ΑρχικήyoutubeΤο App Tracking Transparency χαρακτηριστικό της Apple έρχεται την άνοιξη!

Το App Tracking Transparency χαρακτηριστικό της Apple έρχεται την άνοιξη!

Η Apple έδωσε περισσότερες πληροφορίες για τις πολυσυζητημένες αλλαγές απορρήτου στο iOS 14 (App Tracking Transparency).

Η εταιρεία είχε αναφέρει πρώτη φορά στο Apple Worldwide Developers Conference (WWDC) ότι οι προγραμματιστές εφαρμογών θα πρέπει να ζητούν άδεια από τους χρήστες για να παρακολουθούν και να μοιράζονται το Identifier for Advertisers (IDFA) για διαφήμιση και άλλους σκοπούς.

Apple App Tracking Transparency
Το App Tracking Transparency χαρακτηριστικό της Apple έρχεται την άνοιξη!

Το iOS 14 κυκλοφόρησε το φθινόπωρο, όμως η Apple αποφάσισε να καθυστερήσει την εφαρμογή αυτών των περιορισμών παρακολούθησης των χρηστών, για να δώσει στους προγραμματιστές περισσότερο χρόνο να κάνουν τις απαραίτητες αλλαγές.

Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες, οι αλλαγές αυτές λέγεται ότι θα έρθουν επίσημα την άνοιξη, με μια έκδοση του νέου χαρακτηριστικού να έρχεται στην επόμενη beta έκδοση του iOS 14.

Η Apple περιγράφει το νέο σύστημα ως εξής: “Στις Ρυθμίσεις, οι χρήστες θα μπορούν να δουν ποιες εφαρμογές έχουν ζητήσει άδεια παρακολούθησης και να κάνουν αλλαγές, που κρίνουν απαραίτητες. Αυτή η δυνατότητα θα κυκλοφορήσει ευρέως στις αρχές της άνοιξης με μια επερχόμενη έκδοση των iOS 14, iPadOS 14 και tvOS 14 και έχει ήδη συγκεντρώσει υποστήριξη από τους υπερασπιστές απορρήτου σε όλο τον κόσμο“.

Τι πρέπει να γνωρίζετε για το νέο App Tracking Transparency χαρακτηριστικό της Apple:

Με το νέο App Tracking Transparency feature, κάθε εφαρμογή θα πρέπει να ρωτά τους χρήστες εκ των προτέρων αν θέλουν να μοιραστούν το IDFA τους με άλλες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων δικτύων ή data brokers.

Οι χρήστες θα μπορούν να δουν σε μια ειδοποίηση τι θα παρακολουθεί η εφαρμογή και για ποιο σκοπό και θα ρωτά αν οι χρήστες είναι σύμφωνοι με αυτό.

Apple App Tracking Transparency
Το App Tracking Transparency χαρακτηριστικό της Apple έρχεται την άνοιξη!

Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα ελέγχου και αλλαγής της εντολής που έχει δοθεί σε κάθε εφαρμογή, ανά πάσα στιγμή. Εάν απενεργοποιήσετε εντελώς τη ρύθμιση “Να επιτρέπεται στις εφαρμογές να ζητούν άδεια για παρακολούθηση” καμία εφαρμογή δεν θα μπορεί να σας ζητήσει άδεια για παρακολούθηση.

Η Apple θα επιβάλει το App Tracking Transparency χαρακτηριστικό για όλα τα third-party data sources, συμπεριλαμβανομένων συμφωνιών ανταλλαγής δεδομένων, αλλά φυσικά οι πλατφόρμες μπορούν ακόμα να χρησιμοποιούν first party data για διαφήμιση σύμφωνα με τους όρους υπηρεσίας τους.

Η Apple πιστεύει ότι οι προγραμματιστές κατανοούν εάν τα API ή τα SDK που χρησιμοποιούν στις εφαρμογές τους επιτρέπουν τη μεταφορά δεδομένα χρηστών σε τρίτους και περιμένει ότι θα ενεργοποιήσουν την ειδοποίηση για την άδεια παρακολούθησης.

Οι εφαρμογές της Apple θα συμμορφωθούν επίσης με τους νέους κανόνες, εάν πράγματι χρησιμοποιούν δεδομένα χρηστών, αν και τα περισσότερα apps δεν παρακολουθούν τους χρήστες.

Το App Tracking Transparency χαρακτηριστικό της Apple έρχεται την άνοιξη!

Η Apple ενισχύει, επίσης, τις δυνατότητες του Ad attribution API της.

Τα παραπάνω νέα έρχονται την Ημέρα Απορρήτου Δεδομένων (Data Privacy Day), με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Apple, Tim Cook να μιλά για το θέμα στο Computers, Privacy and Data Protection conference στις Βρυξέλλες.

Οι αλλαγές απορρήτου της Apple θεωρούνται μια καλή κίνηση για την προστασία των χρηστών, αλλά υπάρχουν αντιδράσεις από τον διαφημιστικό κλάδο. Το Facebook λέει ότι αυτό θα έχει αρνητικές συνέπειες για πολλές μικρές επιχειρήσεις, αλλά και για την ίδια την πλατφόρμα. Η Apple, ωστόσο, είπε ότι ακολουθεί μια προσέγγιση με γνώμονα το απόρρητο των χρηστών και όχι τη διαφήμιση.

Πηγή: Techcrunch

Digital Fortress
Digital Fortresshttps://www.secnews.gr
Pursue Your Dreams & Live!

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS