ΑρχικήinetΤο Facebook θέλει να σαρώνει τις φωτογραφίες σας για διαφήμιση

Το Facebook θέλει να σαρώνει τις φωτογραφίες σας για διαφήμιση

φωτογραφίες

Μία νέα πατέντα που υπέβαλε το Facebook, θα μπορούσε να επιτρέψει στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, να σαρώνει τις φωτογραφίες σας προκειμένου να βλέπει ποια προϊόντα σας αρέσουν και στη συνέχεια να στέλνει αυτά τα δεδομένα σε διάφορες εταιρείες. Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας φέρει την περιγραφή “Computer-vision content detection for sponsored stories” και πρόκειται για έναν αλγόριθμο που θα έχει τη δυνατότητα να σκανάρει εικόνες των χρηστών και των αντικειμένων στα πολυμέσα τους και όταν θα εντοπίζει ορισμένα αντικείμενα, θα προωθεί δεδομένα από το News Feed του εκάστοτε χρήστη σε stories που είναι χορηγούμενα.

Με πιο απλά λόγια, αν για παράδειγμα βγάλετε μια selfie πίνοντας ένα ρόφημα από τα Starbucks και τη δημοσιεύσετε στο λογαριασμό σας στο Facebook ή στο Instagram, ο νέος αλγόριθμος αναγνώρισης αντικειμένου εικόνας της πλατφόρμας θα σκανάρει την φωτογραφία σας και θα αναγνωρίσει το ποτήρι από τα Starbucks. Το Facebook μπορεί στη συνέχεια να πουλήσει αυτές τις πληροφορίες στην εν λόγω εταιρεία, υποδεικνύοντας ότι είστε πιθανός πελάτης κι έτσι μετά η εταιρεία να μπορεί να σας στέλνει διαφημίσεις με τα προϊόντα της. Επιπλέον το Facebook θα μπορούσε να προωθήσει την φωτογραφία σας και στα feeds των φίλων σας ως ένα είδος χορηγούμενου story.

Με τη χρήση ενός αλγόριθμου για τη σάρωση φωτογραφιών των χρηστών, για να διαπιστώσει ποια προϊόντα ή μάρκες τους αρέσουν, στην ουσία καταργείται το δύσκολο έργο του να πείσει κάποιον να κάνει like σε μια σελίδα μιας μάρκας στο Faceboook. Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας μπορεί να βλέπει απλά την εικόνα σας, να αναγνωρίζει ένα εμπορικό σήμα και να αρχίζει να προβάλει διαφημίσεις.

Δείτε τον κομήτη 13P/Olbers στον νυχτερινό ουρανό

SecNewsTV3 hours ago

Σούπερ μάρκετ εισάγει AI για να ελέγχει χαμόγελα υπαλλήλων

SecNewsTV7 hours ago

Σύμφωνα με αυτή τη νέα τεχνολογία, το Facebook μπορεί επίσης να χρησιμοποιήσει τις φωτογραφίες που δημοσιεύετε για να παρακολουθεί κι “άλλες δημογραφικές πληροφορίες”, όπως για παράδειγμα, αν ένα εμπορικό σήμα θέλει να ελέγξει τη δημοτικότητα ενός προϊόντος του σε μια ηλικιακή ομάδα ή σε μια συγκεκριμένη περιοχή. Το Facebook μπορεί να σκανάρει τις φωτογραφίες σας και να δημιουργήσει έναν “χάρτη θερμότητας” με ρυθμιζόμενα φίλτρα, ώστε οι ιδιοκτήτες των προϊόντων να μπορούν να εντοπίσουν λεπτομερώς τα δημογραφικά στοιχεία των ερωτημάτων τους.

Φυσικά δεν σημαίνει πως αυτή η πατέντα θα δει το φως της μέρας, όπως και τόσες άλλες. Όμως δείχνει ότι το Facebook δεν διστάζει, ακόμα και μετά από όλα όσα έχουν συμβεί, να πουλήσει τα δεδομένα των χρηστών του για διαφημιστικούς σκοπούς.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS