ΑρχικήBusinessΗ VW παραδέχεται το προβάδισμα της Tesla στο λογισμικό και την αυτόνομη...

Η VW παραδέχεται το προβάδισμα της Tesla στο λογισμικό και την αυτόνομη οδήγηση

VW

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Volkswagen (VW), Hebert Diess, παραδέχτηκε ότι η Tesla έχει σημαντικό προβάδισμα όσον αφορά στο λογισμικό που χρησιμοποιεί στο πρόγραμμα αυτόνομης οδήγησης. Αυτή η πληροφορία διέρρευσε από εσωτερικές συνομιλίες του Diess με συνεργάτες του.

Η εταιρεία πρωτοστάτησε στις ενημερώσεις over-the-air λογισμικού στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Αρχικά, είχε ειπωθεί ότι αυτό το χαρακτηριστικό θυμίζει smartphone και επιτρέπει μια καλύτερη “εμπειρία χρήστη” στο αυτοκίνητο.

Ωστόσο, η χρήση των ενημερώσεων over-the-air λογισμικού από την Tesla έχει εξελιχθεί και τώρα βρίσκεται στο επίκεντρο της προσπάθειας της αυτοκινητοβιομηχανίας να επιτύχει ένα πλήρως self-driving σύστημα.

#secnews #solarstorm #hurricane 

Ηλιακή καταιγίδα ίσως επηρεάσει την ανάκαμψη από τον τυφώνα. Σοβαρές συνθήκες ηλιακής καταιγίδας θα μπορούσαν να παρεμποδίσουν τις συνεχιζόμενες προσπάθειες ανάκαμψης για τους τυφώνες Helene και Milton, διακόπτοντας τις δορυφορικές επικοινωνίες, τα δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας και τις υπηρεσίες GPS, προειδοποίησε την Πέμπτη το Διαστημικό Κέντρο Πρόβλεψης Καιρού των ΗΠΑ. Μια στεμματική εκπομπή μάζας (CME) έπληξε τη Γη σήμερα το πρωί στις 11:17 π.μ., διαταράσσοντας το μαγνητικό πεδίο της Γης και επιτυγχάνοντας συνθήκες γεωμαγνητικής καταιγίδας G4 (σοβαρή) στις 12:57 μ.μ., ανέφερε το πρακτορείο.

00:00 Εισαγωγή
00:19 Προβλήματα ηλιακής καταιγίδας
01:15 Όλεθρος στη μαγνητόσφαιρα
01:47 Ηλιακές καταιγίδες Μαΐου

Μάθετε περισσότερα: https://www.secnews.gr/624672/iliaki-kataigida-mporei-epireasei-anakampsi-apo-tifona/

Follow us:
Facebook:  https://www.facebook.com/SecNews 
Instagram:  https://www.instagram.com/secnews.gr/  
X (Twitter):   https://twitter.com/Secnews_GR
TikTok:    https://www.tiktok.com/@secnewsgr

#secnews #solarstorm #hurricane

Ηλιακή καταιγίδα ίσως επηρεάσει την ανάκαμψη από τον τυφώνα. Σοβαρές συνθήκες ηλιακής καταιγίδας θα μπορούσαν να παρεμποδίσουν τις συνεχιζόμενες προσπάθειες ανάκαμψης για τους τυφώνες Helene και Milton, διακόπτοντας τις δορυφορικές επικοινωνίες, τα δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας και τις υπηρεσίες GPS, προειδοποίησε την Πέμπτη το Διαστημικό Κέντρο Πρόβλεψης Καιρού των ΗΠΑ. Μια στεμματική εκπομπή μάζας (CME) έπληξε τη Γη σήμερα το πρωί στις 11:17 π.μ., διαταράσσοντας το μαγνητικό πεδίο της Γης και επιτυγχάνοντας συνθήκες γεωμαγνητικής καταιγίδας G4 (σοβαρή) στις 12:57 μ.μ., ανέφερε το πρακτορείο.

00:00 Εισαγωγή
00:19 Προβλήματα ηλιακής καταιγίδας
01:15 Όλεθρος στη μαγνητόσφαιρα
01:47 Ηλιακές καταιγίδες Μαΐου

Μάθετε περισσότερα: https://www.secnews.gr/624672/iliaki-kataigida-mporei-epireasei-anakampsi-apo-tifona/

Follow us:
Facebook: https://www.facebook.com/SecNews
Instagram: https://www.instagram.com/secnews.gr/
X (Twitter): https://twitter.com/Secnews_GR
TikTok: https://www.tiktok.com/@secnewsgr

0

YouTube Video VVVDWG45SzRBbWhLQjFZMjNHbjY5YWV3Lmg4VGJwLS1OZnFR

Ηλιακή καταιγίδα ίσως επηρεάσει την ανάκαμψη από τον τυφώνα

SecNewsTV 5 hours ago

Η Volkswagen το αναγνωρίζει αυτό, και ο διευθύνων σύμβουλός της, Hebert Diess, φαίνεται ότι έχει αρχίσει να “ανησυχεί”.

Το γερμανικό περιοδικό “Automobilwoche” έλαβε κάποιες εσωτερικές συνομιλίες που είχαν λάβει χώρα στη Volkswagen. Σε αυτές, λέγεται ότι ο Διευθύνων Σύμβουλος αναφέρθηκε στο λογισμικό της Tesla και παραδέχτηκε ότι είναι καλύτερο από το δικό τους και από “οποιονδήποτε άλλο κατασκευαστή αυτοκινήτων”.

Στις εσωτερικές συνομιλίες, ο Diess λέει ότι το προβάδισμα της Tesla του προκαλεί «πονοκέφαλο».

Παραδέχθηκε ότι οι πελάτες δείχνουν ικανοποιημένοι με το λογισμικό της Tesla και τις λειτουργίες του, όπως τη χρήση του τηλεφώνου για τον έλεγχο του οχήματος και το «χτίσιμο» της εμπειρίας του χρήστη γύρω από μια κεντρική οθόνη μέσα στο αυτοκίνητο.

Αλλά αυτό που προκαλεί μεγαλύτερη ανησυχία στον διευθύνοντα σύμβουλο της VW είναι η χρήση του λογισμικού της Tesla στο πρόγραμμα Autopilot:

“Αυτό που με ανησυχεί περισσότερο είναι οι δυνατότητες στα συστήματα βοήθειας. 500.000 Teslas λειτουργούν ως νευρωνικό δίκτυο που συλλέγει συνεχώς δεδομένα και παρέχει στον πελάτη μια νέα εμπειρία οδήγησης, κάθε 14 ημέρες με βελτιωμένες ιδιότητες. Κανένας άλλος κατασκευαστής αυτοκινήτων δεν μπορεί να το κάνει αυτό”.

Ο Diess ανέφερε, επίσης, ότι, σε αντίθεση με τις περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες και εταιρείες τεχνολογίας που εργάζονται στην αυτόνομη οδήγηση, η Tesla δεν βασίζεται μόνο σε εσωτερικές δοκιμές ή προσομοιώσεις για τη συλλογή δεδομένων για το πρόγραμμα Autopilot.

Tesla

Η Tesla αξιοποιεί τον μεγάλο στόλο των ηλεκτρικών οχημάτων που διαθέτει (που είναι εξοπλισμένα με αισθητήρες) προκειμένου να συλλέξει δεδομένα και να βελτιώσει τα χαρακτηριστικά της.

Ο CEO της VW λέει ότι η εταιρεία του προσπαθεί να φέρει νέα χαρακτηριστικά για να ανταγωνιστεί την Tesla.

Η VW έχει ήδη δημιουργήσει πολλά χαρακτηριστικά λογισμικού για το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητό της ID3, τα οποία είναι παρόμοια με αυτά στα οχήματα Tesla. Ωστόσο, η εταιρεία αντιμετωπίζει “τεράστια” προβλήματα λογισμικού στο νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Στις συνομιλίες, που διέρρευσαν, ο Diess παρουσίασε στους διευθυντές της εταιρείας ένα γράφημα που έδειχνε την υπεροχή της Tesla έναντι των άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος παραδέχτηκε ότι έχουν ακόμα πολύ δρόμο για να φτάσουν την Tesla.

Ο Hebert Diess  είχε μιλήσει και στο παρελθόν για το προβάδισμα της Tesla, αλλά όχι τόσο ανοιχτά, όπως σε αυτές τις εσωτερικές συνομιλίες με τους συνεργάτες. Στο παρελθόν, ήταν πιο αισιόδοξος σχετικά με την ικανότητα της VW να φτάσει το επίπεδο της αντίπαλης εταιρείας.

Digital Fortress
Digital Fortresshttps://www.secnews.gr
Pursue Your Dreams & Live!
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS