HomeinetCOVID-19: Μπορούν οι δημόσιες συγκοινωνίες να επιβιώσουν από την πανδημία;

COVID-19: Μπορούν οι δημόσιες συγκοινωνίες να επιβιώσουν από την πανδημία;

Η πανδημία του Covid-19 έπληξε τις δημόσιες συγκοινωνίες. Οι αριθμοί των επιβατών της Metropolitan Transportation Authority της Νέας Υόρκης και του υπόγειου σιδηρόδρομου του Λονδίνου μειώθηκαν αρχικά κατά περίπου 95 τοις εκατό και τα ποσοστά έχουν ανακάμψει μόνο στο ένα τρίτο περίπου των επιπέδων του περασμένου έτους. Και ενώ οι αριθμοί έχουν ανακάμψει, οι αριθμοί των επιβατών είναι πιθανό να είναι χαμηλότεροι βραχυπρόθεσμα έως μεσοπρόθεσμα.

πανδημία
COVID-19: Μπορούν οι δημόσιες συγκοινωνίες να επιβιώσουν από την πανδημία;

Αυτό όμως δεν ανησυχεί τους ειδικούς. Καθώς οι πόλεις σε όλο τον κόσμο αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα λόγω της πανδημίας, οι κυβερνήσεις ενδέχεται να προσπαθήσουν να μειώσουν τη χρηματοδότηση των μέσων μεταφοράς, επειδή η χρήση τους έχει μειωθεί.

Τα επόμενα χρόνια θα είναι κρίσιμα καθώς καθίσταται πολλοί άνθρωποι θα συνεχίσουν να εργάζονται από το σπίτι ή να χρησιμοποιούν ιδιωτικές μεταφορές και καθώς οι κυβερνήσεις δέχονται πίεση για να κάνουν περικοπές δαπανών που θα μπορούσαν να προκαλέσουν προβλήματα στις δημόσιες συγκοινωνίες τα επόμενα χρόνια.

Οι δημόσιες συγκοινωνίες είναι σπάνια κερδοφόρες, αλλά είναι απαραίτητες για την λειτουργία των μεγάλων πόλεων, δήλωσε ο Richard Anderson, συν-διευθυντής του Κέντρου Στρατηγικής Μεταφορών στο Imperial College London.

Μαθήματα από την Ασία

Τα δίκτυα μεταφορών σε χώρες όπου τα κρούσματα παρέμειναν σχετικά χαμηλά – όπως η Ταϊβάν και η Νότια Κορέα – μπορούν να προσφέρουν ενδείξεις για τη μορφή της μετάβασης στην κανονικότητα μετά την πανδημία του COVID-19 και συμβουλές σχετικά με το πώς μπορούν να κινούνται οι επιβάτες.

Η πτώση των εσόδων είναι απίθανο να είναι βιώσιμη για τα περισσότερα δίκτυα, δεδομένου ότι θα χρειαστούν μήνες για την ανάπτυξη των εμβολίων του Covid-19 και ακόμη περισσότερο για να μειωθούν οι περιορισμοί κυκλοφορίας.

Εν τω μεταξύ, το Taipei Metro του οποίου η κυκλοφορία τον Οκτώβριο ήταν περίπου 15 τοις εκατό χαμηλότερο από το 2019, ξεκίνησε μια απολύμανση υψηλού προφίλ, προσλαμβάνοντας εκατοντάδες υπαλλήλους και κινητοποιώντας εθελοντές για να σαρώσουν την θερμοκρασία των επιβατών. Στη Seoul, οι αρχές έκαναν διαθέσιμα τα επίπεδα συμφόρησης στα μέσα μεταφοράς στο διαδίκτυο, ώστε οι επιβάτες να μπορούν να προγραμματίσουν τις μετακινήσεις τους για να αποφύγουν το πλήθος και μέσω μιας εφαρμογής να αναφέρονται οι επιβάτες που δεν φορούν μάσκες.

Υπάρχουν όμως διαφορές στην Ασία με τις άλλες περιοχές. Οι πόλεις της είναι γενικά πυκνοκατοικημένες, καθιστώντας δύσκολες τις εναλλακτικές λύσεις στις δημόσιες συγκοινωνίες (όπως η οδήγηση του αυτοκινήτου ή η εργασία από το σπίτι). Η ήπειρος έχει επίσης βιώσει και άλλες πανδημίες τα τελευταία χρόνια, όπως του SARS, και είναι πιο συνηθισμένη στο να χρησιμοποιεί μάσκες και να κρατάει κοινωνικές αποστάσεις.

Συναισθηματική έκκληση

Στη Δύση, παραμένει ασαφές πόσοι επιβάτες θα επιστρέψουν τελικά στις δημόσιες συγκοινωνίες. Μια γαλλική έρευνα τον Σεπτέμβριο τοποθέτησε το ποσοστό στο 69 τοις εκατό, ενώ μια άλλη δημοσκόπηση των Αμερικανών στις βορειοανατολικές ΗΠΑ τον Απρίλιο και τον Μάιο διαπίστωσε ότι το 92 τοις εκατό είπε ότι θα επιστρέψει.

Οι δημόσιες συγκοινωνίες κατά τη διάρκεια της πανδημίας αποτελούν σωτηρία για τους εργαζόμενους με χαμηλότερα εισοδήματα, πολλοί από τους οποίους δεν μπορούν να εργαστούν από το σπίτι ή να αγοράσουν τα δικά τους αυτοκίνητα.

Η μείωση των κονδυλίων μεταφοράς θα πλήξει επίσης δυσανάλογα τις γυναίκες και τις εθνικές μειονότητες. Μια έρευνα των ΗΠΑ διαπίστωσε ότι οι χρήστες δημοσίων συγκοινωνιών κατά τη διάρκεια της πανδημίας είναι «συντριπτικά γυναίκες και μειονότητες» και ότι η υγειονομική περίθαλψη και η υπηρεσία τροφίμων είναι από τα κορυφαία επαγγέλματα των αναβατών.

Πηγή πληροφοριών: nbcnews.com

Teo Ehc
Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS