ΑρχικήinetFacebook: Τέλος οι εξατομικευμένες διαφημίσεις για ευαίσθητα θέματα

Facebook: Τέλος οι εξατομικευμένες διαφημίσεις για ευαίσθητα θέματα

Το Facebook αλλάζει την πολιτική του μη επιτρέποντας τις στοχευμένες και εξατομικευμένες διαφημίσεις γύρω από ευαίσθητα θέματα όπως η φυλή, η εθνικότητα, οι πολιτικές πεποιθήσεις, η θρησκεία ή ο σεξουαλικός προσανατολισμός. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία που πρόσφατα μετονομάστηκε σε Meta, δήλωσε ότι η δυνατότητα στόχευσης από τους διαφημιστές γύρω από τέτοιου είδους θέματα θα αρχίσει να καταργείται από τις 19 Ιανουαρίου 2022. Οι αλλαγές των ρυθμίσεων του Facebook φαίνεται να επηρεάζει χιλιάδες “tags”.

Facebook: Τέλος οι εξατομικευμένες διαφημίσεις για ευαίσθητα θέματα
Facebook: Τέλος οι εξατομικευμένες διαφημίσεις για ευαίσθητα θέματα

Δείτε επίσης: Facebook whistleblower: Η εταιρεία απέτυχε και στην κλιματική αλλαγή

Το Facebook αποφάσισε να τερματίσει την συγκεκριμένη υπηρεσία καθώς η στόχευση μέσω της ρύθμισης Detailed Targeting θα μπορούσε πολύ εύκολα να αξιοποιηθεί με λάθος τρόπο. Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο product marketing, Graham Mudd, οι ειδικοί ανέφεραν ότι μια τέτοια ρύθμιση της στόχευσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί με τρόπους που οδηγούν σε αρνητικές εμπειρίες για τις μειονότητες.

Facebook: Τέλος οι εξατομικευμένες διαφημίσεις για ευαίσθητα θέματα
Facebook: Τέλος οι εξατομικευμένες διαφημίσεις για ευαίσθητα θέματα

Δείτε επίσης: Στόχευση χρηστών για διαφημιστικούς σκοπούς: Η Google ενισχύει το απόρρητο των χρηστών Android

Η απόφαση να τερματιστεί η στόχευση σε κάποια θέματα, η οποία βασίζεται στην θεματολογία που ανήκουν οι αλληλεπιδράσεις των ατόμων, ανακοινώθηκε την Τρίτη καθώς η εταιρεία φαίνεται να ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο. Το νέο αυτό κεφάλαιο αφήνει πίσω του το γεγονός ότι το Facebook υπήρξε παρόν σε μια σειρά αρνητικών ιστοριών που δημοσιεύτηκαν στην εφημερίδα The Wall Street Journal. Οι συγκεκριμένες ιστορίες βασίζονταν σε έγγραφα που διέρρευσαν τα οποία υποδηλώνουν ότι η εταιρεία γνώριζε τη ζημιά που προκαλούσαν οι υπηρεσίες της στους χρήστες, αλλά έδινε προτεραιότητα στα κέρδη καθώς το Facebook αποτελεί διαφημιστικό μεγαθήριο αφού έχει κέρδη σχεδόν 90 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως, λόγω της ικανότητάς του να στοχεύει αποτελεσματικά τους χρήστες με το διαφημιστικό του υλικό. Τα ευρήματα από τα έγγραφα έχουν αναζωπυρώσει την ανάγκη για έλεγχο από νομοθέτες των ΗΠΑ και του Ηνωμένου Βασιλείου.

Πηγή: cnet.com

SecNews
SecNewshttps://www.secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS