ΑρχικήinetΤο πρώτο μαζικής παραγωγής σύστημα οδήγησης EV 900V

Το πρώτο μαζικής παραγωγής σύστημα οδήγησης EV 900V

Το πρώτο μαζικής παραγωγής σύστημα οδήγησης EV 900V ξεκίνησε την κυκλοφορία του την Τετάρτη. Το ηλεκτρικό σύστημα οδήγησης (EDS) “Thunder” 900V της κινεζικής εταιρείας κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων NIO (NIO) μπορεί να προσθέσει πάνω από 150 μίλια (255 χλμ) με φόρτιση σε πέντε λεπτά.

Δείτε επίσης: Prelude: Το νέο ηλεκτρικό δίπορτο coupe της Honda
σύστημα οδήγησης EV 900V

Η NIO ανακοίνωσε το ορόσημο την Τετάρτη, μετά την κατασκευή του εκατομμυριοστού EDS. Το προηγμένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο ET9 της NIO, που ανταγωνίζεται την Porsche, θα είναι το πρώτο που θα διαθέτει το νέο σύστημα οδήγησης EV 900V.

Το ET9 παρουσιάστηκε τον Δεκέμβριο με στόχο τους “νέους χρήστες επιχειρήσεων υψηλής κατηγορίας“. Η NIO ενσωμάτωσε στο πολυτελές ηλεκτρικό όχημα της, την πιο πρόσφατη τεχνολογία της για ένα “τέλειο πακέτο με πρωτοποριακό εξωτερικό στιλ, ευρύχωρο εσωτερικό, εξαιρετική εμπειρία, αποδοτική επαναφόρτιση“.

Αυτό περιλαμβάνει το πρώτο στον κόσμο σύστημα οδήγησης EV 900V που παράγεται μαζικά, με έως 925V, 600 kW μέγιστη ισχύ και 765A μέγιστη φόρτιση.

Η NIO υποστηρίζει ότι οι ηλεκτρικοί κινητήρες στο μπροστινό και πίσω μέρος είναι μικρότεροι και 30% ελαφρύτεροι για να βελτιώσουν την απόδοση. Παράλληλα, οι μικρότερες μονάδες παρέχουν περισσότερο εσωτερικό χώρο.

Δείτε ακόμα: Το πρώτο ηλεκτρικό πυροσβεστικό όχημα στην Arizona από την E-ONE

Το ET9 θα είναι το πρώτο που θα χρησιμοποιήσει έναν συγχρονισμένο μόνιμο μαγνήτη ηλεκτρικό κινητήρα W-Pin 925V (κορυφαία ισχύς 340 kW). Με μόλις 79 κιλά βάρος, η μονάδα παρέχει πυκνότητα ισχύος 4,3 kW/kg, την οποία η NIO υποστηρίζει ότι είναι η υψηλότερη μεταξύ των κινητήρων EV με ασύγχρονη διακλάδωση. Ο μπροστινός κινητήρας διαθέτει κορυφαία ισχύ 180 kW με πυκνότητα ισχύος 2,6 kW/kg.

Το νέο EDS της NIO διαθέτει επίσης ένα πρότυπο ισχύος πυριτίου 1200V με πυκνότητα ισχύος 1315 kW/L. Μπορεί να αντέχει πάνω από 300.000 κύκλους ισχύος. Το σύστημα οδήγησης EV 900V διαθέτει επίσης ένα σύστημα υγρού ψύξης που αυξάνει τη μέγιστη συνεχή ισχύ του κινητήρα κατά 20%.

Η NIO αναφέρει ότι το ET9 μπορεί να φορτιστεί σε τρία λεπτά μέσω αντικατάστασης μπαταρίας ή να προσθέσει 255 χλμ με φόρτιση πέντε λεπτών. Οι παραδόσεις αναμένεται να ξεκινήσουν το πρώτο τρίμηνο του 2025.

Η είδηση έρχεται ενώ ο κινέζικος ανταγωνιστής IM Motors αποκάλυψε ότι το νέο του L6 EV θα χρησιμοποιήσει επίσης πλατφόρμα 900V. Σύμφωνα με την IM Motors, θα περιλαμβάνει μπαταρίες με στερεά στοιχεία με πάνω από 1.000 χλμ αυτονομία.

Δείτε επίσης: Το νέο ηλεκτρικό Porsche Macan συγκέντρωσε 10.000 παραγγελίες

Πλεονεκτήματα των EV

Τα ηλεκτρικά οχήματα έχουν πολλά πλεονεκτήματα. Πρώτον, είναι πιο φιλικά προς το περιβάλλον σε σχέση με τα συμβατικά οχήματα, καθώς δεν εκπέμπουν αέρια του θερμοκηπίου. Αυτό μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της αλλαγής του κλίματος και τη βελτίωση της ποιότητας του αέρα. Δεύτερον, τα ηλεκτρικά οχήματα είναι πιο οικονομικά στη λειτουργία τους. Η φόρτιση μιας ηλεκτρικής μπαταρίας είναι συνήθως φθηνότερη από την αγορά καυσίμων, ενώ η συντήρηση ενός ηλεκτρικού οχήματος είναι επίσης λιγότερο δαπανηρή, καθώς δεν υπάρχουν τόσα πολλά κινούμενα μέρη που χρειάζονται συντήρηση. Ακόμα, τα ηλεκτρικά οχήματα προσφέρουν μια ήσυχη και ομαλή οδήγηση, καθώς ο ηλεκτρικός κινητήρας δεν παράγει θόρυβο και δεν προκαλεί κραδασμούς. Αυτό μπορεί να κάνει την οδήγηση πιο ευχάριστη και λιγότερο κουραστική. Τέλος με την προσθήκη νέων τεχνολογιών όπως το σύστημα οδήγησης EV 900V, προσφέρουν πλέον και μεγαλύτερη αυτονομία.

Πηγή: electrek

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS