ΑρχικήsecurityMetropolitan Opera: Ποια συστήματα επηρέασε η κυβερνοεπίθεση

Metropolitan Opera: Ποια συστήματα επηρέασε η κυβερνοεπίθεση

Έχει περάσει μια ολόκληρη εβδομάδα από τότε που μια κυβερνοεπίθεση έπληξε τη Metropolitan Opera, ρίχνωντας της το site και κλείνοντας τα ταμεία της.

Έτσι, εκατοντάδες λάτρεις της Opera περίμεναν υπομονετικά στην ουρά το απόγευμα της Τρίτης με ανάμεικτα συναισθήματα, κυμαινόμενα μεταξύ άγχους και προσμονής για το τι θα ακολουθήσει.

Δείτε επίσης: HTML smuggling τεχνική χρησιμοποιεί αρχεία SVG και διανέμει το QBot

Metropolitan  Κυβερνοεπίθεση Όπερα

Η Metropolitan Opera επρόκειτο να ανεβάσει τη μεγαλειώδη old-school παραγωγή του Verdi «Aida» σε 45 λεπτά, και 300 άτομα που περίμεναν στην ουρά κατάφεραν να προμηθευτούν τα τελευταία γενικής εισόδου εισιτήρια πληρώνοντας μόλις 50 δολάρια. Ο λόγος είναι ότι μια κυβερνοεπίθεση ανάγκασε την Metropolitan Opera να τα προσφέρει ως λύση μέχρι να αποκατασταθούν πλήρως τα συστήματα των υπολογιστών της.

Κάποιοι φοβόντουσαν μια κατάσταση ποδοπατήματος, με τους λάτρεις της Opera να αναζητούν τις καλύτερες θέσεις.

Ο κόσμος όμως, μέσα στον χάος ήταν αρκετά ψύχραιμος. Ο κόσμος που είχε αγοράσει τα εισιτήριά γενικής εισδοχής του στο site του Lincoln Center, κατευθύνθηκε στους πλάγιους διαδρόμους, των 3.800 θέσεων αίθουσας, του Metropolitan.
Εκεί, οι κλητήρες τους παρέδωσαν αυτοσχέδια εισιτήρια, με τους αριθμούς των θέσεων τους γραμμένους χειρόγραφα με μαύρο μαρκαδόρο, τα οποία διανεμήθηκαν με σειρά προτεραιότητας.

Η επίθεση στη Metropolitan Opera, τον μεγαλύτερο οργανισμό παραστατικών τεχνών στις Ηνωμένες Πολιτείες, έριξε εκτός λειτουργίας το σύστημα έκδοσης εισιτηρίων.
Συνήθως διαχειρίζεται περίπου 200.000 $ σε πωλήσεις καθημερινά τη συγκεκριμένη την εποχή του χρόνου και κατέρριψε το σύστημα μισθοδοσίας της εταιρείας, αναγκάζοντάς την να «κόψει» επιταγές για μερικούς από τους 3.000 εργαζομένους πλήρους και μερικής απασχόλησης.

Δείτε επίσης: Microsoft Cyber Signals: Ευπάθειες σε κρίσιμες υποδομές

Metropolitan  Κυβερνοεπίθεση Όπερα

«Με αυτή την επίθεση, νιώθουμε σαν να έχουμε μπει στον ένατο κύκλο της κόλασης» (αναφορά στη Κόλαση του Δάντη) , δήλωσε την Τρίτη ο Peter Gelb, γενικός διευθυντής της Metropolitan Opera, κατά τη διάρκεια ενός διαλλείματος σε μια πρόβα για την επερχόμενη αγγλόφωνη εορταστική παραγωγή του «The Magic Flute».

Η υποστήριξη της Metropolitan Opera προς την Ουκρανία, (είχε ανεβάσει και το “A Concert for Ukraine” την περασμένη σεζόν) βοήθησε να οργανώσει μια περιοδεία από τη νεοσύστατη Ουκρανική Ορχήστρα Ελευθερίας.
Μια από τις εξέχουσες πριμαντόνες του Metropolitan, η Ρωσίδα σοπράνο Anna Netrebko, αφού αρνήθηκε να συμμετάσχει στο έργο και να αποστασιοποιηθεί από τον Vladimir V. Putin οδήγησε σε εικασίες ότι η Ρωσία μπορεί να βρίσκεται πίσω από την κυβερνοεπίθεση.

«Μπορώ να καταλάβω γιατί μπορεί να υπάρχει εικασία ότι η Ρωσία βρίσκεται πίσω από αυτό, δεδομένης της σθεναρής καταδίκης του Πούτιν στην Metropolitan Opera για της υπεράσπισης της Ουκρανίας», είπε. «Αλλά δεν πιστεύουμε ότι ο Πούτιν είναι ο εγκέφαλος πίσω από αυτές τις κυβενοεπιθέσεις.»

Ο Gelb αρνήθηκε να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το ποιος ήταν πίσω από την επίθεση. Ωστόσο, ειδικοί στον τομέα της κυβερνοασφάλειας είπαν ότι, δεδομένου του χρόνου που χρειάστηκε το Metropolitan να ανακτήσει τα συστήματα του, φαινόταν να είναι ransomware.

Το Ransomware έχει γίνει παγκόσμια μάστιγα. Μια επίθεση αυτό το φθινόπωρο έπληξε την κυβέρνηση της κομητείας Suffolk, στο Long Island, βγάζοντας την ως επι το πλέιστον εκτός σύνδεσης. Πριν από πέντε χρόνια, μια από τις μεγαλύτερες επιθέσεις ransomware επηρέασε χιλιάδες υπολογιστές σε εταιρείες στην Ευρώπη, πανεπιστήμια στην Ασία και νοσοκομεία στη Βρετανία.

Δείτε επίσης: Royal ransomware: Επιτίθεται σε οργανισμούς υγειονομικής περίθαλψης

Metropolitan  Κυβερνοεπίθεση Όπερα

Ο Justin Cappos, εμπειρογνώμονας κυβερνοασφάλειας στο τμήμα επιστήμης και μηχανικής υπολογιστών του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης, είπε ότι οι χάκερ που πραγματοποιούν τέτοιες κυβερνοεπιθέσεις συνήθως προέχονται από την Ρωσία και την Ανατολική Ευρώπη και συχνά ζητούν λύτρα σε Bitcoin.

«Κάθε οργανισμός πρέπει να ενδιαφέρεται για την ασφάλεια του στον κυβερνοχώρο, ακόμη και πολιτιστικοί οργανισμοί όπως το Metropolitan», είπε ο Cappos. Πρόσθεσε ότι «κανείς δεν είναι ασφαλής».

Η Metropolitan Opera, ακόμα και τώρα που δέχτηκε την επίθεση, κατάφερε να φέρει εις πέρας όλα τα acts, σκηνοθετώντας τα «Rigoletto» και «Aida» του Βέρντι » και τη νέα παραγωγή του «The Hours» του Kevin Puts.

Με τον πόλεμο να συνεχίζετε στην Ευρώπη, το ρεκόρ πληθωρισμού και τις συνεχιζόμενες επιπτώσεις της πανδημίας, τα πολιτιστικά ιδρύματα σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένου του Met αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα.

«Οι ζωές όλων έχουν ανατραπεί» πρόσθεσε «Αλλά θα το ξεπεράσουμε».

Πηγή πληροφοριών: nytimes.com

SecNews
SecNewshttps://www.secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS