Instagram: Bug επηρεάζει τους λογαριασμούς των Kylie Jenner, Ariana Grande και Selena Gomez
infosec

Instagram: Bug επηρεάζει τους λογαριασμούς των Kylie Jenner, Ariana Grande και Selena Gomez

Bug στο Instagram κατέστησε τους λογαριασμούς της Kylie Jenner και των τραγουδιστριών Ariana Grande και Selena Gomez κατά 3 εκατομμύρια...
Read More
infosec

Κακόβουλα αρχεία Windows EXE μολύνουν τους χρήστες macOS

Ερευνητές ασφαλείας, ανακάλυψαν πολλά αρχεία Windows EXE, που χρησιμοποιούν κακόβουλα payloads για να μολύνουν τους χρήστες macOS με infostealers και...
Read More
infosec

Πώς ένα VPN βοηθά στην προστασία της ιδιωτικότητάς σας στο διαδίκτυο

Τον τελευταίο καιρό ακούγεται ότι εκατομμύρια κωδικοί πρόσβασης σε ιστοσελίδες παραβιάζονται ενώ ταυτόχρονα οι πάροχοι υπηρεσιών στο διαδίκτυο έχουν την...
Read More
infosec

Η ενημέρωση του For Honor διορθώνει πολλά σφάλματα του παιχνιδιού

Την Τετάρτη, η Ubisoft κυκλοφόρησε την τελευταία έκδοση του For Honor update - 2.05. Οι πληροφορίες για το patch, αποκαλύπτουν...
Read More
infosec

Microsoft: Το Patch ασφαλείας της Τρίτης, για το Φεβρουάριο του 2019

Η Microsoft εξέδωσε την Τρίτη μια σειρά από ενημερώσεις για τη διόρθωση τουλάχιστον 70 διαφορετικών ευπαθειών ασφαλείας σε Windows και λογισμικό....
Read More
Latest Posts

Το Facebook θα δείχνει ποιος χρησιμοποιεί τα στοιχεία σας για διαφημίσεις

FacebookΤο Facebook έχει κάνει κάποια βήματα για να εμποδίσει τις επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν τα δεδομένα σας για στοχευμένες διαφημίσεις, και τώρα τους ασκεί ακόμα μεγαλύτερη πίεση. Από τις 28 Φεβρουαρίου, το κουμπί «why am I seeing this ad?», στο Facebook, θα δείχνει ποιος (αν υπάρχει κάποιος) χρησιμοποίησε τα στοιχεία επικοινωνίας σας. Θα έχετε τη δυνατότητα να μάθετε αν προέρχεται απευθείας από την πηγή, όπως ένας λιανοπωλητής, ή εάν η εταιρεία βασίστηκε σε έναν εξωτερικό συνεργάτη για τη συλλογή των δεδομένων.

Αυτή η κίνηση δεν θα σταματήσει εντελώς την κακή χρήση δεδομένων. Θα μπορέσει, ωστόσο, να σας βοηθήσει να καταλάβετε πώς οι διαφημιστές έλαβαν τα δεδομένα σας και θα σας δώσει τη δυνατότητα να αναλάβετε δράση για να περιορίσετε την πρόσβασή τους στα δεδομένα σας, στο μέλλον. Το TechCrunch σημείωσε επίσης, ότι θα μπορούσε να βοηθήσει το Facebook να συλλάβει διαφημιστές συνεργάτες του, οι οποίοι χρησιμοποιούν πληροφορίες χωρίς συγκατάθεση – και αυτό με τη σειρά του θα κάνει τις «αδίστακτες εταιρείες» να σκεφτούν δύο φορές πριν συλλέξουν πληροφορίες των πελατών χωρίς πρώτα να τους ρωτούν. Αν και το Facebook μπορεί να μην είναι τόσο διαφανές όσο θα θέλαμε ως προς τις πολιτικές διαφημίσεων, αυτό θα μπορούσε να είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση.

Έχετε άποψη; Αφήστε το σχόλιό σας.

Ο συντάκτης σας επιτρέπει να αντιγράψετε το κείμενό του, μόνο εφόσον αναφέρετε την πηγή (SecNews.gr), σαν ηλεκτρονική διεύθυνση (Live URL) του άρθρου.
Updated on by

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *