ΑρχικήinetFacebook: Διαγράφει διαφημίσεις που στοχεύουν ευαίσθητες ομάδες

Facebook: Διαγράφει διαφημίσεις που στοχεύουν ευαίσθητες ομάδες

Το Meta, το νέο όνομα για τη μητρική εταιρεία που επιβλέπει το Facebook και το Instagram, πήρε μία νέα απόφαση. Σύμφωνα με μια ανάρτηση στο ιστολόγιο Meta for Business, η εταιρεία αποκλείει τους διαφημιστές από τη χρήση λεπτομερών επιλογών στόχευσης διαφημίσεων, που εμφανίζουν διαφημίσεις με βάση τη δέσμευσή τους σε «ευαίσθητα» πεδία, όπως η φυλή ή η εθνικότητα, οι θρησκευτικές απόψεις, οι πολιτικές πεποιθήσεις, ο σεξουαλικός προσανατολισμός, η υγεία και πολλά άλλα.

Facebook

Δείτε επίσης: Κλιματική αλλαγή: Η παραπληροφόρηση στο Facebook αυξάνεται συνεχώς

«Ακούσαμε ανησυχίες από ειδικούς ότι η στόχευση με βάση επιλογές όπως αυτές θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί με τρόπους που οδηγούν σε αρνητικές εμπειρίες για άτομα σε ευαίσθητες ομάδες», γράφει στην ανάρτηση ο Graham Mudd, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ και διαφημίσεων της Meta.

Η Meta τονίζει ότι οι λεπτομερείς επιλογές στόχευσης δεν βασίζονται στην πραγματικότητα στα φυσικά χαρακτηριστικά ή τις προσωπικές επιλογές των χρηστών. Αντίθετα, είναι αυτά που πιστεύουν οι διαφημιστές ότι μπορεί να τους ενδιαφέρουν με βάση τη δραστηριότητά τους. Ακόμη και τότε όμως, η λεπτομερής στόχευση μπορεί να είναι επιβλαβής. Οι επιθετικές διαφημίσεις μπορεί να είναι μεροληπτικές, να ενισχύουν τους εθισμούς, να επηρεάζουν αρνητικά τη συμπεριφορά και ακόμη και να προκαλούν ψυχική δυσφορία.

Δείτε ακόμα: Facebook Messenger/Instagram: Χρήστες ανέφεραν προβλήματα σύνδεσης

Η Meta σχεδιάζει να πατήσει το πλήκτρο «διαγραφή» σε πολλές διαφημίσεις που βασίζονται σε «ευαίσθητες» λεπτομέρειες στόχευσης, αλλά αυτό έρχεται μετά από αρκετές περιπτώσεις στις οποίες το Facebook έπρεπε να αφαιρέσει αμφιλεγόμενες κατηγορίες στο παρελθόν. Παλαιότερα, οι διαφημιστές μπορούσαν να στοχεύσουν διαφημίσεις με αντισημιτικές κατηγορίες και ψευδοεπιστήμες. Επιτρέπει επίσης στις εταιρείες να στοχεύουν διαφημίσεις στέγασης, εργασίας και πίστωσης με «πολυπολιτισμική συνάφεια» που θα μπορούσε να αποκλείσει ορισμένες φυλές. Και μόνο μετά το σκάνδαλο της Cambridge Analytica, το Facebook σταμάτησε να επιτρέπει δεδομένα τρίτων για στόχευση διαφημίσεων το 2018, αποκόπτοντας εταιρείες που πουλούσαν δεδομένα όπως το ιστορικό αγορών σας σε διαφημιστές.

διαφημίσεις

Ο λόγος γι’ αυτήν την πρόσφατη αλλαγή, μπορεί να έχει να κάνει με την προστασία της ψυχικής υγείας, αλλά αν δούμε την ευρύτερη εικόνα, η Meta πιθανότατα προετοιμάζεται για το αποτέλεσμα των προσπαθειών της ΕΕ να διαμορφώσει κανονισμούς που απαγορεύουν τη διαφήμιση βάσει παρακολούθησης. Το παγκόσμιο διαφημιστικό σύστημα της Meta δεν μπορεί να φιλτράρει αποτελεσματικά ορισμένες περιοχές, επομένως θα πρέπει να απενεργοποιήσει ομάδες στόχευσης σε όλο τον κόσμο.

Δείτε επίσης: Η Cambridge Analytica δεν έχει διαγράψει ακόμα τα δεδομένα σας

Το τρίτο τρίμηνο του 2021, τα συνολικά διαφημιστικά έσοδα του Facebook ανήλθαν σε 28,2 δισεκατομμύρια δολάρια, γεγονός που μπορεί να εξηγήσει γιατί ήταν μια τόσο «δύσκολη» απόφαση να ληφθεί, όπως σημειώνεται στην ανάρτηση. Η αλλαγή θα τεθεί σε ισχύ στο Facebook, το Instagram και το Messenger στις 19 Ιανουαρίου 2022. Ωστόσο, αυτό δεν θα εμποδίσει τη Meta να στοχεύσει τουε χρήστες με βάση την ηλικία, το φύλο και την τοποθεσία τους, απλώς μπορεί να τους αποτρέψει από τη στόχευση βάσει σχετικά με τη συγγένεια της διαδικτυακής σας προσωπικότητας για μια παράξενα συγκεκριμένη υποομάδα.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS