Η Amazon προσθέτει μια νέα λειτουργία παρόμοια με το TikTok που παρουσιάζει προϊόντα στην πλατφόρμα σε ένα scrollable feed σύντομων βίντεο και φωτογραφιών.
Δείτε επίσης: Amazon down: Γιατί δε λειτουργεί η πλατφόρμα;
Η πολυαναμενόμενη λειτουργία, που ονομάζεται Inspire, επιτρέπει στους χρήστες να εξερευνούν και να αγοράζουν αντικείμενα από influencers, brands και άλλους πελάτες απευθείας μέσω του περιεχομένου που δημοσιεύεται στην πλατφόρμα. Αυτή η πρωτοποριακή προσθήκη ανακοινώθηκε από την εταιρεία σήμερα!
Την Πέμπτη, η Amazon ανακοίνωσε ότι θα λανσάρει το επαναστατικό εικονίδιο lightbulb στην εφαρμογή των ΗΠΑ για επιλεγμένους πελάτες στις αρχές Δεκεμβρίου. Η υπηρεσία αυτή αναμένεται να είναι διαθέσιμη σε όλη τη χώρα μέσα στους επόμενους μήνες.
Mark Zuckerberg: Ο δεύτερος πλουσιότερος άνθρωπος
Ένα «νέο αστέρι» φωτίζεται στο νυχτερινό ουρανό
Mark Zuckerberg: Έγινε ο δεύτερος πλουσιότερος άνθρωπος! 💰💰
Δείτε επίσης: Amazon: Θα δίνει 5 δολάρια σε κάθε κούριερ που θα ευχαριστείτε
Για να αξιοποιήσουν στο έπακρο αυτή τη λειτουργία, η Amazon ενθαρρύνει τους χρήστες να ανοίξουν την εφαρμογή αγορών και να πατήσουν το σύμβολο lightbulb στη γραμμή πλοήγησης.
Στην πλατφόρμα, οι χρήστες έχουν την ευκαιρία να επιλέξουν έως και είκοσι ενδιαφέροντα της επιλογής τους, από παιχνίδια και μακιγιάζ έως εσωτερική διακόσμηση.
Στη συνέχεια, τα feed των χρηστών θα εξατομικεύονται με φωτογραφίες και περιεχόμενο βίντεο προσαρμοσμένο για αυτούς.
Πατώντας απλώς τη μικρογραφία του προϊόντος, οι χρήστες μπορούν να έχουν γρήγορα και εύκολα πρόσβαση στις κριτικές του.
Το νέο feed εμφανίζει χαρακτηριστικά τόσο του TikTok όσο και του Instagram, με την ενσωμάτωση βίντεο μικρής διάρκειας καθώς και τυπικών φωτογραφιών.
Οι χρήστες μπορούν εύκολα να εκφράσουν την έγκρισή τους για το περιεχόμενο στο feed με διπλό πάτημα, όπως ακριβώς θα έκαναν “like” στις αναρτήσεις στο Instagram.
Πηγή πληροφοριών: independent.co.uk