ΑρχικήsecurityFTC: Απαγορεύει σε εταιρεία προώθησης δεδομένων να πωλεί τα δεδομένα τοποθεσίας Αμερικανών

FTC: Απαγορεύει σε εταιρεία προώθησης δεδομένων να πωλεί τα δεδομένα τοποθεσίας Αμερικανών

Σήμερα, η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (FTC) απαγόρευσε στην εταιρεία προώθησης δεδομένων Outlogic, πρώην X-Mode Social, την πώληση δεδομένων τοποθεσίας των Αμερικανών που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για σκοπούς παρακολούθησης.

Δείτε επίσης: Δωρεάν συνδρομές: Η FTC θέλει να διευκολύνει την ακύρωση τους από τους καταναλωτές

εταιρεία προώθησης δεδομένων

Με βάση την απόφαση που εκδόθηκε σήμερα, απαγορεύεται στις εταιρεία προώθησης δεδομένων να μοιράζονται και να πωλούν ευαίσθητα δεδομένα τοποθεσίας των χρηστών. Η Outlogic πρέπει τώρα να διαγράψει όλα τα παράνομα συλλεγμένα ευαίσθητα τοπικά δεδομένα, συμπεριλαμβανομένων οποιωνδήποτε μοντέλων ή αλγορίθμων προκύπτουν από αυτά τα δεδομένα.

Αυτή η ενέργεια ανταποκρίνεται στις πρακτικές των εταιρειών προώθησης δεδομένων που αποκαλύπτουν την τοποθεσία των ατόμων και αποκαλύπτουν ακόμα πιο ευαίσθητες πληροφορίες, όπως ιατρικές επισκέψεις και θρησκευτικές συμμετοχές.

Η καταγγελία της FTC φωτίζει το παρελθόν της Outlogic, όπου πωλούσε τα δεδομένα τοποθεσίας των καταναλωτών σε εκατοντάδες πελάτες από διάφορους κλάδους, όπως η κτηματομεσιτική, οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και ο δημόσιος τομέας. Παρά τις ενέργειες αυτές, η FTC αναφέρει ότι η εταιρεία δεν είχε πρωτόκολλα για την αφαίρεση ευαίσθητων τοποθεσιών από τα πωλούμενα αρχικά δεδομένα.

Για να γίνουν τα πράγματα χειρότερα, ακόμα και όταν οι άνθρωποι επέλεγαν να μην χρησιμοποιήσουν τα δεδομένα τοποθεσίας τους για εμπορικούς σκοπούς, η Outlogic μερικές φορές αγνόησε τις αποφάσεις τους.

Σύμφωνα με την πρόεδρο της FTC, Lina M. Khan, “οι τοποθεσίες δεδομένων μπορούν να αποκαλύψουν όχι μόνο πού ζει κάποιος και με ποιους περνάει τον χρόνο του, αλλά επίσης, για παράδειγμα, ποιες ιατρικές αγωγές ακολουθεί και πού πιστεύει.

Η ενέργεια της FTC εναντίον της X-Mode καθιστά σαφές ότι οι επιχειρήσεις δεν έχουν ελεύθερη άδεια να διαφημίζουν και να πωλούν ευαίσθητα τοποθεσιακά δεδομένα των Αμερικανών. Με το να εξασφαλίζει για πρώτη φορά απαγόρευση χρήσης και πώλησης ευαίσθητων δεδομένων τοποθεσίας, η FTC συνεχίζει το κρίσιμο έργο της για την προστασία των Αμερικανών από παραβιαστικούς μεσάζοντες δεδομένων και ανεξέλεγκτη εταιρική παρακολούθηση.

FTC
Δείτε ακόμα: FTC: Πρόστιμο 245 εκατ. δολάρια στην Epic Games για το Fortnite

Η Outlogic εξειδικεύεται στην πώληση και αδειοδότηση ακριβών δεδομένων τοποθεσίας που προέρχονται από τις ιδιόκτητες κινητές εφαρμογές της, εφαρμογές τρίτων που χρησιμοποιούν την ενσωμάτωση λογισμικού της (SDK) και αγοράζοντας δεδομένα από άλλους μεσίτες.

Ωστόσο, δεν ενημέρωσε επαρκώς τους χρήστες των εφαρμογών τους (Drunk Mode και Walk Against Humanity) ή των εφαρμογών τρίτων που χρησιμοποιούσαν το SDK της Outlogic για τη χρήση των δεδομένων τοποθεσίας τους.

Η Outlogic επίσης είχε αδυναμίες στο να παρέχει πλήρεις αποκαλύψεις σχετικά με το ποιος θα μπορούσε να αγοράσει τα δεδομένα τοποθεσίας των χρηστών και απέτυχε να λάβει ενημερωμένη συγκατάθεση από τους καταναλωτές για την πρόσβαση στα ευαίσθητα δεδομένα τοποθεσίας τους, μια κρίσιμη παράλειψη που σημειώνεται στην καταγγελία της FTC.

Επιπλέον, η ανεπαρκής τεχνική προστασία της Outlogic οδήγησε στην αγνόηση αιτημάτων από ορισμένους χρήστες του Android για αποχώρηση από την παρακολούθηση και τις εξατομικευμένες διαφημίσεις.

Δείτε επίσης: FTC: Προσπαθεί ξανά να μπλοκάρει την εξαγορά της Activision Blizzard από τη Microsoft

Η διαμεσολάβηση δεδομένων λειτουργεί μέσω της συλλογής, ανάλυσης και πώλησης πληροφοριών. Οι διαμεσολαβητές δεδομένων, συλλέγουν πληροφορίες από διάφορες πηγές, όπως δημόσια αρχεία, ιστοσελίδες και κοινωνικά δίκτυα. Αφού συλλέξουν τα δεδομένα, τα αναλύουν για να δημιουργήσουν προφίλ χρηστών. Αυτά τα προφίλ μπορεί να περιλαμβάνουν πληροφορίες όπως ηλικία, φύλο, επαγγελματικό τίτλο, ενδιαφέροντα και συμπεριφορές αγοράς.

Τέλος, οι διαμεσολαβητές δεδομένων πωλούν αυτά τα προφίλ σε επιχειρήσεις και οργανισμούς που χρησιμοποιούν τα δεδομένα για διάφορους σκοπούς, όπως τον στοχευμένο μάρκετινγκ, την έρευνα αγοράς ή την ανάπτυξη νέων προϊόντων. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι οι διαμεσολαβητές δεδομένων πρέπει να συμμορφώνονται με τους νόμους και τους κανονισμούς περί προστασίας δεδομένων. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να λαμβάνουν τη συγκατάθεση των χρηστών πριν συλλέξουν ή χρησιμοποιήσουν τα δεδομένα τους.

Πηγή: bleepingcomputer

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS