Οι διάσημες αδερφές Kylie Jenner και Kim Kardashian επέκριναν το Instagram, καλώντας την εφαρμογή να σταματήσει να μιμείται το δημοφιλές app TikTok.
Οι δύο αδερφές έκαναν post, το οποίο είδαν οι εκατοντάδες εκατομμύρια followers τους στο Instagram. Το δημόσιο μήνυμα έγραφε: “Κάντε ξανά το Instagram Instagram. Σταματήστε την προσπάθεια να γίνετε tiktok. Θέλω απλώς να βλέπω χαριτωμένες φωτογραφίες των φίλων μου“, ανέφερε η ανάρτηση.
Δείτε επίσης: Οποιοσδήποτε μπορεί να μετατρέψει οποιαδήποτε δημόσια φωτογραφία Instagram σε Reel
Ο Mark Zuckerberg, Διευθύνων Σύμβουλος της Meta, που κατέχει το Facebook και το Instagram, πιέζει για σύντομα βίντεο, για να μπορέσει να ανταγωνιστεί το TikTok, που κυριαρχεί σε αυτόν τον τομέα.
Europol: Εξάρθρωσε την πλατφόρμα Ghost - Σύλληψη εγκληματιών
Neuralink: Έγκριση FDA για επαναστατική συσκευή Blindsight
Ανακάλυψη: Μαύρη τρύπα σκοτώνει το γαλαξία της
Η Kylie Jenner και η Kim Kardashian, όπως και οι άλλες αδελφές τους έχουν μεγάλη επιρροή στα social media. Η Jenner έχει 360 εκατομμύρια ακόλουθους στο Instagram, ενώ η Kardashian έχει 326 εκατομμύρια. Το 2018, η Jenner έγραψε στο Twitter ότι δεν χρησιμοποιούσε πια το Snapchat μετά τον επανασχεδιασμό της εφαρμογής. Αυτό το απλό post προκάλεσε πτώση της μετοχής της μητρικής εταιρείας, Snap, κατά 8% σε μια ημέρα. Η εκτιμώμενη ζημιά εκείνη την εποχή ήταν πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε αγοραία αξία.
Δείτε επίσης: Πώς να απενεργοποιήσετε το Dark Mode στο Instagram;
Το timing δεν είναι καλό για την Meta. Την περασμένη εβδομάδα, η εταιρεία ανακοίνωσε έναν επανασχεδιασμό για την εφαρμογή Facebook που εισάγει την καρτέλα “Home” ως default feed, και έχει πολλά κοινά με το TikTok.
Πρόκειται για ένα ατέλειωτο scroll που βασίζεται σε αλγόριθμους και δίνει προτεραιότητα στο ψυχαγωγικό περιεχόμενο που θέλουν να βλέπουν οι χρήστες, ακόμα κι αν προέρχεται από αγνώστους. Όπως και το TikTok, έχει σχεδιαστεί για να κρατά τους ανθρώπους στο Facebook όσο το δυνατόν περισσότερο. Ενημερώσεις από φίλους θα βρίσκονται σε μια άλλη καρτέλα που ονομάζεται “Feeds“.
Όσον αφορά στο Instagram, η Meta ανακοίνωσε ότι κάθε βίντεο που δημοσιεύουν οι χρήστες με διάρκεια κάτω των 15 λεπτών θα γίνει αυτόματα reel και “μπορεί να είναι κατάλληλο για να το προτείνουν και να το δουν περισσότερα άτομα“.
Δείτε επίσης: Οι νέοι προτιμούν TikTok και Instagram για τις αναζητήσεις τους αντί για Google Search και Maps
Το Instagram είχε κάνει και άλλες αλλαγές πριν από αυτήν την ανακοίνωση. Τον Μάρτιο, παρουσίασε τα “Favorites” και “Following” feeds. Στην ανακοίνωσή της, ανέφερε: “Με την πάροδο του χρόνου, θα προσθέσουμε περισσότερες προτάσεις στο feed σας με βάση τα ενδιαφέροντά σας“.
Αν οι αλλαγές αυτές στο Instagram σας θυμίζουν πολύ το TikTok, δεν είστε οι μόνοι αφού η Kylie Jenner και η Kim Kardashian δεν δίστασαν να εκφράσουν δημόσια τη δυσαρέσκειά τους.