ΑρχικήsecurityΔύο στους πέντε υπαλλήλους δεν είναι σίγουροι για το τι είναι το...

Δύο στους πέντε υπαλλήλους δεν είναι σίγουροι για το τι είναι το phishing

Η πανδημία του COVID-19 δημιούργησε μια σημαντική πρόκληση για τις επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο, καθώς φαίνεται ότι το διασκορπισμένο εργατικό δυναμικό τους δεν δίνει ιδιαίτερη σημασία στην ασφάλεια – μεγάλο ποσοστό των εργαζομένων δεν γνωρίζει ούτε τι είναι το phishing.

Η πανδημία του COVID-19 άλλαξε σαφώς τον τρόπο εργασίας των ανθρώπων και επιτάχυνε την ήδη αναπτυσσόμενη τάση εξ αποστάσεως εργασίας. Αυτό δημιούργησε επίσης νέες προκλήσεις ασφάλειας για τα τμήματα πληροφορικής, καθώς οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν τις δικές τους προσωπικές συσκευές για πρόσβαση σε εταιρικά δεδομένα και υπηρεσίες.

Η “Everywhere Enterprise” – στην οποία οι εργαζόμενοι, οι υποδομές πληροφορικής και οι πελάτες βρίσκονται παντού – έχει οδηγήσει τους υπαλλήλους στο να μην δίνουν προτεραιότητα στην ασφάλεια.

phishing

Η πλατφόρμα ασφαλείας Mobile Mountain, εξέτασε τον αντίκτυπο που είχε το lockdown στις εργασιακές συνήθειες των εργαζομένων. Πραγματοποίησε μια δημοσκόπηση σε 1.200 εργαζόμενους στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, το Βέλγιο, την Ολλανδία, την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία.

Το lockdown του COVID-19 μπορεί να έχει σηματοδοτήσει το τέλος της δουλειάς στο γραφείο όπως το γνωρίζουμε, καθώς οι επιχειρήσεις στρέφονται προς τον νέο τρόπο εργασίας.

Η μελέτη έδειξε ότι πάνω από τέσσερις στους πέντε (82%) των παγκόσμιων συμμετεχόντων συμφωνούν ότι δεν θέλουν ποτέ να επιστρέψουν στο γραφείο με πλήρη απασχόληση. Αυτό συμβαίνει παρά το γεγονός ότι ένας στους τρεις (30%) υπαλλήλους ισχυρίζονται ότι η απομόνωση από την ομάδα τους ήταν το μεγαλύτερο εμπόδιο στην παραγωγικότητα κατά τη διάρκεια του lockdown.

Το τρέχον κατανεμημένο απομακρυσμένο περιβάλλον εργασίας προκάλεσε επίσης ένα νέο τοπίο απειλών, με τους χάκερ να στοχεύουν όλο και περισσότερο τις κινητές συσκευές με επιθέσεις ηλεκτρονικού ψαρέματος (phishing).

Αυτές οι επιθέσεις κυμαίνονται από βασικές έως εξελιγμένες και είναι πιθανό να πετύχουν, με πολλούς υπαλλήλους να μην γνωρίζουν πώς να αναγνωρίζουν και να αποφεύγουν μια επίθεση ηλεκτρονικού ψαρέματος (phishing). Πάνω από δύο στους πέντε (43%) των εργαζομένων δεν είναι καν σίγουροι τι είναι μια επίθεση ηλεκτρονικού ψαρέματος (phishing).

Δύο στους τρεις (66%) συμφωνούν ότι οι εργοδότες τους έχουν τις κατάλληλες λύσεις και τεχνολογίες για να τους επιτρέψουν να εργάζονται από το σπίτι και το 72% των εργαζομένων συμφωνούν ότι η κινητή τους συσκευή ήταν σημαντική για τη διασφάλιση της παραγωγικότητάς τους κατά το lockdown.

Κάθε εταιρεία πρέπει να εφαρμόσει μια στρατηγική για τις κινητές συσκευές που να δίνει προτεραιότητα στην εμπειρία των χρηστών και να επιτρέπει στους υπαλλήλους να διατηρούν τη μέγιστη παραγωγικότητα σε οποιαδήποτε συσκευή, οπουδήποτε, χωρίς να διακυβεύεται το προσωπικό τους απόρρητο.

Οι φορητές συσκευές διαδραματίζουν πλέον πιο κρίσιμο ρόλο από το παρελθόν στην παραγωγικότητα, επομένως η ασφάλεια των κινητών συσκευών, των εφαρμογών και των χρηστών θα πρέπει να αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για κάθε CIO.

Πηγή πληροφοριών: howtogeek.com

Teo Ehc
Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS