ΑρχικήinetΥποχρεωτικά ηλεκτρικά αμάξια μέχρι το 2035: Ποιες χώρες αρνούνται;

Υποχρεωτικά ηλεκτρικά αμάξια μέχρι το 2035: Ποιες χώρες αρνούνται;

Η Ευρωπαική Ένωση πρόκειται να ψηφίσει για την απαγόρευση της πώλησης νέων αυτοκινήτων βενζίνης και πετρελαίου από το 2035 αντικαθιστωντας τα με ηλεκτρικά αμάξια και πέντε χώρες σχεδιάζουν να πιέσουν για να καθυστερήσουν τη μετάβαση στα ηλεκτρικά αμάξια μόνο κατά πέντε χρόνια.

Η Ευρώπη καταρτίζει επί του παρόντος το σχέδιο της να γίνει η πρώτη ήπειρος ουδέτερη από άνθρακα έως το 2050.

Ένα μεγάλο μέρος της επίτευξης αυτού του στόχου είναι η αφαίρεση του άνθρακα από την βιομηχανία μεταφορών και η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει προωθήσει ένα σχέδιο για την απαγόρευση των πωλήσεων νέων βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων οχημάτων θέλοντας αποκλειστικότητα των ηλεκτρικών αμαξιών έως το 2035.

Η απαγόρευση ηλεκτρικών αμαξιών επί του παρόντος οριστικοποιείται με προφανή συναίνεση σχετικά με αυτό νωρίτερα αυτόν τον μήνα, αλλά τώρα πέντε χώρες φέρεται να σχεδιάζουν να αντιταχθούν σε αυτήν και ζητούν πενταετή καθυστέρηση: Η Πορτογαλία, η Ιταλία, η Σλοβακία, η Βουλγαρία και η Ρουμανία θέλουν να καθυστερήσουν ένα σχέδιο της Ευρωπαικής Ένωσης για την ουσιαστική απαγόρευση της πώλησης νέων αυτοκινήτων βενζίνης και ντίζελ από το 2035 κατά πέντε χρόνια, θέλοντας αποκλειστικά ηλεκτρικά αμάξια , σύμφωνα με έγγραφο που είδε το Reuters.

Ο τρόπος με τον οποίο σχεδιάζεται ο κανόνας, απαιτεί μείωση των εκπομπών CO2 στα νέα αυτοκίνητα κατά 100% έως το 2035, πράγμα που θα σήμαινε ότι θα απαγορευθούν τα οχήματα που κινούνται με ορυκτά καύσιμα και θα επιτρέπονται μόνο τα οχήματα μηδενικών εκπομπών, όπως τα ηλεκτρικά αμάξια.

Σύμφωνα με το σημείωμα που διέρρευσε, αυτές οι πέντε χώρες ζητούν αντ’αυτού να μειώσουν το 90% του CO2 στις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων έως το 2035 και να μετακινήσουν τον στόχο του 100% στο 2040.

Η Ιταλία, η Ποροτγαλία, η Σλοβακία, η Βουλγαρία και η Ρουμανία αναφέρουν «τις σημαντικές διαφορές» στην αγοραστική δύναμη μεταξύ των χωρών της ΕΕ ως αιτία για την καθυστέρηση του στόχου της πώλησεις ηλεκτρικών αμαξιών

Ο κανόνας αναμένεται να οριστικοποιηθεί την επόμενη εβδομάδα και δεν είναι σαφές εάν η αντίρρηση από αυτές τις χώρες θα έχει αντίκτυπο.

ηλεκτρικά αμάξια 2035

Αυτές οι «απαγορεύσεις» στα οχήματα που χρησιμοποιούν βενζίνη και πετρέλαιο συχνά τρομάζουν το κοινό επειδή συχνά τους διαφεύγει το γεγονός ότι επηρεάζει μόνο τις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων.

Αφορά μόνο τη διασφάλιση ότι κανένα νέο όχημα με καύση ορυκτών καυσίμων δεν κυκλοφορεί στο δρόμο και κυκλοφορούν μόνο ηλεκτρικά αμάξια, έτσι ώστε τα υπάρχοντα να μπορούν να αποσυρθούν σε μια περίοδο 15 ετών, η οποία είναι περίπου η διάρκεια ζωής ενός αυτοκινήτου.

Στην Electrek, πιστεύουμε ότι αυτές οι απαγορεύσεις χρησιμεύουν κυρίως ως κάποιου είδους ευρύτερο κίνητρο για τις αυτοκινητοβιομηχανίες να προχωρήσουν με την μετάβαση των EV. Όσον αφορά την πραγματική ζήτηση για οχήματα που κινούνται με βενζίνη ή πετρέλαιο, πιστεύουμε ότι θα πέσει κοντά στο μηδέν πολύ νωρίτερα από το 2035.

Κατανοώ την ανησυχία αυτών των χωρών για το κόστος αγοράς ηλεκτρικών αμαξιών, αλλά πιστεύω ότι μέχρι το 2035 μόνο τα νέα ηλεκτρικά αμάξια θα έχουν οικονομικό νόημα ούτως ή άλλως όταν υπολογίζεται το κόστος λειτουργίας και η αξία μεταπώλησης

SecNews
SecNewshttps://www.secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS