δώσει στους ερευνητές περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη στόχευση πολιτικών διαφημίσεων

Από τη Δευτέρα, οι ακαδημαϊκοί και οι ερευνητές που είναι εγγεγραμμένοι σε μια πρωτοβουλία που ονομάζεται έργο Facebook Open Research and Transparency θα έχουν τη δυνατότητα να βλέπουν δεδομένα σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο κάθε πολιτική ή κοινωνική διαφήμιση χρησιμοποιήθηκε για τη στόχευση ανθρώπων. Οι πληροφορίες περιλαμβάνουν ποιες κατηγορίες ενδιαφερόντων — όπως “άτομα που τους αρέσουν τα σκυλιά” ή “άτομα που απολαμβάνουν την ύπαιθρο” — επιλέχθηκαν για να στοχευθεί κάποιος με μια διαφήμιση.

Δείτε επίσης: Η Meta κατηγορείται για εμπορία ανθρώπων και καταναγκαστική εργασία στην Κένυα

Επιπλέον, η Meta είπε ότι σχεδιάζει να συμπεριλάβει περιλήψεις των πληροφοριών στόχευσης για ορισμένες από τις διαφημίσεις της στη βιβλιοθήκη διαφημίσεων με δυνατότητα δημόσιας προβολής από τον Ιούλιο. Η εταιρεία δημιούργησε το Ad Library το 2019, έτσι ώστε δημοσιογράφοι, ακαδημαϊκοί και άλλοι να μπορούν να λάβουν πληροφορίες και να βοηθήσουν στην προστασία των εκλογών από την κακή χρήση της ψηφιακής διαφήμισης.

Ενώ η Meta έδωσε σε ξένους κάποια πρόσβαση στον τρόπο χρήσης των πολιτικών της διαφημίσεων στο παρελθόν, έχει περιορίσει τον όγκο των πληροφοριών που θα μπορούσαν να προβληθούν, επικαλούμενη λόγους προστασίας της ιδιωτικής ζωής. Οι επικριτές ισχυρίστηκαν ότι το σύστημα της εταιρείας ήταν ελαττωματικό και μερικές φορές με λάθη και συχνά ζητούσαν περισσότερα δεδομένα.

Αυτό έχει οδηγήσει σε συγκρούσεις. Η Meta συγκρούστηκε προηγουμένως με μια ομάδα ακαδημαϊκών του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης που προσπάθησαν να απορροφήσουν μεγάλες ποσότητες δεδομένων που αναφέρονταν από τους ίδιους τους χρήστες του Facebook για να μάθουν περισσότερα για την πλατφόρμα. Η εταιρεία διέκοψε την πρόσβαση στον όμιλο πέρυσι, επικαλούμενη παραβιάσεις των κανόνων της πλατφόρμας της.

Τα νέα δεδομένα που προστίθενται στο έργο Facebook Open Research Transparency και στη βιβλιοθήκη διαφημίσεων είναι ένας τρόπος για να μοιράζεστε πληροφορίες σχετικά με τη στόχευση πολιτικών διαφημίσεων, ενώ προσπαθείτε να διατηρήσετε ιδιωτικά τα δεδομένα των χρηστών του, δήλωσε η εταιρεία.

Meta πολιτικών διαφημίσεων

Δείτε επίσης: Meta: “Παγώνει” νέες προσλήψεις- Κατηγορεί iOS και πόλεμο για χαμηλή αύξηση εσόδων

Η Meta είπε ότι είχε δεσμευτεί από κανόνες και κανονισμούς απορρήτου σχετικά με τους τύπους δεδομένων που θα μπορούσε να μοιραστεί με τρίτους. Σε συνέντευξή του, ο Jeff King, αντιπρόεδρος στη μονάδα επιχειρηματικής ακεραιότητας της Meta, είπε ότι η εταιρεία είχε προσλάβει χιλιάδες εργαζόμενους τα τελευταία χρόνια για να επανεξετάσει αυτά τα ζητήματα απορρήτου.

Τα νέα δεδομένα για τις πολιτικές διαφημίσεις θα καλύπτουν την περίοδο από τον Αύγουστο του 2020, τρεις μήνες πριν από τις τελευταίες προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ, μέχρι σήμερα.

Πηγή πληροφοριών: nytimes.com

Teo Ehc
Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS