Το Instagram λανσάρει μία νέα δυνατότητα που ονομάζεται “Personal Fundraisers” κι επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν έρανο για τον εαυτό τους. Η νέα του προσθήκη θα είναι δοκιμαστικά διαθέσιμη αρχικά για χρήστες Android στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία, ενώ αργότερα θα είναι διαθέσιμη και για χρήστες iOS, δίνοντάς τους την ικανότητα να δημιουργήσουν τη δική τους εκστρατεία fundraising και να συγκεντρώσουν χρήματα για προσωπικούς σκοπούς, πατώντας “Edit Profile,” “Add Fundraiser” και “Raise Money”. Επιπλέον, οι χρήστες θα μπορούν να προσθέσουν φωτογραφία, να διαλέξουν μια από τις υπάρχουσες κατηγορίες και να γράψουν λίγα λόγια για τον σκοπό που κάνουν τον έρανο. Για παράδειγμα, οι χρήστες του Instagram μπορούν να κάνουν έρανο για καταστάσεις έκτακτης ανάγκης ιατρικού περιεχομένου (ιατρικά έξοδα), για χόμπι, για επιχειρηματική υποστήριξη και για πολλά άλλα. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι οι χρήστες να έχουν κλείσει τα 18. Επίσης, κάθε έρανος θα τρέχει για 30 ημέρες, ενώ θα υπάρχει και δυνατότητα επέκτασης του, και οι λόγοι της διεξαγωγής του θα πρέπει να είναι συγκεκριμένοι. Ακόμη, προτού κοινοποιηθεί ένας έρανος και αρχίσουν να συγκεντρώνονται χρήματα, το Instagram θα ελέγχει και θα εγκρίνει τόσο το σκοπό όσο και το σύνολο των πληροφοριών που διατίθενται.
Το Facebook, στο οποίο ανήκει το Instagram, επιτρέπει ήδη στους χρήστες του να κάνουν έρανο για την συγκέντρωση χρημάτων. Οι μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί που έχουν εγγραφεί ως επιχειρήσεις στο Instagram μπορούν ήδη να συγκεντρώνουν χρήματα μέσα από ιστορίες και live video. Η δοκιμή σημαίνει ότι η συγκέντρωση χρημάτων έρχεται τώρα και σε προφίλ που δεν είναι εγγεγραμμένα ως επιχειρήσεις.
Σύμφωνα με το Facebook, οι δωρεές έχουν υπερβεί τα 100 εκατομμύρια δολάρια, από τον Ιανουάριο, για περιπτώσεις που σχετίζονται με την πανδημία του COVID-19, ενώ έχουν επίσης αυξηθεί οι δωρεές για την στήριξη του κινήματος “Black Lives Matter” που διαδηλώνει για την φυλετική δικαιοσύνη.
Άλλες ψηφιακές εταιρείες έχουν συναντήσει νέα εργαλεία συγκέντρωσης χρημάτων. Ενδεικτικά, η Yelp συνεργάστηκε με το GoFundMe για να ενσωματώσει ένα κουμπί δωρεάς απευθείας στην πλατφόρμα.
Η ύπαρξη επιλογών δωρεάς απευθείας στην εφαρμογή του Instagram καθιστά τη διαδικασία συγκέντρωσης χρημάτων για τους διαφορετικούς λόγους που μπορεί να ενδιαφέρουν κάθε χρήστη, πολύ πιο απρόσκοπτη, άμεση και αποτελεσματική. Ωστόσο, αυτή η νέα προσθήκη του Instagram θα μπορούσε να είναι ένα “κακό νέο” για το GoFundMe, που θεωρείται η # 1 πλατφόρμα συγκέντρωσης χρημάτων, καθώς τώρα μπορεί πάψει να βρίσκεται στην πρώτη θέση της δημοτικότητας.
Ηλιακή καταιγίδα ίσως επηρεάσει την ανάκαμψη από τον τυφώνα
Αποκαλύφθηκαν τα Cybercab robotaxi και Tesla Robovan
Πώς τα εργαλεία της OpenAI επηρεάζουν τις εκλογές;