ΑρχικήyoutubeΑστρονόμοι εντόπισαν έναν από τους νεότερους πλανήτες μέχρι σήμερα

Αστρονόμοι εντόπισαν έναν από τους νεότερους πλανήτες μέχρι σήμερα

Οι αστρονόμοι έχουν εντοπίσει νέους πλανήτες στο παρελθόν, αλλά σπάνια τόσο νέους ή που να είναι τόσο εύκολη η παρατήρησή τους. Όπως αναφέρει το CBS News, μια ομάδα υπό την ηγεσία του Πανεπιστημίου της Χαβάης, ανακάλυψε τον 2M0437b, έναν από τους νεότερους πλανήτες που ανακαλύφθηκαν ποτέ σε ηλικία μόλις μερικών «εκατομμυρίων ετών».

Ο νεαρός πλανήτης βρέθηκε στο «νηπιαγωγείο» του αστερισμού του Ταύρου και είναι τόσο νέος που εξακολουθεί να διαχέει θερμότητα σε μορφή λάβας από τη γέννησή του.

πλανήτες

Δείτε επίσης: Αφροδίτη: NASA, ESA και JAXA θα ανακαλύψουν τα μυστικά του πλανήτη;

Είναι σημαντικό ότι αποτελεί επίσης μια πολύ σπάνια ευκαιρία για άμεση παρατήρηση ενός «βρεφικού κόσμου». Οι ερευνητές θα πρέπει ακόμα να χρησιμοποιήσουν ειδικά οπτικά για να αντισταθμίσουν την ατμόσφαιρα της Γης, αλλά δεν θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσουν κάποιο αστέρι -ξενιστή ή άλλα κόλπα για να μελετήσουν τον νεαρό πλανήτη. Βοηθά το γεγονός ότι ο 2M0437b βρίσκεται περίπου εκατό φορές πιο μακριά από το αστέρι του από ό,τι η Γη από τον Ήλιο, μειώνοντας έτσι τις πιθανότητες για παρεμβολές.

Δείτε ακόμα: Ανακαλύφθηκαν τέσσερις πλανήτες που βρίσκονται στην εφηβεία

Οι επιστήμονες εντόπισαν για πρώτη φορά τον πλανήτη το 2018, χρησιμοποιώντας το τηλεσκόπιο Subaru, αλλά πέρασαν τα επόμενα τρία χρόνια χρησιμοποιώντας το Παρατηρητήριο Keck και άλλα τηλεσκόπια της Χαβάης για να παρακολουθήσουν τον πλανήτη και να επιβεβαιώσουν ότι ήταν συνδεδεμένος με τον ξενιστή του.

Αστρονόμοι

Οι μελλοντικές παρατηρήσεις θα μπορούσαν να ρίξουν περισσότερο φως στον πλανητικό σχηματισμό. Μπορεί να μην χρειαστεί πολύς περισσότερος χρόνος για να συγκεντρώσετε περισσότερες λεπτομέρειες. Η ομάδα ελπίζει ότι το επικείμενο διαστημικό τηλεσκόπιο James Webb θα μπορούσε να βοηθήσει στην ανίχνευση ατμοσφαιρικών αερίων και φεγγαριών που σχηματίστηκαν πρόσφατα.

Δείτε επίσης: NASA: Ψάχνουμε για κατοικήσιμους πλανήτες και έξυπνες μορφές ζωής

Αυτό σημαίνει ότι όσο σημαντικός κι αν είναι τώρα ο 2M0437b, θα μπορούσε να γίνει ακόμα πιο σημαντικός στο μέλλον.

Absenta Miahttps://www.secnews.gr