Η Activision μοιράστηκε πρόσφατα νέα στοιχεία για το Call of Duty: Vanguard, πριν από την έναρξη του WW2 shooter την ερχόμενη εβδομάδα.
Δείτε επίσης: Call of Duty WWII Vanguard: Φήμες κυκλοφορίας και περιγραφή game
Όλες οι νέες πληροφορίες παρέχονται μέσω του PlayStation Blog, στο οποίο η εταιρεία πίσω από το Vanguard, Sledgehammer προσφέρει λεπτομέρειες για την υποστήριξη του ασύρματου χειριστηρίου PS5 DualSense του παιχνιδιού, μαζί με μια ματιά σε τέσσερις Operators, με εισαγωγικά τρέιλερ για τον καθένα.
Δύο από τους Operators ο αλεξιπτωτιστής Arthur Kingsley και η ελεύθερη σκοπευτής Polina Petrova, μπορούν να παίξουν σε λειτουργίες για έναν αλλά και πολλαπλούς παίκτες του Vanguard, αλλά η Sledgehammer έχει επίσης τώρα αποκαλύψει δύο νέους χαρακτήρες μόνο για πολλούς παίκτες, τον Daniel Take Yatsu και τον Padmavati Balan, λέγοντας λίγα πράγματα για τον καθένα.
Cybersecurity: Υποχρεωτικό MFA για Google Cloud accounts
Google Cloud: Το MFA θα γίνει υποχρεωτικό
Παράξενες Πράσινες Κοιλίδες στα Πετρώματα του Άρη
Οι πιο πρακτικές πληροφορίες παρέχονται στη δεύτερη ανάρτηση της Sledgehammer στο PlayStation Blog, η οποία περιγράφει πώς το Call of Duty: Vanguard θα κάνει χρήση της απτικής ανάδρασης και των προσαρμοστικών ενεργειών του ασύρματου ελεγκτή PlayStation 5 DualSense.
Δείτε ακόμα: Call of Duty: διέγραψε 30.000 παίκτες και πρόκειται να συνεχίσει
Η Sledgehammer λέει ότι ο στόχος της είναι όταν χρησιμοποιείται το DualSense να “προσομοιώσει το βάρος της σκανδάλης των όπλων στον πραγματικό κόσμο” και για τον σκοπό αυτό υπάρχουν πολλά στάδια για κάθε τράβηγμα σκανδάλης στο Vanguard. Το “take-up” είναι η απόσταση που διανύει μια σκανδάλη μόλις αρχίσει να την πατάει ο παίκτης. Το “break” είναι το σημείο στο οποίο εκτοξεύεται μια βολή όταν ασκηθεί σωστή πίεση. Το “over-travel” είναι πόσο μακριά τραβάει η σκανδάλη μετά το σημείο διακοπής και τέλος υπάρχει η “trigger reset”, η οποία σταματά την αυτόματη πυροδότηση και επαναφέρει το διάλειμμα.
«Είναι στο στάδιο του «break» που οι προσαρμοστικές σκανδάλες του ελεγκτή DualSense εφαρμόζουν διάφορους βαθμούς ανάδρασης για να βοηθήσουν στη δημιουργία της αίσθησης βάρους στη σκανδάλη», εξηγεί η Sledgehammer. «Αυτή η ανατροφοδότηση εφαρμόζεται διαφορετικά σε διαφορετικά όπλα, δημιουργώντας μια πιο ακριβή αίσθηση του βάρους της σκανδάλης για το καθένα. Για παράδειγμα, εάν χρησιμοποιείτε ένα πλευρικό όπλο του 1911, θα αισθανθείτε μια μέτρια ένταση μόλις φτάσετε στο σημείο break, αλλά δεν θα έχει το ίδιο βάρος με εκείνο που έχει το τουφέκι σκοπευτή M1 Garand».
«Η ανάδραση που εφαρμόζεται από τον ελεγκτή DualSense δεν επηρεάζει μόνο τη σκανδάλη βολής στο Vanguard», συνεχίζει η Sledgehammer, «αλλά και τη σκανδάλη εμβέλειας, που σημαίνει ότι η ταχύτητα ανίχνευσης και το βάρος της σκανδάλης L2 αλλάζουν ανάλογα με το όπλο που χρησιμοποιείτε. Για παράδειγμα τα βαριά όπλα θα τα νιώθετε βαριά, τα ελαφρύτερα όπλα θα τα αισθάνεστε πιο ελαφριά κοκ. Επιπλέον, τα προσαρτήματα που έχετε στο όπλο σας θα παίξουν ρόλο και σε αυτό, επομένως είναι ένας παράγοντας που πρέπει να λάβετε υπόψη καθώς κάνετε τις επιλογές σας.»
Δείτε επίσης: Activision: Hack επηρεάζει πάνω από 500.000 παίκτες του “Call of Duty”!
Όλα αυτά μπαίνουν στο παιχνίδι μαζί με την υποστήριξη απτικής ανατροφοδότησης, η οποία όπως λέει η Sledgehammer θα «προσθέσει στη διαδραστική εμπειρία του παιχνιδιού».
Το Call of Duty: Vanguard θα είναι διαθέσιμο για Xbox One, Xbox Series X/S, PC, PlayStation 4 και PS5 την επόμενη Παρασκευή, 5 Νοεμβρίου.