ΑρχικήinetZuckerberg: Τελικά, το App Tracking Transparency της Apple θα ωφελήσει το Facebook

Zuckerberg: Τελικά, το App Tracking Transparency της Apple θα ωφελήσει το Facebook

Μετά την αυστηρή κριτική στην Apple σχετικά με το επερχόμενο χαρακτηριστικό απορρήτου του iOS 14, που θα περιορίζει την παρακολούθηση των χρηστών και θα δυσκολεύει την εμφάνιση διαφημίσεων, ο ιδρυτής του Facebook, Mark Zuckerberg, λέει τώρα ότι η αλλαγή αυτή θα μπορούσε τελικά να ωφελήσει την εταιρεία του.

Δείτε επίσης: Πώς να σταματήσετε την παρακολούθηση της δραστηριότητάς σας από το Facebook;

Zuckerberg Facebook Apple

Σύμφωνα με την Apple, οι προγραμματιστές εφαρμογών θα πρέπει να ζητούν άδεια από τους χρήστες για να παρακολουθούν και να μοιράζονται το Identifier for Advertisers (IDFA) για διαφήμιση και άλλους σκοπούς.

Δείτε περισσότερα: Το App Tracking Transparency χαρακτηριστικό της Apple έρχεται την άνοιξη!

Με το νέο App Tracking Transparency feature (ATT), που θα τεθεί σε εφαρμογή με το iOS 14.5 αυτή την άνοιξη, κάθε εφαρμογή θα πρέπει να ρωτά τους χρήστες εκ των προτέρων αν θέλουν να μοιραστούν το IDFA τους με άλλες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων δικτύων ή data brokers.

Ο Zuckerberg ήταν από τους πρώτους που εναντιώθηκαν στο App Tracking Transparency feature της Apple, υποστηρίζοντας ότι θα αποτελέσει μεγάλο πλήγμα για τις τεχνολογικές και διαφημιστικές εταιρείες και θα καταστρέψει τις μικρές επιχειρήσεις.

Δείτε περισσότερα: Zuckerberg: Οι αλλαγές απορρήτου της Apple είναι αντιανταγωνιστικές

Ωστόσο, χθες ο Zuckerberg έκανε μια δήλωση, που δείχνει ότι μάλλον έχει αρχίσει να βλέπει το θέμα λίγο διαφορετικά.

Είναι πιθανό να βρεθούμε σε ισχυρότερη θέση εάν οι αλλαγές της Apple ενθαρρύνουν περισσότερες επιχειρήσεις να πουλήσουν τα προϊόντα τους απευθείας στις πλατφόρμες μας, καθιστώντας πιο δύσκολο για αυτές να χρησιμοποιούν τα δεδομένα τους για να βρουν πελάτες έξω από τις πλατφόρμες μας“, δήλωσε ο Zuckerberg, σύμφωνα με το CNBC.

Όπως είπαμε και παραπάνω, το App Tracking Transparency θα απαιτήσει από τους προγραμματιστές να αποκτούν άδεια πριν παρακολουθήσουν το αναγνωριστικό διαφήμισης της συσκευής ενός χρήστη ή το Identifier for Advertiser (IDFA). Από προεπιλογή, η παρακολούθηση μπλοκάρεται. Ωστόσο, οι χρήστες μπορούν να επιτρέψουν στις υπηρεσίες να αξιοποιούν δεδομένα IDFA αλλάζοντας τις ρυθμίσεις. Σίγουρα, πολλοί χρήστες θα προτιμήσουν να διατηρήσουν το απόρρητό τους, οπότε οι διαφημιστικές εταιρείες θα στραφούν σε άλλες τεχνολογίες για στόχευση χρηστών.

App Tracking Transparency Apple

Όπως ισχύει και για το Facebook, το νέο χαρακτηριστικό απορρήτου της Apple θα αποκλείσει πληροφορίες σχετικά με βασικές μετρήσεις που είναι απαραίτητες για τις διαφημιστικές εταιρείες.

Ωστόσο, το Facebook έχει κάνει ήδη προετοιμασίες και έχει εισαγάγει πρόσθετα εμπορικά προϊόντα όπως το Facebook Shops και το Instagram Shops. Αυτά επιτρέπουν στους λιανοπωλητές να αξιοποιήσουν τα backend εργαλεία του Facebook και να πουλήσουν απευθείας τα προϊόντα τους μέσω του κοινωνικού δικτύου.

Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε, είναι να περιμένουμε να δούμε τι συνέπειες θα έχει το νέο χαρακτηριστικό της Apple για το Facebook και τις άλλες επιχειρήσεις. Παρά την αλλαγή της στάσης του Zuckerberg, όλοι θυμούνται ότι τον Δεκέμβριο, η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης προειδοποιούσε για την επικείμενη απειλή που θέτει το ATT για τις μικρές επιχειρήσεις. Παρόμοιες ανακοινώσεις εκδόθηκαν και στην πλατφόρμα SMB του Facebook. Τον Ιανουάριο, αναφορές ισχυρίστηκαν ότι ο Zuckerberg ετοίμαζε αγωγή εναντίον της Apple γι’ αυτό το θέμα.

Πηγή: AppleInsider

Digital Fortress
Digital Fortresshttps://www.secnews.gr
Pursue Your Dreams & Live!

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS