ΑρχικήinetΔωρεάν συνδρομές: Η FTC θέλει να διευκολύνει την ακύρωση τους από τους...

Δωρεάν συνδρομές: Η FTC θέλει να διευκολύνει την ακύρωση τους από τους καταναλωτές

Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (FTC) πρότεινε πρόσφατα νέους κανονισμούς που, αν εγκριθούν, θα διευκολύνουν τους Αμερικανούς πολίτες να ακυρώνουν δωρεάν δοκιμές και συνδρομές που δεν χρειάζονται ή δεν θέλουν πλέον.

Η FTC θέλει να διευκολύνει τους καταναλωτές να ακυρώνουν δωρεάν συνδρομές

Ο νέος κανονισμός, που αποκαλύφθηκε την περασμένη Πέμπτη, θα επεκταθεί εκτενώς σε όλο το οικονομικό σύστημα των ΗΠΑ, καλύπτοντας τόσο τις ψηφιακές όσο και τις φυσικές συνδρομές. Ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών θα υπόκειται σε αυτή την οδηγία, όπως οι συνδρομές σε γυμναστήρια, η διαδικτυακή ροή και οι εμπειρίες αγορών, τα πακέτα υπηρεσιών καλωδιακής τηλεόρασης και οι κλασικές έντυπες εκδόσεις.

Ο κανονισμός της FTC θα μπορούσε να έχει σημαντικές επιπτώσεις σε ορισμένες από τις σημαντικότερες εταιρείες λιανικής πώλησης και διαδικτυακές πλατφόρμες σε ολόκληρη την Αμερική, καθώς και σε ένα ευρύ φάσμα μικρότερων εταιρειών. Θα επηρεάσει εκατομμύρια καταναλωτές σχεδόν σε κάθε πτυχή της ζωής τους, δεδομένου ότι τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που βασίζονται σε συνδρομές έχουν πλέον ενσωματωθεί σε πολλούς κλάδους, όπως το music streaming, τα βιντεοπαιχνίδια, η φροντίδα κατοικίδιων ζώων και πολλά άλλα.

Δείτε επίσης: Πώς να ακυρώσετε τις συνδρομές σας σε iPhone και Android;

Στην τηλεδιάσκεψη της Τετάρτης, η πρόεδρος της FTC Lina Khan εξέφρασε την αποδοκιμασία της για το γεγονός ότι οι Αμερικανοί πρέπει συχνά να περάσουν διάφορα εμπόδια προκειμένου απλά να ακυρώσουν τις συνδρομές τους.

δωρεάν συνδρομές

Ουσιαστικά, ο νέος κανόνας αποσκοπεί στην προστασία των καταναλωτών από επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν παραπλανητικές ή επαχθείς τακτικές που τους δυσκολεύουν να διακόψουν μια συνδρομή για την οποία αρχικά υπέγραψαν ηλεκτρονικά. Αυτό περιλαμβάνει την απαίτηση από τους πελάτες να ταχυδρομήσουν έντυπα και χαρτιά πριν ακυρώσουν τη συνδρομή τους. Οι εταιρείες θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν υψηλά ημερήσια πρόστιμα, καθώς και επιστροφές χρημάτων στους καταναλωτές που μπορεί να ζητήσει η FTC, εάν παραβιάσουν αυτόν τον προκαθορισμένο κανόνα. Επί του παρόντος, ενώ η FTC είναι σε θέση να εφαρμόσει τέτοιου είδους κανονισμούς σε ορισμένους τομείς, όπως το τηλεμάρκετινγκ, όπου έχουν ήδη θεσπιστεί κανόνες ακύρωσης, δεν υπάρχουν παρόμοιοι περιορισμοί σε όλους τους κλάδους, όπως θα παρείχε ο παρών.

Πηγή πληροφοριών: edition.cnn.com

Teo Ehc
Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS