Σύμφωνα με νέα έρευνα, οι περισσότεροι εργαζόμενοι που αντιμετωπίζουν ένα ζήτημα πληροφορικής κατά την απομακρυσμένη εργασία, δεν αναφέρουν το πρόβλημα στην ομάδα IT υποστήριξης της εταιρείας τους.
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία NetMotion διεξήγαγε τον Σεπτέμβριο έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 500 επαγγελματίες πληροφορικής και 500 εργαζόμενοι των ΗΠΑ και του Ηνωμένου Βασιλείου που δουλεύουν εξ αποστάσεως, λόγω της πανδημίας του COVID-19.
Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι πάνω από το 50% των εργαζομένων ανέφερε ότι δεν μοιράστηκε τα προβλήματα που αντιμετώπισε ως προς την τεχνολογία ή την ασφάλεια με την ομάδα IT της εταιρείας του. Ενώ το 66% των εργαζομένων δήλωσε ότι αντιμετώπισε ένα ζήτημα πληροφορικής κατά το lockdown, το 57,5% είπε ότι δεν ενημέρωσε τους επαγγελματίες IT της εταιρείας του.
Οι ερευνητές της NetMotion ανέφεραν ότι ενώ δεν ρώτησαν τους λόγους για τους οποίους οι εργαζόμενοι επέλεξαν να κρατήσουν τα προβλήματα που αντιμετώπιζαν κρυφά από τις ομάδες IT, εκτιμούν ότι ορισμένα προβλήματα “αυτοδιαγνώστηκαν”. Σε άλλες περιπτώσεις, είναι πιθανό ότι οι εργαζόμενοι θεωρούσαν ότι η συνεργασία με την ομάδα πληροφορικής θα τους έκανε να χάσουν πολύ χρόνο από τη δουλειά τους.
Ηλιακή καταιγίδα ίσως επηρεάσει την ανάκαμψη από τον τυφώνα
Αποκαλύφθηκαν τα Cybercab robotaxi και Tesla Robovan
Πώς τα εργαλεία της OpenAI επηρεάζουν τις εκλογές;
Επιπλέον, ενώ το 45% των εργαζομένων είπε ότι το τμήμα πληροφορικής της εταιρείας του εκτιμά τα σχόλια που λαμβάνει από τους υπαλλήλους της εταιρείας, το 26,2% δήλωσε ότι, από την εμπειρία του, η παροχή σχολίων στην IT ομάδα υποστήριξης “δεν αλλάζει τίποτα.”
Με άλλα λόγια, πολλοί εργαζόμενοι δεν θεωρούν σκόπιμο να ασχοληθούν με ζητήματα πληροφορικής, καθώς η αναφορά ενός ζητήματος δεν αποτελεί απαραίτητα εγγύηση ότι θα διορθωθεί από τους επαγγελματίες του κλάδου.
Οι ερευνητές επεσήμαναν ακόμη ότι εκτός από το συναίσθημα των εργαζομένων, η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι μόνο το 45,6% των ζητημάτων που αναφέρθηκαν στην ομάδα IT επιλύθηκε σε ικανοποιητικό βαθμό.
Μεταξύ του 82% των επιχειρήσεων που διαπιστώθηκε ότι παρακολουθούσαν απομακρυσμένους υπαλλήλους σε κάποιο βαθμό, η ομάδα IT δεν μπόρεσε να διαγνώσει τη βασική αιτία ενός τεχνικού ζητήματος που προκλήθηκε κατά την απομακρυσμένη εργασία.
Σύμφωνα με τους ερευνητές, ενώ υπάρχουν πολλά στοιχεία που υποστηρίζουν ότι οι ομάδες IT συμβάλλουν σε μεγάλο βαθμό στον μετριασμό προβλημάτων που προκύπτουν στους εργαζομένους κατά την απομακρυσμένη εργασία, τα ευρήματα της έρευνας υποδηλώνουν ότι υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης.
Η νούμερο ένα πρόκληση με την οποία έρχονται αντιμέτωποι οι άνθρωποι κατά την απομακρυσμένη εργασία, η οποία προκάλεσε προβλήματα στο 45,6% των ερωτηθέντων της έρευνας, ήταν η διασφάλιση αξιόπιστης απόδοσης δικτύου. Επιπλέον, προβλήματα με software κι εφαρμογές επηρέασαν επίσης σε σημαντικό βαθμό το 43,2% των ερωτηθέντων στην απόδοση και την παραγωγικότητά τους κατά την απομακρυσμένη εργασία.
Οι ανησυχίες για την κυβερνοασφάλεια κατά την απομακρυσμένη εργασία επηρέασαν το 42,8% των ερωτηθέντων, ενώ το 37,6% δήλωσε ότι απογοητεύτηκε από την απόδοση του hardware και από τις δυσκολίες διαμόρφωσης.