ΑρχικήsecurityT-Mobile: Συμφωνεί να πληρώσει $ 350 εκατομμύρια σε πελάτες για την περσινή...

T-Mobile: Συμφωνεί να πληρώσει $ 350 εκατομμύρια σε πελάτες για την περσινή παραβίαση δεδομένων

Η T-Mobile, η γνωστή εταιρεία τηλεπικοινωνιών, συμφώνησε να πληρώσει 350 εκατομμύρια δολάρια για να διευθετήσει τις πολλαπλές συλλογικές αγωγές που δέχτηκε μετά από παραβίαση δεδομένων που αποκαλύφθηκε πέρυσι και επηρέασε δεκάδες εκατομμύρια ανθρώπους.

T-Mobile παραβίαση δεδομένων

Στον προτεινόμενο διακανονισμό που ανακοινώθηκε την Παρασκευή, η T-Mobile συμφώνησε επίσης να δαπανήσει επιπλέον 150 εκατομμύρια δολάρια για την ενίσχυση της ασφάλειας στον κυβερνοχώρο, μέχρι το τέλος του 2023. Τα δικαστικά έγγραφα που περιγράφουν την προτεινόμενη συμφωνία κατατέθηκαν στο Περιφερειακό Δικαστήριο των ΗΠΑ για τη Δυτική Περιφέρεια του Missouri.

Δείτε επίσης: T-Mobile: Πουλά δεδομένα σε διαφημιστές, αλλά όχι χρηστών iPhone

Περισσότεροι από 76 εκατομμύρια κάτοικοι των ΗΠΑ επηρεάστηκαν από την παραβίαση δεδομένων στην T-Mobile. Κατά τις αρχικές αποκαλύψεις σχετικά με την παραβίαση, η T-Mobile είχε πει ότι πίστευε ότι ένας hacker είχε κλέψει πληροφορίες για περίπου 53 εκατομμύρια σημερινούς, πρώην ή υποψήφιους πελάτες. Η εταιρεία ξεκίνησε τη διερεύνηση της παραβίασης τον Αύγουστο του 2021, μετά από μια αναφορά του Vice η οποία έλεγε ότι υπήρχαν ισχυρισμοί για πώληση δεδομένων πελατών της T-Mobile σε ένα φόρουμ (αριθμοί κοινωνικής ασφάλισης, ονόματα, διευθύνσεις και πληροφορίες άδειας οδήγησης).

Εάν εγκριθεί, τα 350 εκατομμύρια δολάρια της T-Mobile θα διατεθούν σε ένα ταμείο που καλύπτει πληρωμές για τους πελάτες που έκαναν αγωγές, καθώς και νομικές και διοικητικές αμοιβές. Η T-Mobile θα έχει στη διάθεσή της 10 ημέρες για να τοποθετήσει χρήματα στο ταμείο. Η συμφωνία διακανονισμού δεν περιέχει εκτιμήσεις σχετικά με το ποσό που μπορεί να αναμένει να λάβει κάθε ενάγων, αν και είναι δύσκολο να εκτιμηθεί κάτι τέτοιο έως ότου είναι σαφές πόσα άτομα θα υποβάλουν αξιώσεις.

Δείτε επίσης: Kylie Jenner και Kim Kardashian για Instagram: Μην αντιγράφετε το TikTok!

Η μήνυση που η T-Mobile ελπίζει να διευθετήσει, κατηγόρησε την εταιρεία ότι δεν προστατεύει τα δεδομένα των πρώην, νυν και υποψήφιων πελατών της, ότι δεν ειδοποιεί σωστά τα άτομα που μπορεί να έχουν επηρεαστεί και ότι γενικά έχει “ανεπαρκή ασφάλεια δεδομένων“. Η T-Mobile αρνείται αυτούς τους ισχυρισμούς στη συμφωνία, λέγοντας ότι ο διακανονισμός δεν συνιστά παραδοχή ενοχής.

T-Mobile αγωγές
T-Mobile: Συμφωνεί να πληρώσει $ 350 εκατομμύρια σε πελάτες για την περσινή παραβίαση δεδομένων

Οι πελάτες είναι πρώτοι σε ό,τι κάνουμε και η προστασία των πληροφοριών τους αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα“, ανέφερε η T-Mobile σε δήλωσή της, στην ιστοσελίδα της την Παρασκευή. “Όπως κάθε εταιρεία, δεν έχουμε ανοσία σε αυτές τις εγκληματικές επιθέσεις. Οι προσπάθειές μας να προστατευτούμε από αυτές συνεχίζονται και τον περασμένο χρόνο διπλασιάσαμε το εκτεταμένο πρόγραμμα ασφάλειας στον κυβερνοχώρο“.

Η T-Mobile πρόσθεσε ότι έχει δημιουργήσει ένα “γραφείο μετασχηματισμού κυβερνοασφάλειας” και έχει προσλάβει την εταιρεία κυβερνοασφάλειας Mandiant καθώς και τις εταιρείες συμβούλων Accenture και KPMG για να σχεδιάσουν στρατηγικές και να εκτελέσουν σχέδια” για τη βελτίωση της στάσης της στον κυβερνοχώρο.

Δείτε επίσης: iCloud Passwords για Windows: Υποστηρίζει τη δημιουργία κωδικών 2FA

Η T-Mobile αναμένει ότι ο διακανονισμός θα εγκριθεί το νωρίτερο τον Δεκέμβριο, σύμφωνα με την κατάθεση της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, αν και προειδοποίησε ότι οι προσφυγές ή άλλες διαδικασίες θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε καθυστερήσεις.

Πηγή: The Verge

Digital Fortress
Digital Fortresshttps://www.secnews.gr
Pursue Your Dreams & Live!

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS