ΑρχικήinetTim Cook: Η Apple δεν είναι κατά της ψηφιακής διαφήμισης, απλά ενισχύει...

Tim Cook: Η Apple δεν είναι κατά της ψηφιακής διαφήμισης, απλά ενισχύει το απόρρητο των χρηστών

Με την κυκλοφορία των iOS 14.5, iPadOS 14.5 και tvOS 14.5, η Apple θα απαιτεί από τις εφαρμογές να λαμβάνουν άδεια από τους χρήστες για να παρακολουθήσουν τη δραστηριότητάς τους για διαφημιστικούς σκοπούς. Αυτό το νέο χαρακτηριστικό του λειτουργικού συστήματος της Apple είναι γνωστό με το όνομα App Tracking Transparency και στοχεύει στην ενίσχυση του απορρήτου των χρηστών. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Apple, Tim Cook, έδωσε πρόσφατα μια συνέντευξη στην εφημερίδα Toronto Star, η οποία σχετιζόταν με το απόρρητο.

Δείτε επίσης: Το App Tracking Transparency χαρακτηριστικό της Apple έρχεται την άνοιξη!

Tim Cook Apple

Ο Cook είπε στην καναδική εφημερίδα ότι η Apple “δεν είναι ενάντια στην ψηφιακή διαφήμιση“, απλώς πιστεύει ότι πρέπει να υπάρχει διαφάνεια και ότι οι χρήστες πρέπει να έχουν τον έλεγχο των δεδομένων τους και να ξέρουν ότι παρακολουθούνται από εφαρμογές για διαφημιστικούς σκοπούς.

Δεν είμαστε κατά της ψηφιακής διαφήμισης. Νομίζω ότι η ψηφιακή διαφήμιση θα ευδοκιμήσει σε κάθε περίπτωση, επειδή όλο και περισσότερος χρόνος ξοδεύεται στο διαδίκτυο. Και η ψηφιακή διαφήμιση θα πάει καλά σε κάθε περίπτωση. Το ερώτημα είναι, πρέπει να επιτρέπουμε τη δημιουργία αυτού του λεπτομερούς προφίλ χρήστη χωρίς τη συγκατάθεσή σας“;

Δείτε επίσης: Apple: Απορρίπτει ήδη apps που αψηφούν το App Tracking Transparency feature

App Tracking Transparency

Όταν ρωτήθηκε για ορισμένες μεγάλες εταιρείες, όπως η Procter & Gamble, που φέρεται να προσπαθούν να ξεφύγουν από το App Tracking Transparency της Apple, ο Tim Cook δήλωσε ότι οι αρνητικές αντιδράσεις οφείλονται στο ότι οι εταιρείες δεν θα μπορούν πλέον να παρακολουθούν τους χρήστες χωρίς τη συγκατάθεσή τους, με αποτέλεσμα να συλλέγονται λιγότερα δεδομένα για τη δημιουργία του προφίλ τους.

Ο μόνος λόγος για τον οποίο υπάρχουν αντιδράσεις είναι επειδή πιστεύετε ότι θα λάβετε λιγότερα δεδομένα. Ο μόνος λόγος για τον οποίο θα λάβετε λιγότερα δεδομένα είναι επειδή οι άνθρωποι αποφασίζουν συνειδητά να μην τους παρακολουθείτε, ενώ στο παρελθόν δεν ενημερώνονταν“.

Ο Cook επανέλαβε τη μακροχρόνια άποψη της Apple ότι το απόρρητο είναι “θεμελιώδες ανθρώπινο δικαίωμα” και εξέφρασε την πεποίθησή του ότι οι κανονισμοί περί απορρήτου σε όλο τον κόσμο θα ακολουθήσουν τελικά το App Tracking Transparency.

Δείτε επίσης: Tim Cook: Το απόρρητο είναι «ένα από τα κορυφαία ζητήματα του αιώνα»

Τέλος, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Apple είπε ότι το App Tracking Transparency θα κυκλοφορήσει σύντομα, αλλά η ημερομηνία δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί. Ωστόσο, πολλοί πιστεύουν ότι πλησιάζει η ημερομηνία κυκλοφορίας του iOS 14.5, το οποίο πέρα από ενίσχυση απορρήτου, φέρνει πολλές νέες δυνατότητες.

Πηγή: MacRumors

Digital Fortress
Digital Fortresshttps://www.secnews.gr
Pursue Your Dreams & Live!

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS