ΑρχικήinetΤο Twitter ξεκινά τη δοκιμή των «Professional Profiles»

Το Twitter ξεκινά τη δοκιμή των «Professional Profiles»

Η πλατφόρμα κοινωνικών μέσων Twitter, η οποία προσπαθεί να είναι γίνει ένα πολύ βολικό και χρήσιμο εργαλείο για επιχειρήσεις και brands, έκανε ένα ακόμη αποφασιστικό βήμα προς αυτήν την κατεύθυνση.

Twitter

Το Twitter ξεκίνησε επίσημα μια ζωντανή δοκιμή των νέων «Professional Profiles», τα οποία θα διαθέτουν ειδικά εργαλεία και λειτουργίες που θα αφορούν την επαγγελματική χρήση.

Δείτε επίσης: Οι χρήστες του Τwitter θα αποκτήσουν πρόσβαση στο Spaces μέσω desktop

Το Twitter έκανε την εξής επίσημη δήλωση: “Τα Professional Profiles είναι ένα νέο εργαλείο που θα επιτρέπει στις επιχειρήσεις, τους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, τους εκδότες και τους δημιουργούς να εμφανίζουν συγκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή τους απευθείας στο προφίλ τους.”

Το Twitter ξεκίνησε αυτήν τη ζωντανή δοκιμή με μια μικρή ομάδα επιχειρήσεων στις ΗΠΑ. Λέει ότι θα δώσει σε περισσότερους λογαριασμούς πρόσβαση στα Professional Profiles τους επόμενους μήνες.

Δείτε επίσης: Τwitter: Νέα δυνατότητα αναίρεσης tweet διαθέσιμη για όσους πληρώνουν

Τα νέα Professional Profiles θα περιλαμβάνουν περισσότερες πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων των διευθύνσεων και των στοιχείων επικοινωνίας, στο πλαίσιο του κύριου προφίλ και μια ενημερωμένη διάταξη.

Το Τwitter ασχολείται με την ιδέα των επαγγελματικών προφίλ εδώ και αρκετό καιρό, και προεπισκόπησε ορισμένα από αυτά στην παρουσίαση της Analyst Day.

“Είναι σημαντικό να καθιερώσετε το brand σας και την παρουσία της επιχείρησης σας στο Twitter. Οι πρώτες εντυπώσεις μετράνε και το προφίλ σας είναι η ευκαιρία σας να δημιουργήσετε μια διαρκή, θετική εντύπωση. Κάθε στοιχείο του προφίλ σας πρέπει να αντικατοπτρίζει με ακρίβεια τον σκοπό και τις αξίες του brand σας και να πείσει έναν δυνητικό πελάτη για να σας ακολουθήσει,” είναι ο τρόπος με τον οποίο το Twitter περιέγραψε τη στρατηγική του για τους επιχειρηματικούς χειρισμούς.

Δείτε επίσης: Twitter: Θα μπορείτε να βλέπετε YouTube βίντεο απευθείας από το timeline

Το νέο Professional Profile είναι μια προσπάθεια του Twitter να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να κερδίσουν χρήματα, αλλά και να βρει από μόνη της (twitter) ένα σταθερό μοντέλο εσόδων.

Η δημιουργία ξεχωριστών επιχειρηματικών προφίλ – όπως έχουν κάνει το Facebook και το Instagram – θα μπορούσε να δημιουργήσει πολλές ευκαιρίες για το Twitter και άλλους που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα για τις επιχειρήσεις τους.

Πηγή πληροφοριών: techradar.com

Teo Ehc
Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS