Η Microsoft ρίχνει την τιμή του Game Pass – αλλά μόνο σε ορισμένες περιοχές. Η εταιρεία ανταποκρίνεται στις συνθήκες της αγοράς στη Χιλή, το Χονγκ Κονγκ και το Ισραήλ, και αυτό σημαίνει ότι θα πληρώνουμε πολύ λιγότερο σε αυτές τις περιοχές για την υπηρεσία εγγραφής παιχνιδιών. Αυτές οι μειώσεις τιμών έχουν να κάνουν περισσότερο με το τοπικό νόμισμα και την καταναλωτική δύναμη παρά με μια αλλαγή στρατηγικής της Microsoft. Και αυτό σημαίνει ότι δεν πρέπει να περιμένετε παρόμοια μείωση τιμών σε άλλες χώρες.
Δείτε επίσης: Xbox: Το νέο firmware update φέρνει νέες δυνατότητες στα χειριστήρια
Δείτε επίσης: Θα υποστηρίζουν τα Windows 11 εφαρμογές Android για το Xbox;
Εκτός από το Game Pass, η Microsoft μειώνει και την τιμή του Xbox Live Gold και των εκδόσεων του Game Pass για συγκεκριμένους υπολογιστές/κονσόλες στη Χιλή, το Χονγκ Κονγκ και το Ισραήλ. Και η εταιρεία σχεδιάζει να ενημερώσει τους συνδρομητές για τη μείωση της τιμής αύριο.
Οι κομήτες έπαιξαν «μείζονα» ρόλο για τη ζωή στη Γη
Πεντάγωνο: Τι συμβαίνει με τα μυστήρια drones στο New Jersey
RT-G Robot: Νέα Εποχή στην Καταπολέμηση Εγκλήματος
Δείτε πώς λειτουργεί η νέα τιμολόγηση.
Στη Χιλή, το Xbox Game Ρass Ultimate πωλείται για 11.990 pesos της Χιλής (15,05 δολάρια), αλλά η Microsoft το μειώνει την τιμή κοντά στα 7.990 pesos. Αυτό είναι πιο κοντά στα $ 10 το μήνα για το Ultimate. Στο Χονγκ Κονγκ κοστίζει 119 δολάρια του Χονγκ Κονγκ (15,29 δολάρια) για το Ultimate, αλλά οι παίκτες σε αυτήν την περιοχή θα αρχίσουν να πληρώνουν 79 δολάρια του Χονγκ Κονγκ (περίπου $ 10). Οι Ισραηλινοί παίκτες πληρώνουν 55 shekels (17,12 $) για το Ultimate. Σύμφωνα με τη νέα δομή, οι ίδιοι συνδρομητές θα πληρώνουν τώρα 40 shekels, που είναι περίπου $ 12,45.
Το Gold, το Console Game Pass και το PC Game Pass βλέπουν παρόμοιες μειώσεις στην τιμή.
Δείτε επίσης: Xbox: Πώς να συνδέσετε ποντίκι και πληκτρολόγιο στην κονσόλα;
Στις Ηνωμένες Πολιτείες, το Xbox Game Ρass Ultimate παραμένει στην τιμή των 15 $ το μήνα. Το Game Pass είναι η βασική στρατηγική της Microsoft για τα παιχνίδια, αλλά απέχει πολύ από το κέρδος. Ενώ η υπηρεσία έχει περίπου 20 εκατομμύρια συνδρομητές, σύμφωνα με πηγές, η Microsoft ξοδεύει δισεκατομμύρια δολάρια για την απόκτηση περιεχομένου. Αλλά όπως υποδηλώνουν αυτές οι μειώσεις τιμών, η ομάδα του Game Ρass ανησυχεί περισσότερο για την προσέλκυση νέων συνδρομητών παρά για το ότι θα πρέπει να κερδίσει χρήματα.
Πηγή πληροφοριών: venturebeat.com