Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Volkswagen (VW), Hebert Diess, παραδέχτηκε ότι η Tesla έχει σημαντικό προβάδισμα όσον αφορά στο λογισμικό που χρησιμοποιεί στο πρόγραμμα αυτόνομης οδήγησης. Αυτή η πληροφορία διέρρευσε από εσωτερικές συνομιλίες του Diess με συνεργάτες του.
Η εταιρεία πρωτοστάτησε στις ενημερώσεις over-the-air λογισμικού στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Αρχικά, είχε ειπωθεί ότι αυτό το χαρακτηριστικό θυμίζει smartphone και επιτρέπει μια καλύτερη “εμπειρία χρήστη” στο αυτοκίνητο.
Ωστόσο, η χρήση των ενημερώσεων over-the-air λογισμικού από την Tesla έχει εξελιχθεί και τώρα βρίσκεται στο επίκεντρο της προσπάθειας της αυτοκινητοβιομηχανίας να επιτύχει ένα πλήρως self-driving σύστημα.
Ηλιακή καταιγίδα ίσως επηρεάσει την ανάκαμψη από τον τυφώνα
Αποκαλύφθηκαν τα Cybercab robotaxi και Tesla Robovan
Πώς τα εργαλεία της OpenAI επηρεάζουν τις εκλογές;
Η Volkswagen το αναγνωρίζει αυτό, και ο διευθύνων σύμβουλός της, Hebert Diess, φαίνεται ότι έχει αρχίσει να “ανησυχεί”.
Το γερμανικό περιοδικό “Automobilwoche” έλαβε κάποιες εσωτερικές συνομιλίες που είχαν λάβει χώρα στη Volkswagen. Σε αυτές, λέγεται ότι ο Διευθύνων Σύμβουλος αναφέρθηκε στο λογισμικό της Tesla και παραδέχτηκε ότι είναι καλύτερο από το δικό τους και από “οποιονδήποτε άλλο κατασκευαστή αυτοκινήτων”.
Στις εσωτερικές συνομιλίες, ο Diess λέει ότι το προβάδισμα της Tesla του προκαλεί «πονοκέφαλο».
Παραδέχθηκε ότι οι πελάτες δείχνουν ικανοποιημένοι με το λογισμικό της Tesla και τις λειτουργίες του, όπως τη χρήση του τηλεφώνου για τον έλεγχο του οχήματος και το «χτίσιμο» της εμπειρίας του χρήστη γύρω από μια κεντρική οθόνη μέσα στο αυτοκίνητο.
Αλλά αυτό που προκαλεί μεγαλύτερη ανησυχία στον διευθύνοντα σύμβουλο της VW είναι η χρήση του λογισμικού της Tesla στο πρόγραμμα Autopilot:
“Αυτό που με ανησυχεί περισσότερο είναι οι δυνατότητες στα συστήματα βοήθειας. 500.000 Teslas λειτουργούν ως νευρωνικό δίκτυο που συλλέγει συνεχώς δεδομένα και παρέχει στον πελάτη μια νέα εμπειρία οδήγησης, κάθε 14 ημέρες με βελτιωμένες ιδιότητες. Κανένας άλλος κατασκευαστής αυτοκινήτων δεν μπορεί να το κάνει αυτό”.
Ο Diess ανέφερε, επίσης, ότι, σε αντίθεση με τις περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες και εταιρείες τεχνολογίας που εργάζονται στην αυτόνομη οδήγηση, η Tesla δεν βασίζεται μόνο σε εσωτερικές δοκιμές ή προσομοιώσεις για τη συλλογή δεδομένων για το πρόγραμμα Autopilot.
Η Tesla αξιοποιεί τον μεγάλο στόλο των ηλεκτρικών οχημάτων που διαθέτει (που είναι εξοπλισμένα με αισθητήρες) προκειμένου να συλλέξει δεδομένα και να βελτιώσει τα χαρακτηριστικά της.
Ο CEO της VW λέει ότι η εταιρεία του προσπαθεί να φέρει νέα χαρακτηριστικά για να ανταγωνιστεί την Tesla.
Η VW έχει ήδη δημιουργήσει πολλά χαρακτηριστικά λογισμικού για το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητό της ID3, τα οποία είναι παρόμοια με αυτά στα οχήματα Tesla. Ωστόσο, η εταιρεία αντιμετωπίζει “τεράστια” προβλήματα λογισμικού στο νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Στις συνομιλίες, που διέρρευσαν, ο Diess παρουσίασε στους διευθυντές της εταιρείας ένα γράφημα που έδειχνε την υπεροχή της Tesla έναντι των άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος παραδέχτηκε ότι έχουν ακόμα πολύ δρόμο για να φτάσουν την Tesla.
Ο Hebert Diess είχε μιλήσει και στο παρελθόν για το προβάδισμα της Tesla, αλλά όχι τόσο ανοιχτά, όπως σε αυτές τις εσωτερικές συνομιλίες με τους συνεργάτες. Στο παρελθόν, ήταν πιο αισιόδοξος σχετικά με την ικανότητα της VW να φτάσει το επίπεδο της αντίπαλης εταιρείας.