ΑρχικήbusinessSalesforce: Παρέχει υπηρεσίες σε επιχειρήσεις για να ανοίξουν με ασφάλεια εν μέσω...

Salesforce: Παρέχει υπηρεσίες σε επιχειρήσεις για να ανοίξουν με ασφάλεια εν μέσω COVID-19

Η Salesforce.com Inc., μία εταιρεία με έδρα τον Σαν Φρανσίσκο που παρέχει υπηρεσίες για τη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες, κυκλοφόρησε ένα λογισμικό με στόχο να βοηθήσει επιχειρήσεις και οργανισμούς να ανοίξουν ξανά με ασφάλεια εν μέσω COVID-19. Συγκεκριμένα, οι υπηρεσίες και οι εφαρμογές που παρέχει η εταιρεία, οι οποίες ονομάζονται Work.com, θα βοηθήσουν επιχειρήσεις να οργανώσουν τις βάρδιες των υπαλλήλων που θα δουλεύουν στα γραφεία τους, καθώς και να διαχειριστούν καταστάσεις έκτακτης ανάγκης. Η εταιρεία προσφέρει επίσης ένα εργαλείο που επιτρέπει στους εργαζομένους να αναφέρουν την ευεξία τους. Η Salesforce δήλωσε ότι θέλει να βοηθήσει τους οργανισμούς σε αυτή την περίπλοκη φάση αποκατάστασης και ανάκαμψης στα πλαίσια της παγκόσμιας πανδημίας. Παράλληλα, η αμερικανική κυβέρνηση είναι πρόθυμη να άρει τα περιοριστικά μέτρα σε ολόκληρη τη χώρα, σε μία προσπάθεια ανάκαμψης της οικονομίας, χωρίς ωστόσο να είναι σε θέση να παράσχει μαζικές εξετάσεις ή ανίχνευση επαφών σε εθνικό επίπεδο, ώστε να νιώθουν ασφάλεια οι Αμερικανοί πολίτες κατά την επιστροφή τους στην κανονικότητα.

Η Salesforce προσπάθησε να διαδραματίσει ενεργό ρόλο κατά τη διάρκεια της πανδημίας, παρακινώντας τους υπαλλήλους της να μείνουν στα σπίτια τους, ακόμη και πριν από την σχετική εντολή της κυβέρνησης, ενθαρρύνοντας συγχρόνως κι άλλες επιχειρήσεις να υποσχεθούν ότι δεν θα απολύσουν υπαλλήλους τους κατά τη διάρκεια αυτής της κρίσης. Με εντολή του CEO της, Marc Benioff, η εταιρεία προμηθεύτηκε 50 εκατομμύρια κομμάτια ατομικού προστατευτικού εξοπλισμού από την Κίνα για να τα διανείμει σε πολιτείες και νοσοκομεία των ΗΠΑ που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της μάχης ενάντια στον COVID-19.

Επιπλέον, η Salesforce θα χρεώνει τους οργανισμούς και τις επιχειρήσεις για την χρήση του λογισμικού που κυκλοφόρησε, εν αντιθέσει με το Care suite που έκανε το ντεμπούτο του στην αρχή της πανδημίας με στόχο να τους βοηθήσει να διαδίδουν πληροφορίες στους ενδιαφερόμενους και να παρακολουθούν την κίνηση στα social media. Ειδικότερα, κάθε δυνατότητα που θα παρέχεται μέσω της πλατφόρμας του Work.com, θα έχει τη δική της τιμή, ξεκινώντας από 5 $ ανά χρήστη ανά μήνα για το Κέντρο εντολών με λειτουργίες ευεξίας υπαλλήλων και φτάνοντας έως 50 $ ανά χρήστη ανά μήνα για τη διαχείριση καταστάσεων έκτακτης ανάγκης για τη δημόσια υγεία και τον δημόσιο τομέα. Ακόμη, το λογισμικό θα παρέχει στους πελάτες πληροφορίες από εμπειρογνώμονες σχετικά με το πότε και υπό ποιες συνθήκες θα ήταν ασφαλές να επιστρέψουν στις δουλειές τους, καθώς και δεδομένα σχετικά με κρούσματα Κορωνοϊού που μπορεί να βρίσκονται κοντά στα γραφεία τους. Τα εργαλεία βοηθούν τις εταιρείες να διαχειριστούν τους υπαλλήλους και τους επισκέπτες που μπαίνουν στα γραφεία, να προγραμματίσουν διαλείμματα των εργαζομένων και να καταγράψουν διαδικασίες, όπως τον καθαρισμό ενός χώρου, πριν την είσοδο ατόμων.

Το Work.com διαθέτει επίσης ένα εργαλείο που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να εκπαιδεύουν τους υπαλλήλους τους ώστε να μπορούν να διαχειριστούν απρόσμενες καταστάσεις. Ο εξοπλισμός και οι υπηρεσίες που παρέχει η Salesforce σε εκατοντάδες υπαλλήλους τον τελευταίο μήνα, μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση των εσόδων της εταιρείας κατά τη διάρκεια της κρίσης του COVID-19, την ίδια στιγμή που πολλές επιχειρήσεις έχουν αναστείλει μεγάλα τεχνολογικά projects λόγω του υψηλού κόστους και της πολυπλοκότητας της εγκατάστασης του απαιτούμενου εξοπλισμού. Άλλοι κατασκευαστές λογισμικού, όπως η Microsoft Corp. και η ServiceNow Inc., έχουν επίσης δείξει ανθεκτικότητα κατά την διάρκεια της πανδημίας, δεδομένου ότι αναφέρουν υψηλά κέρδη κατά την διάρκεια αυτού του τριμήνου.

Pohackontas
Pohackontashttps://www.secnews.gr
Every accomplishment starts with the decision to try.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS